از عروس و دامادهای آبان چه می‌دانید؟

پاییز فصل زیبایی هاست. فصلی پر از رنگ و لعاب، فصل پاییز با جلوه های شگفت انگیز و رنگ های جذاب اش در رقابت با بهارشکوفه باران و تابستان سرسبز و زمستان سپید پوشش، پیروز است. به همین دلیل معروف به پادشاه فصل ها است.  متولدین پاییز بر اساس طبیعت و خلق پاییزی سریع دل بسته می شوند و سریع تردل می کنند. فردی که زاده دومین ماه از فصل پاییز است، عاشق تفریح و سفر می باشد. اگر قصد ازدواج دارید با متولدین آبان ماهی را دارید، دراین مقاله شما را با طالع بینی متولدین آبان آشنا می کنیم. بنابراین با استفاده از مطالبی که در این بخش از سوریتو ارائه شده است، می توانید تا حدی به سرنوشت و آینده خود با این افراد پی ببرید. از آنجایی که طالع بینی ازدواج همواره میان جوانان محبوب بوده و هست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشخصه های متولدین آبان در طالع بینی آبان

  • سمبل: عقرب (کژدم- scorpio) 
  • عنصر وجود: آب
  • سنگ ماه: کارنلین (عقیق نارنجی) هماتیت، گارنت، آکات، آماتیست
  • سیاره: پلوتو
  • فلز وجود: آهن
  • شخصیت: ثابت، دوستدار حقیقت، امین، خودآگاه
  • رنگ: قرمز تیره

عقرب

طالع بینی آبان درباره خصوصیات آبانی‌ها چه می‌گوید؟

براساس طالع بینی ازدواج، فکر آنها بسیار قوی است و قدرت تمرکز بالایی دارند. حافظه‌شان خوب است و قابلیت تطبیق دارند. با اینکه کار جسمانی دوست ندارند ولی به دلیل تمرکز و قدرت ذهنی بسیار خوب‌شان می‌توانند هر پروژه ای که به آن متعهد می‌شوند به خوبی انجام دهند. مغز و فکر آنها در مورد ایده‌های جدید، اداره کردن مسائل مالی، بالا بردن و ترقی دادن سطح رفاه دیگران، خوب کار میکند. به همین دلیل است که برای آنها بهتر است به جای پرداختن به کارهای عملی و جزئیات پروژه، مدیریت و سرپرستی آن را بر عهده بگیرند. 

کمی تندمزاج هستند اما افکار بسیار سازنده ای دارند و همین باعث میشود که بتوانند درباره هر موضوع کوچکی ساعت‌ها تفکر کنند و به ایده‌های خلاقانه و جدید بپردازند. متولدین آبان در اکثر کارها افراطی عمل می‌کنند و میتوانند هر چیز کوچکی را بیش از اندازه بزرگ کنند. از لحاظ شخصیتی اصلا سست و متزلزل نیستند و یک شخصیت بسیار استوار و پابرجا دارند.

به همه‌ مسائل در تصمیم گیری‌هایشان با دید باز و روشن فکری نگاه می‌کنند و به همین دلیل هرگز از کارها و تصمیمات خود پشیمان نمی‌شوند. در طالع بینی آبان برجسته ترین ویژگی آبان ماهی‌ها، کنجکاوی و مرموز بودن شدید آنها گفته شده. آنها سعی می‌کنند همیشه از همه چیز سر در بیاورند و مو را از ماست بیرون بکشند. عاشق رمز و راز هستند و همواره به دنبال ماجراجویی‌های جدید و هیجان انگیزند. در صحبت ها و فعالیت‌هایشان اکثرا دوست دارند به موضوعاتی بپردازند که حال و هوای رمز و رازگونه و معمایی داشته باشد.

آبان ماهی ها در ظاهر شاید خودخواه و متکبر به نظر بیایند اما در باطن بسیار دلسوز و مهربان هستند. اکثرا سعی می‌کنند در جمع خود را به شکل واقعی خود نشان دهند اما خوی مغرور آنها این اجازه را به آنها نمی‌دهد. همیشه با زندگی در جنگ و ستیز هستند؛ و اگر با کسی کینه یا کدورتی داشتند تمام تلاش خود را برای غلبه بر آن می‌کنند. هرگز فراموش نمی‌کنند و همیشه در صدد انتقام برخواهند آمد. از آنجایی که آبان ماهی‌ها معمولا در صحبت‌هایشان از طعنه و کنایه استفاده می‌کنند ممکن است از نظر اطرافیان سنگدل و ظالم به نظر بیایند اما می‌شود گفت که از درون اینطور نیست و قلب بسیار مهربانی دارند.

ماه آبان

آبانی‌ها اصلا معاشرتی نیسند؛ اغلب انسان‌های درونگرایی هستند و سعی می‌کنند از جامعه دور باشند.  آبانی‌ها ظاهری آرام و صبور و باحوصله دارند اما در باطن، مثل دریایی طوفانی هستند که هر لحظه امکان دارد شهری را ویران کند. به ظاهر مشکلات زندگی را به راحتی مدیریت می‌کنند و ار آن می‌گذرند اما از درون برای رویارویی با آن مشکل غم و رنج بسیار زیادی را تحمل می‌کنند.

آبانی‌ها در صحبت‌هایشان نسبت به اطرافیان بسیار رک و بی پرده رفتار میکند؛ اما خوبی آنها این است که حرف‌هایشان همیشه ثابت است و قبل از گفتن آنها از صحت آن اطمینان دارند. آبان ماهی‌ها برای به عمل رساندن تصمیمات‌شان بسیار مصمم هستند و برای رسیدن به اهداف‌شان از پشتکار بالایی برخوردارند. اگر یک آبان ماهی هدف یا آرزویی داشته باشد، برای رسیدن به آن لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کند تا رسیدن به آن هدف تا می‌تواند می‌جنگند. 

مرد آبانی چگونه مردی است؟

مرد آبانی مردی بسیار باجذبه بوده تا جایی که در جمع همه را به خود جذب می‌کند و به راحتی در مرکز توجه قرار می گیرند. اگر با یک مرد آبانی ازدواج می‌کنید، باید از بودن بیشتر با اقوام و دوستان خودداری کنید و نباید از او انتظار داشته باشید که همسرتان همه جا حضور داشته باشد؛ چراکه وی زیاد از مراسمات و مهمانی‌های شلوغ خوشش نمی‌آید. مرد آبانی دارای احساسات بسیار قوی می‌باشد و چون همیشه در حال تلاش و تکاپو برای پیروز شدن در همه حیطه‌های زندگی است، هیچگاه بی‌حرکت نمی‌ماند و در زندکی و کار، خسته و ناامید نمی‌شود. 

یک شوهر آبان ماهی  دارای قصد و اراده‌ی استوار بوده و پایبند به عقاید خود می‌باشد و حرف و سخنان دروغ و شایعه دیگران نمی‌تواند نظر او را تغییر بدهد و در تصمیماتش خللی وارد کند. همه اطرافیانش، حتی همسر او، از نفوذ در او بی‌اثر هستند و شما مطمئن باشید که هیچ کسی نمی تواند افکار او را دگرگون کند و یا به او نظرش را تحمیل کند. وی در همه جا مردی باجذبه، با اعتماد و استوار است. دلیری و شجاعت و آزادی فکری، از مشخصات طالع بینی آبان ماهی‌ها است.

رفتار مرد آبان ماهی با فرزندانش، رفتاری سخت گیرانه و با وسواس است. فرزندان یک مرد متولد آبان، پدرشان را مردی قوی و استوارمی‌بینند که از کوچکترین اشتباه بچه ها نمی‌گذرد. یک پدر آبان ماهی همیشه درس‌ها و پندهای آموزنده به فرزندان خود آموزش می‌دهند و فرزندان وقتی بزرگ می‌شوند متوجه خواهند شد که سخت‌گیری‌ها و روش تربیتی پدرشان چقدر در زندگی‌شان مفید بوده و تاثیر مثبتی روی آینده‌شان گذاشته.

طالع بینی آبان

زن آبان ماهی چگونه زنی است؟

زن متولد آبان به داشتن تکاپو و فعالیت زیاد معروف است. ویژگی بارز شخصیت او، قوی بودن و استحکام وی است که از او یک زن، مادر و همسر نمونه می‌سازد.غرور و اعتماد به نفس او باعث می‌شود برای اطرافیان جذابیت خاصی داشته باشد. زن آبان ماهی مهارت خاصی در آشپزی دارد و در خانواده‌شان به کدبانویی نمونه بودن شهرت دارد.

نهاد این زن سرشار از یک صبر ایوب است؛ اما به علت تسلط بر نفس خیلی خوب می تواند این حس خود را نیز مثل احساسات دیگر خویش، تحت کنترل بگیرد و تنها در یک مورد است که او نه می تواند و نه می خواهد که از این صبر استفاده کند و آن هم موقعی است که پای عشق در میان باشد.

برای زن متولد آبان اندکی علاقه و اندکی نفرت مفهوم ندارد، او یا عاشق است، یا دشمن و در غیر این صورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست. شما حتی اگر قسم بخورید که این همسر متولد آبان شما بوده است که به هنگام عصبانیت تمام ظرف‌ها را شکسته و تمام پرده‌ها را پاره کرده است، کسی باور نخواهد کرد! آخر چطور ممکن است زنی این چنین مغرور، مسلط به خود، خونسرد و دوست داشتنی دست به یک چنین اعمالی زده باشد؟

اما افرادی که طالع بینی آبان را به دقت مطالعه کرده باشند، می‌دانند که این زن می‌تواند در نهایت متانت و آرامش، صحنه یک جنگ بزرگ را اداره کند. در طالع بینی آبان ماه از یک زن متولد این ماه به عنوان مادری مهربان، فداکار و بامحبت یاد می‌شود که تمام انرژی خود را صرف فرزندان و خانواده خود میکند.  از آنجایی که حس انفعال و درخودماندگی در ویژگی‌های یک زن آبانی بسیار کم دیده می‌شود، باید بدانید که او یک مادر بسیار شاد و خلاق و سرزنده است. 

سخن پایانی

همانطور که گفتیم مادر آبانی همه چیز را برای فرزندانش فراهم می‌کند و تمام آنچه که کودکان از او می‌خواهند حتما انجام می‌شود.جورترین و مناسب ترین ازدواج ها برای عروس و دامادهای آبانی ازدواج با یک فرد متولد اردیبهشت است. در این ازدواج، زوجین آرمانگرا، بلند پرواز، همراه با جاذبه و اقتدار هستند. درنظر داشته باشید که باید هنگام ازدواج کردن و  برای داشتن یک زندگی خوب درکنار او، حتما از یک مشاور و یا مطالب موجود در مجله هایی مانند مجله عروسی کمک بگیرید. 

نظر شما و تجربه‌هایتان درباره طالع بینی آبان چیست؟ حتما در بخش نظرات این صفحه با ما و مخاطبانمان به اشتراک بگذارید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *