روز ولنتاین رو چطور جذاب جشن بگیرم؟

روز ولنتیاین

ابراز عشق موضوعی است که بسیاری اهمیت آن را جدی نمی‌گیرند. دوست داشتن به تنهایی کافی نیست، گاهی لازم است که با یک رفتار و یا کار خاصی آن را ابراز کنید. این کار نه تنها عشق شما را نسبت به یکدیگر تقویت می‌کند بلکه به شما برای ارتقای رابطه نیز کمک می‌کند. روز ولنتاین یکی بهانه‌ای برای بیان عشق و علاقه به طرف مقابلتان است. در تقویم میلادی، 14 فوریه را روز ولنتاین یا روز عشق نامیده‌اند. در این روز، زوجین عشق خود به یکدیگر را با روش‌های مختلف به یکدیگر ابراز می‌کنند. در این مقاله، قصد داریم به شما روش‌های جذاب جشن گرفتن روز ولنتاین را معرفی کنیم. با سوریتو همراه باشید.

درخت قلبی

تکرار اولین روز آشنایی

یکی از ایده‌های بسیار جذاب و به یاد ماندنی برای روز ولنتاین، تکرار و صحنه سازی اولین روز آشنایی است. به مکانی بروید که برای اولین بار همدیگر را دیدید. غذایی را بخورید که اولین بار با همدیگر خوردید. صحبت‌هایی که با هم کردید را به عنوان خاطره بازگو کنید و از یاد آوری خاطرات اولین روز آشنایی‌تان لذت ببرید.

بازدید از مکان‌های جدید

اگر جزو آن دسته از زوجینی هستید که ماجراجویی را دوست دارید، می‌توانید در روز ولنتاین از مکان‌های خاص و جاهای دیدنی جالبی که تا به حال نرفته‌اید، دیدن کنید. برای مثال ممکن است اطراف شهر رستوران، کافی شاپ، قهوه خانه و جاهای دیدنی جالبی باشد که شما تا به حال ندیده‌اید.

رفتن به طبیعت

روز ولنتاین را در طبیعت بگذرانید! از شلوغی‌های شهر دور شده و به دامان طبیعت بروید. حتی می‌توانید این گردش را مانند پیک نیک برگزار کنید.

رستوران در منزل

اگر مایل نیستید روز ولنتاین خارج از خانه باشید، می‌توانید در خانه یک رستوران را شبیه سازی کنید! یک میز شام عاشقانه بچینید و آن را با گل رز و شمع تزیین کنید.  در صورت تمایل یک منوی دست نویس یا چاپی تهیه کنید تا فرد مورد علاقه‌تان، از روی منو غذای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کند. این‌گونه واقعاً احساس می‌کند که به رستوران آمده است.

24 ساعت به دور از تکنولوژی

امروزه همه‌ی ما به گوشی خود و رسانه‌های اجتماعی وابسته شده‌ایم و کمتر به همدیگر توجه می‌کنیم. بنابراین بهترین و حتی ارزان‌ترین کار در روز ولنتاین این است که تمام توجه‌تان را به همدیگر هدیه دهید.

روز ولنتاینبه سفری کوتاه بروید!

اگر خودروی شخصی دارید، می‌توانید در روز ولنتاین به یک سفر کوتاه اما به یاد ماندنی بروید. می‌توانید در حین سفر آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را بگذارید و از خاطرات اولین روز آشنایی‌تان با یکدیگر صحبت کنید!

قاب کردن یکی از عکس‌های قدیمی و خاطره انگیزتان

احتمالا در طول مدت آشنایی‌تان عکس‌های زیادی با همدیگر گرفته‌اید. یکی از خاطره‌انگیزترین آن‌ها را، خصوصا عکسی که مربوط به اوایل آشنایی‌تان هست را انتخاب کنید و قاب بگیرید. مسلما این کار، یکی از به یادماندنی‌ترین قاب عکس‌هایتان را برایتان به وجود می‌آورد.

چاپ پیامک‌های اولین روزهای آشنایی!

یکی از جالب‌ترین کارهایی که می‌توانید برای روز ولنتاین انجام دهید، چاپ کردن پیامک‌هایتان در اولین روزهای آشنایی است. می‌توانید آن‌ها را به همراه فرد موردعلاقه‌تان بخوانید و لحظات به یادماندنی‌ای را رقم بزنید!

یک کلیپ عاشقانه بسازید

می‌توانید در روز ولنتاین، فرد موردعلاقه‌تان را با ساخت یک کلیپ عاشقانه سورپرایز کنید! نرم افزارهای رایگان متعددی برای ساخت کلیپ وجود دارد. شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های موردعلاقه‌تان را میکس کنید و یک آهنگ عاشقانه برای آن انتخاب کنید. حتی می‌توانید بر حسب سلیقه‌ی خود به آن افکت بدهید!

خرید خرس ولنتاین!

یکی از رایج‌ترین کارهایی که زوجین در روز ولنتاین انجام می‌دهند، خرید خرس عروسکی به عنوان هدیه است. معمولا انواع رنگ‌ها و انواع مدل‌های این عروسک در مغازه‌ها وجود دارد که می‌توانید بر حسب سلیقه‌ی خودتان، آن را انتخاب کنید.

خرس ولنتاین

خرید شمع ولنتاین

شمع نماد احساسی‌ترین لحظات عاشقانه زندگی است. شمع‌ ولنتاین، معمولا طراحی زیبایی دارد،  همچنین چیدمان شمع ولنتاین بخش زیادی از جذابیت آن است. می‌توانید برای روز ولنتاین بر حسب سلیقه‌تان شمع انتخاب و خریداری کنید.

خرید عطر ولنتاین

خرید عطر، یکی از جذاب‌ترین و به یادماندنی‌ترین کادوهای روز ولنتاین است. عطر و ادکلن مورد علاقه فرد مورد علاقه‌تان، بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به او بدهید. عطر را، با روبان قرمز و پاپیون تزئین کنید.درست کردن جعبه‌ی خاطرات

این مورد نیز می‌تواند ایده‌ی بسیار جذابی برای روز ولنتاین باشد. برای این ایده فقط باید یک جعبه یا باکس تهیه کنید و داخل آن را با هر چیزی که هردوی‌تان از آن خاطره دارید پر کنید. به عنوان مثال می‌توانید تعدادی از عکس‌های دو نفره‌تان که خیلی برای‌تان خاطره انگیز است را چاپ کنید و یا حتی تعدادی از خاطراتتان را روی کاغذهای کوچک بنویسید و درون جعبه بگذارید.

در این مقاله، سعی کردیم جذاب‌ترین ایده‌های برگزاری جشن ولنتاین را بازگو کنیم. جشن ولنتاین، جشنی برای ابراز علاقه به فرد مورد علاقه‌تان است؛ اما فراموش نکنید که ابراز عشق را فقط به این روز موکول نکنید و از هر لحظه‌ای برای بیان علاقه‌ی خود استفاده کنید.

شما چه ایده‌های دیگری را برای روز ولنتاین می‌شناسید؟ کدام یک از این ایده‌ها را پسندیدید؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *