طالع بینی آذرماهی ها و ازدواج آنها با سایر ماه ها

با پیشرفت علم و دانش طالع بینی ازدواج در بین بسیاری از اقشار جامعه طرفداران خاص خودش را دارد و از رونق نیافتاده است.طالع بینی آذر به هر صورتی که باشد جذابیت ویژه ای برای جوانان دارد اما یکی از جذاب ترین طالع بینی‌ها برای جوانان به خصوص تازه عروس و دامادها طالع بینی ازدواج است که در این فال به سرنوشت و آینده ازدواج با طرف مقابلتان پی می برید.اگر قصد ازدواج دارید باید درباره ماه تولد فرد مورد علاقه‌تان اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا با استفاده از مطالبی که در این بخش از سوریتو ارائه شده ، پی به سرنوشت و آینده خود با این فرد ببرید.

خصوصیات عروس آذر ماهی

می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن و بی‌نظم و انضباط، راست گو اما بدزبان و درشت گو است.اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید. شاید بهترین توصیف طالع متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر میشوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد. زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است.

در طالع زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است. به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید و بدی‌ها را هم به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار بپذیرد. قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب می کند، اگر روزی به شما گفت پولی که برای مخارج خانه می دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راست می گوید.

اما به طور مسلم می توان انتظار داشت که او پس از درخواست اضافه خرج بلافاصله اضافه می کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه می کند. این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید ای کاش گاهی دروغ می گفت ولی زبانی این چنین تلخ و درشت گو نداشت.زن کماندار شدیدا عاشق استدلال و خود مختاری است و به همین دلیل اغلب اوقات زندگی مجردی را بر ازدواج ترجیح می دهد.

وقتی هم که دختر خانه است، با بقیه اعضای خانواده زیاد گفتگو نمی کند و به این دلیل معمولا رابطه ای سرد و مجزا با بقیه دارد، عاشق مسافرت است و از هر موقعیتی برای انجام این کار استفاده می کند، و اگر نتواند به مسافرت برود، ناآرامی خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا می کند. اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید، هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بگن، بلکه خواسته‌های خویش را در قالب جملاتی که جنبه درخواست دارند بیان نمایید و یقیین داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد.

 او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد، اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است. شما می توانید از پدر و مادر وی سؤال کنید، آنها هم به شما خواهند گفت که از کودکی این چنین بوده است.

ویژگی های داماد آذر ماهی

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهردنیاست. حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی‌ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به رتق و فتق امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه‌ها نقشی ایفا می نماید.کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد.

یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند و بالنتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است. خوشبختانه برای او و احتمالا برای او و احتمالا برای شما، مرد متولد آذر آدم فوق العاده خوش شانسی است و این شانس اغلب در لحظاتی که خوشبینی‌های بی دلیل او برایش گرفتاری ایجاد می کند، به داد او می رسد، او آنقدر خوش شانس است که اگر به مس دست بزند، طلا می شود و طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین هم می شود.

خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز قابل رؤیت است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی می برد و دست از آن می شوید.مرد متولد آذر صاحب بزرگترین کلکسیون دوست و آشنا در دنیاست و این دوستان اغلب دوستان واقعی و هستند زیرا به هنگام انتخاب مرد متولد آذر به جای توجه به ظاهر دوستان، دقت خود را متوجه باطن آنها می سازد، در مقابل تعداد دشمنان او بسیار محدود است.

ازدواج متولدین آذر

طالع بینی متولدین آذر با سایر ماه ها

آذر با فروردین :

ازدواج آذرماهی با فروردین ماهی ممکن است تا حدی چالش برانگیز باشد. چرا که معمولا مردان فروردین ماهی مقتدر و خواهان مدیریت هستند در حالیکه خانم های آذرماهی بسیار مستقل و از مطیع بودن بیزار هستند. البته این بدان معنا نیست که این متولدین این دو ماه نمی توانند با یکدیگر ازدواج کنند و زندگی خوبی را کنار هم تجربه کنند.

آذر با اردیبهشت :

متولد آذر در زندگی وقتی که به کسی دل می بندد خیلی متکی به او می شود و این وابستگی همان چیزی است که متولدین اردیبهشت خواهان آن هستند.

آذر با خرداد:

متولدین آذر پر جنب و جوش و اهل سفر هستند و ماجراجویی از بارزترین ویژگی های متولدین خرداد نیز می باشد. بنابراین این متولدین در کنار هم زندگی خوب و هیجان انگیزی را تجربه خواهند کرد.

آذر با تیر:

معمولا پیوند متولدین آذر با تیر توصیه نمی شود. چرا که آذرماهی ها شخصیتی مستقل و رها دارند و همچنین علاقه زیادی به سفر دارند در حالیکه متولدین تیر معمولا درونگرا و دوستدار خانواده هستند.

آذر با مرداد :

متولدین مرداد اغلب به دنبال سلطه جویی و قدرت هستند و این موضوع استقلال آذرماهی ها را محدود می کند. اما پیوندها به طور کلی خوش یمن خواهد بود اگر مردادی ها تا حدی از میزان حس برتری خود بکاهند.

آذر با شهریور:

متولدین آذر و شهریور هر دو از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند بنابراین اگر اختلافی هم بین آنها باشد، به خوبی آن را مدیریت می کنند.

آذر با مهر :

متولدین آذر بسیار پر جنب و جوش و خوش انرژی هستند بنابراین گزینه خوبی برای مهرماهی ها هستند و به خوبی مکمل یکدیگر خواهند بود.صمیمیت و مهربانی از مهم ترین ویژگی های هر دو این متولدین می باشد.

آذر با آبان :

متولدین آذر به ویژه خانم های آذرماهی شخصیت استقلال طلبی دارند و به هیچ عنوان آزادی خود را حاضر نیستند از دست بدهند. متولدین آبان به ویژه مردهای آبان ماهی معمولا به صبوری و بردباری معروف هستند. بنابراین متولدین آبان و آذر با کمی صبوری و بردباری می توانند زندگی خوبی را کنار هم تجربه کنند.

آذر با آذر:

از آنجایی که متولدین آذر بسیار دادگر و باهوش هستند به خوبی می توانند با مصاحبت و مشارکت از عهده مشکلات زندگی بر بیایند و زندگی خوبی را در کنار هم تجربه کنند.

آذر با دی :

متولدین آذر معمولا مسائل را سخت نمی گیرند در حالیکه دی ماهی ها در مواجه با بسیاری از مسائل به شدت سخت و جدی برخورد می کنند. ولی از آنجایی که هر دو متولدین آذر و دی بسیار عاقل و خردمند هستند، از بس چالش های این چنینی به خوبی برمی آیند.

بیشتر بخوانید: از عروس و دامادهای دی ماهی چه می دانید؟

آذر با بهمن :

پیوند بین متولدین آذر و بهمن از موفقیت آمیز ترین پیوند ها می باشد.هر دو آنها دید مثبتی به زندگی دارند. همچنین هر دو احساسات قوی دارند که منجر به تحکیم رابطه آنها می شود.

آذر با اسفند :

متولدین اسفند معمولا بسیار پرتوقع هستند و این موضوع استقلال و آزادی متولدین آذرماهی را محدود می کند و ممکن است مشکل ساز شود. اما از آنجایی که اسفندماهی ها در عین حال بسیار احساساتی و عاطفی هستند، به خوبی می توانند آذرماهی ها را جذب خود کنند. درنظر داشته باشید که برای شناخت همسر خود و داشتن یک زندگی آرام در کنارش نمی توان فقط به طالع بینی اکتفا کرد. توصیه می کنیم از یک مشاور و یا از مطالب موجود در مجله عروسی سوریتو کمک بگیرید و آگاهی خود را بالا ببرید.

لطفا اگر اطلاعاتی بیشتر در رابطه با طالع بینی ازدواج  آذر ماه دارید با ما و مخاطبان عزیز ما در بخش نظرات سوریتو در میان بگذارید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *