فهرست مطالب

امروزه عکاسی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای اجرا می شود. عکاسی حرفه ای شامل سبک های مختلف می باشد که بسیاری از افراد را به این نوع سبک های عکاسی علاقه مند کرده است. چرا که نگاه کردن به آلبوم عکس برای هرفردی یادآور روزها و لحظه های خاص زندگی آن فرد می باشد. تیم عکاسی حرفه ای و آتلیه نقش بسیار مهمی در ثبت این لحظات را دارند. بنابراین یکی از مهمترین قسمت های هر جشن عروسی و یا مناسبتی، انتخاب آتلیه حرفه ای با تجهیزات کامل است. در ادامه از مجله عروسی سوریتو با ما همراه باشید تا شما را با آتلیه های منطقه 3 تهران آشنا کنیم و لیستی از آتلیه های این منطقه را در اختیار شما می گذاریم. در نهایت این شما هستید که با انتخاب آتلیه مناسب، تصویرجشن عروسی خود را برای همیشه به ثبت می رسانید.

مجموعه آتلیه های منطقه 3 در تهران

در این قسمت از مقاله به معرفی آتلیه های منطقه 3 تهران می پردازیم. اگر ساکن این منطقه هستید و یا به دنبال آتلیه های مدرن و با تجهیزات به روز می باشید، معرفی این استودیوها به شما کمک می کند که انتخاب راحت تری برای عکاسی و تصویربرداری جشن عروسی و یا هر مراسمی دیگری از جمله جشن تولد، جشن فارق تحصیلی، عکاسی کودک، فیلمبرداری و مستند سازی عروسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باش،  پنج مورد از بهترین آتلیه های عروسی منطقه 3 تهران به شرح زیر است.

1) آتلیه هما

آتلیه هما از مجموعه آتلیه های ونک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.

آتلیه هما با مدیریت آقای سامان اکبری در منطقه میدان ونک ، خدامی واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,آتلیه صنعتی,عکاسی پرتره,عکاسی خانوادگی,عکاسی اسپرت,در صورتی به دنبال یک آتلیه در غرب تهران ، سعادت آباد می باشید آتلیه هما میتواند به عنوان یک گزینه برای شما مطرح باشد.

جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه هما ، میتوانید با شماره تلفن 02188697305 ,09127801010 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان ولیعصر ، بالاتر از میدان ونک ، خیابان شهید خدامی ، هتل هما ، غرفه عکاسی – آتلیه هما ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) آتلیه آذین برتر

آتلیه آذین برتر از مجموعه آتلیه های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.

آتلیه آذین برتر با مدیریت خانم رجبی در منطقه پاسداران ، ساقدوش واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,آتلیه صنعتی,عکاسی پرتره,عکاسی خانوادگی,عکس پرسنلی,عکاسی اسپرت,عکاسی با دکور نوروز,عکاسی با دکور شب یلدا,عکاسی با دکور کریسمس,

جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آذین برتر ، میتوانید با شماره تلفن 02126313006 ,09303232907 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” پاسداران ، ساقدوش ، نبش بوستان هفت شرقی ، خیابان رحمانیان شمالی ، پلاک 17 ، طبقه اول ، واحد 2 – آتلیه آذین برتر ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) آتلیه استودیو آویژه

آتلیه استودیو آویژه از مجموعه آتلیه های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.

استودیو آویژه با مدیریت آقای عابدی در منطقه جردن ، خیابان قبادیان واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,عکاسی پرتره,عکاسی خانوادگی,عکاسی اسپرت,در صورتی به دنبال یک آتلیه در شمال تهران ، جردن می باشید استودیو آویژه میتواند به عنوان یک گزینه برای شما مطرح باشد.

جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه استودیو آویژه ، میتوانید با شماره تلفن 02188660705 ,09121266674 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” جردن ، خیابان قبادیان شرقی ، پلاک 17 – آتلیه استودیو آویژه ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) آتلیه محمد توکلی

آتلیه محمد توکلی از مجموعه آتلیه های میرداماد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.

آتلیه محمد توکلی با مدیریت آقای توکلی در منطقه میرداماد ، میدان مادر واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,

جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه محمد توکلی ، میتوانید با شماره تلفن 02126421749 ,09121021762 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میرداماد ، میدان مادر ، خیابان بهروز ، کوچه شریفی ، پلاک6 – آتلیه محمد توکلی ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) آتلیه مند

آتلیه مند از مجموعه آتلیه های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.

آتلیه مند با مدیریت آقای حصیری در منطقه جردن ، چهارراه اسفندیار واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,

جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مند ، میتوانید با شماره تلفن 02122042581 ,09121760434 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” جردن ، بالاتر از چهارراه اسفندیار ، نبش عاطفی غربی ، برج صبا ، ط 4 ، واحد 41 – آتلیه مند ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

سخن پایانی

عکاسی هنری است که با ذوق و سلیقه عکاس شکوفا می شود. ویژگی یک عکاس حرفه ای، داشتن تخیل و خلاقیت می باشد، چرا که خلاقیت باعث خاص شدن تصویر می شود. در نتیجه خلاقیت، ذوق و سلیقه عکاس بسیار در عکاسی مهم است. چیزی که باعث می شود همیشه از دیدن عکس های خود لذت ببرید زیبایی، خاص بودن و جذابیت تصویر است که حاصل تلاش و مهارت یک عکاس حرفه ای می باشد. اگر دوست دارید عکس های شما به صورت حرفه ای ثبت شود، فقط کافیست به وب سایت سوریتو مراجعه کنید. سوریتو با معرفی بهترین آتلیه ها شهر تهران این امکان را به شما می دهد که به راحتی آتلیه مناسب و حرفه ای خود را برای ثبت عکاس های زیبا، انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *