پر سر و صدا ترین ازدواج‌ها در بین فوتبالیست‌ها

پر سر و صدا ترین ازدواج‌ها در بین فوتبالیست‌ها

ازدواج افراد مشهور عموما سروصدای زیادی به پا می‌کند. ازدواج فوتبالیست‌ها نیز از این قضیه مستثنی نیست. در این مقاله سعی کردیم بعضی از جنجالی‌ترین ازدواج‌های فوتبالیست‌ها را شرح دهیم. با سوریتو همراه باشید. 

ابتدا به سراغ پرهزینه‌ترین عروسی یک فوتبالیست ایرانی می‌رویم.

 

علی دایی و مونا فرخ آذر

حتما رقم‌های نجومی‌ای که فوتبالیست‌های خارجی برای عروسی خود خرج کرده‌اند را شنیده‌اید. اما آیا میدانستید در ایران نیز ازدواج فوتبالیست‌ها با رقم‌های نجومی رخ داده است؟ و این ازدواج متعلق به کسی نیست جز آقای علی دایی، فوتبالیست مشهور کشورمان و همچنین آقای گل جهان.

علی دایی، در سال 82 در یک مهمانی خانوادگی با همسر خود آشنا شد و به گفته‌ی خود ایشان، در همان مهمانی تصمیم می‌گیرند که ازدواج کنند.

علی دایی و مونا فرخ آذر در بهمن سال 83 عقد کردند و 3 ماه بعد هم در مراسمی بسیار لاکچری ازدواج کردند. 

ازدواج آن‌ها، در یکی از تالارهای مجلل شمال تهران با هزاران مهمان برگزار شد و بسیاری از چهره‌های سرشناس عرصه هنر و ورزش در این مراسم حضور داشتند.

علی دایی برای این عروسی در سال 83، بیش از 200 میلیون هزینه کرده است؛ همچنین گفته می‌شد که قیمت کت و شلوار وی 3 میلیون تومان بوده است.

البته این مراسم حاشیه‌هایی هم به همراه داشت؛ چرا که بعد از عروسی، عکس‌هایی از مراسم پخش شد که خشم فوتبالیست کشورمان را برانگیخت.

با رعایت جانب انصاف باید ذکر کنیم که اسطوره‌ی فوتبال کشورمان و آقای گل جهان، برای برای پولی که به دست آورده زحمت بسیاری کشیده‌است و قطعا حق برگزاری چنین مراسمی را دارد. برای ایشان و همسرشان آرزوی خوشبختی داریم.

حسین پاپی و الهام فرهمند

دومین مورد از ازدواج فوتبالیست‌ها، ازدواج حسین پاپی و الهام فرهمند، دو فوتبالیست عزیز کشورمان است.

حسین پاپی و الهام فرهمند

در آخرین روزهای سال 97 زمزمه ازدواج کاپیتان تیم مردان سپاهان با کاپیتان تیم زنان سپاهان مطرح شد و بالاخره نزدیک نوروز 98، این دو فوتبالیست عزیز کشورمان راهی خانه بخت شدند تا اولین خانواده کاملا فوتبالی در نخستین روزهای این سال تشکیل شود.حسین پاپی تمام سال‌های فوتبال خود را در سپاهان بازی کرد و در پایان لیگ هجدهم با فوتبال خداحافظی کرد؛ اما الهام فرهمند همچنان به فوتبالش ادامه می‌دهد و ستاره تیم زنان سپاهان است. باشگاه سپاهان هم در پی اقدام دو فوتبالیست این باشگاه، مراسم دیگری را برای آن‌ها در نظر گرفت و به آن‌ها هدیه داد.

علی قلی زاده و یاسمن فرمانی

و اما مورد بعدی در ازدواج فوتبالیست‌ها، ازدواج علی قلی زاده و یاسمن فرمانی است.

علی قلی زاده و یاسمن فرمانی

علی قلی زاده، بازیکن ایرانی شارلوا بلژیک بعد از یک سال حضور در بلژیک، تصمیم به ازدواج گرفت. او نیز همانند حسین پاپی، از یک خانم فوتبالیست خواستگاری کرد و با یاسمن فرمانی، فوتبالیست کشورمان در تیم بانوان ملوان بندرانزلی تشکیل زندگی داد. قلی زاده که جزو بازیکنان تیم ملی ایران هم محسوب می‌شود، در حال حاضر در تیم شارلوا می‌درخشد و از دوران مصدومیت خود فاصله گرفته است. یاسمن فرمانی هم به علت حضور قلی زاده در بلژیک راهی این کشور شد تا در کنار قلی زاده حضور داشته باشد.

مهدی قائدی

مهدی قاعدی

مهدی قائدی، فوتبالیست کشورمان در سن 19 سالگی ازدواج کرد و از ازدواج خود به عنوان مهم‌ترین لحظه‌ی زندگی خود یاد می‌کند. این بازیکن پس از ازدواج و فعالیت زیر نظر آندره استراماچونی توانست آقای گل لیگ در نیم فصل نخست شود و یکی پس از دیگری موفقیت‌ها را کسب  کند.

مهدی قائدی بعد از هر گلی که می زند آن را به همسرش هدیه می‌دهد.

مهدی و مهرداد محمدی

و اما مورد بعدی در ازدواج فوتبالیست‌ها، ازدواج دو برادر فوتبالیست‌ کشورمان در یک روز است.

میلاد و مهرداد محمدی، دو فوتبالیست لژیونر و ملی پوش فوتبال ایران هم اوایل زمستان سال 98 در یک روز ازدواج کردند تا به این ترتیب، علاوه بر تاریخ تولدشان، تاریخ ازدواجشان هم مشترک باشد. این دو برادر دوست داشتنی که فوتبال را از محله‌های جنوب تهران آغاز کردند و خیلی زود رشد کردند، اکنون در خارج از کشور بازی می‌کنند. میلاد محمدی در خنت بلژیک و مهرداد محمدی در آوس پرتغال بازی می‌کنند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی هم حضور داشتند و روزهای خوبی را سپری می‌کنند.

فراموش نکنید که زندگی سلبریتی‌ها را قضاوت کنید و همچنین به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید. از پخش کردن شایعه‌هایی که به افراد آسیب می‌رساند خودداری کنید.

برای فوتبالیست‌های کشورمان که ازدواج کرده‌اند، آرزوی خوشبختی می‌کنیم. 

شما از ازدواج فوتبالیست‌های کشورمان کدام را می‌دانستید؟ با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *