استایل و لباس های شما اولین چیزهایی است که به چشم دیگران می آیند، و قطعا شما لایق این هستید که بهترین لباس ها را بر تن کنید، لباس هایی که مناسب اندام و ظاهر شما باشد تا به زیبایی بیشتری بدرخشید.اگر تازه عروس هستید و به دنبال خرید عروسی، مانتو عقدی، لباس حنابندان، لباس عروس و گزینه های دیگر هستید و نمی دانید که لباس مزونی تهیه کنید یا از فروشگاه هایی که می بینید خرید کنید، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید، زیرا این بار  تیم سوریتو راهنمای کامل و جامعی از تفاوت مزون و فروشگاه های لباس را در اختیار شما قرار می دهد.

از مزون خرید کنیم یا فروشگاه لباس ؟

همه عروس خانم ها برای مجلس نامزدی، حنابندان، عقد کنان و حتی مهمانی های بعد از عروسی به دنبال لباس شیک و زیبا هستند و حتی دیگران هم انتظار دارند شما تازه عروس ها را با استایل های زیبا و مناسب ببینند، پس داشتن ظاهری جذاب برای هر دختری دارای اهمیت است. افزون بر این ممکن است اسم لباس مهمانی مزون دوز، لباس عروس برند و یا لباس شرکتی را شنیده باشید و تفاوت آنها را ندانید و سردرگم شده باشید و ندانید کدام یک مناسب است و باید کدام یک را برای مراسم های خود  خریداری کنید. جهت تصمیم گیری بهتر، در ابتدا باید با مزون و فروشگاه آشنا شوید.

فروشگاه لباس

مزون

مزون کلمه ای با ریشه فرانسوی و به معنی خانه است که در فارسی معنا خیاط خانه می دهد با این تفاوت که خیاط یا استایلیست طرح و استایلی کاملا جدید و منحصر به فرد را به شما پیشنهاد می دهد، و این استایل شیک فقط  برای شما طراحی می شود.

شخصی دوزی

یکی از موارد قابل ذکر مورد علاقه قرار گرفتن مزون ها و پر طرفدار بودن آنها، شخصی سازی کردن لباس ها برای افراد است به گونه ای  که لباس ها با مدل های خاص و پارچه های با کیفیت فقط برای شما تهیه می شود و کاملا مناسب اندام شما است.

منحصر به فرد بودن

از موارد دیگر پر طرفدار بودن مزون ها که می توان به آن اشاره کرد، تعداد محدود یک طرح از لباس است، به این صورت که اگر لباسی از مزون تهیه کنید، آن طرح را در مزون دیگر و یا سایر فروشگاه ها و بوتیک ها مشاهده نخواهید کرد و حتی مهمتر از این، فرد دیگری لباسی مانند لباس شما را نخواهد داشت.

مکان  مزون ها

مزون ها مانند مغازه های دیگر هنگامی که در خیابان راه می روید یا به قصد خرید به بازار می روید به چشمتان نمی خورند و تعداد و عمومیت کمتری نسبت به دیگر فروشگاه ها دارند.

سبک مزون

از عوامل دیگر پر طرفدار بودن مزون ها، سبک های طراحی شده است به گونه ای که شما در یک مزون می توانید شاهد تمامی سبک ها اعم از اسپرت، کلاسیک، لباس لاکچری، انواع لباس های شب و غیره باشید.

فروشگاه لباس

فروشگاه یا همان بوتیک عمومیت بیشتری نسبت به مزون ها دارند و در بازار، پاساژها و مجتمع های تجاری بیشتر به چشم می خورند. سبک های فروشگاه ها نسبت به مزون ها محدود است به این صورت که اگر وارد فروشگاه لباس شب شدید دیگر نمی توانید در آن بوتیک مانتو شیک پیدا کنید و باید برای یافتن یک مانتو زیبا و شیک به مغازه دیگری سر بزنید.

یکی از موارد قابل ذکر دیگر این است که در فروشگاه ها و بوتیک ها این است که اگر لباس یا پوشاک سایز خود را پیدا نکردید یا آن را خریداری نمی کنید یا اینکه مجبورید آن را به خیاط خانه ببرید تا آن را مناسب سایز و اندام شما بکند و باید هزینه اضافی دیگری نیز بپردازید.

فروشگاه لباس

تفاوت قیمت در مزون ها و فروشگاه ها

قیمت ها در فروشگاه ها و مزون های پوشاک به عوامل متعددی از جمله جنس و کیفیت متریال به کار رفته، متراژ پارچه، دوخت تمیز، برند لباس و غیره بستگی دارد، که هرچه این عوامل بهتر و بیشتر باشید بابت پوشاک باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

اما در مزون ها به دلیل اینکه لباس فقط برای شما تهیه می شود ممکن است کمی قیمت بیشتری داشته باشد.

مزون ها را با فروشگاه های وارداتی اشتباه نگیرید !

امروزه در بازار شاهد مغازه هایی هستیم که به اسم مزون پوشاک فعالیت دارند و لباس هایی با کیفیت و جنس هایی عالی از برند های مطرح دنیا را به شما عرضه می کنند اما باید توجه کرد که این فروشگاه ها را با مزون ها اشتباه نگیرم زیرا همانطور که در قسمت پیشین مقاله برای شما ذکر کردیم مزون ها لباس را کاملا اختصاصی برای شما تهیه می کنند. برای مثال مغازه ای که برند های ترک و یا هر برند دیگری را به مشتریان خود عرضه می کند یک فروشگاه است و نه یک مزون.

تفاوت فروشگاه و مزون

سخن پایانی

تفاوت بین یک مزون و بوتیک و یا فروشگاه لباس در تغییر محصولات، خدمات به مشتری،  شخصی دوزی و غیره است. اگر می خواهید نوع خاصی از محصول یا کالایی را برای مناسبتی مانند روز عقد کنان، جشن نامزدی و یا مجالس دیگر تهیه کنید، بهتر است لباس خود را از مزون های حرفه ای تهیه کنید، اما اگر مراسم ها یا مجالس از اهمیت کمتری برای شما برخوردار است می توانید به فروشگاه ها سر بزنید.

هیچگاه فراموش نکنید سلیقه شما همیشه در اولویت است چه در مزون و چه در بوتیک ها زیرا این شما هستید که باید در آن لباس احساس راحتی کنید و آن را دوست داشته باشید.

امیدواریم که این مقاله با عنوان تفاوت مزون و فروشگاه لباس برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی دارید که در این متن به آن پاسخ داده نشده است، فقط کافی است آن را در کامنت ها برای ما یادداشت کنید، مشاوران تیم سوریتو به صورت رایگان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر تجربه خرید از مزون، بوتیک و فروشگاه های پوشاک را داشته اید، آن را با ما و نوعروسان سوریتو در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *