از عروس و داماد های فروردینی چه می دانید؟

اولین ماه از فصل بهار بعد از زمستان، ماه زیبا و دلپذیر فروردین است. آیا تا به حال برای شما هم این سوال پیش آمده که زن و یا مرد فرودینی چگونه عاشق می شوند؟ این را بدانید که آنها همواره در جستجوی عشق آتشین و در پی پرشورترین عشق زندگی خود می گردند. امروزه انواع طالع بینی ازدواج با شکل های مختلف در دنیای مجازی به چشم می خورد. دراین بین جوانانی هستند که به طالع بینی علاقه دارند. آن ها مشتاق هستند یک سری مشخصات از همسر آینده خود بدانند از این رو به سراغ طالع بینی ازدواج می روند. با این مقاله از مجله عروسی همراه باشید تا به طالع بینی زاده فرودین و مشخصات کلی آن بپردازیم.

ویژگی های یک فروردینی در طالع بینی

  • سمبل: بره
  • عنصر وجود: آتش
  • شعار: من هستم
  • سنگ خوش یمن: الماس
  • سیّاره: مریخ
  • فلّز وجود: آهن
  • شخصیت: کاردینال
  • رنگ محبوب: زرد

مشخصات کلی متولدین فروردین

پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا است و زود عکس العمل نشان می دهد. لایق و کاردان، عاشق قدرت، کم صبر وبی  طاقت و قادراست مدت‌ها تنها باشد. اهل امر و نهی، طراح، اهل هیجان، حادثه جو، پرتوقع، اهل ریاست، با اعتماد به نفس و سازنده است. به گذشته فکر نمی‌کند، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، با دقت و نکته بین است و اشتباه خود را نمی پذیرد. همچنین مدیری عالی می باشد و درصورت دخالت دیگران، با فکر رفتار می کند. فعال و جنجالی، با شهامت و در آخر اهل کتاب ومطالعه است. زاده فرودین فردی دلسوز و قابل اطمینان است. این قابل اعتماد بودن آن‌ها باعث می‌شود که به سادگی فریب بخورند. همدردی متولدین فروردین با دیگران اجازه می دهد که مسائلی را به آن‌ها تحمیل کنند.از همه مهمتر تمایل به داشتن شغل‌هایی دارند که با تجارت همراه است، زیرا پول به تنهایی برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد  و فقط آن را نشانه قدرت می دانند.

متولدین فروردین

 

مشخصات مرد متولد فروردین

 اگر با یک فرد فروردین ماهی آشنا شده اید، بدانید که رک و رو راست سخن می گوید، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب است و هرگز به گذشته فکر نمی‌کند. رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش به نظر می‌رسد، ازداشتن زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است. نظر طالع بینی درباره مرد فروردینی این چنین است که افرادی خوش طبع، خوشرو، بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. مرد متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه هستند. همیشه برای انتخاب وسایل خانه و حتی لباس همسر خود نظر داده وعموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند.این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن که همت خود را به کار گیرند. متولدین مرد این ماه عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند. پدری مهربان هستند و رابطه صمیمی با فرزندانشان دارند. اما در کنار این صمیمیت، جدیت خود را نیز حفظ می کنند.

طالع بینی فروردین

مشخصات زن متولد فروردین

زن متولد فروردین ماه با توجه به طالع بینی، دارای قابلیت‌های زیادی است. به‌ طوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری برمی‌آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانیت‌هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد. متولدین زن این ماه عموماً افرادی خوشرو، خوش زبان، گاهی تندخو اما مهربان می‎باشند. آن‌ها کمی حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. زنان متولدین ماه باتوجه به طالع بینی فروردین ماه، اغلب عاشق لباس‌های روشن و سنگ عقیق هستند. زن زاده فروردین چگونه عاشق می شود؟ اگر برای شما هم این سوال پیش آمده لازم است بدانید که زن زاده فروردین، عاشق نمی شود ولی اگر عاشق شود، این را بدانید که با تمام وجودش در کنارعشقش تا ابد می ماند. مادری نمونه برای فرزندانش است و او همه چیز را برای آرامش فرزندانش به جون و دل می خرد. همچنین مهربان، دلسوز و فداکار است و همواره در سختی های زندگی امیدش به خداوند می باشد.

طالع بینی فروردین

 

 طالع بینی ازدواج متولدین فروردین با سایر ماه ها

طالع بینی ازدواج فروردین با فروردین:

این دو ماه در کنار هم می توانند به توافق و سازگاری برسند. زیرا آنها خصوصیت و ویژگی های رفتاری مشترکی با هم دارند. بنابراین به خوبی می توانند یکدیگر را درک کنند. متولدین فروردین خیلی زود عصبانی می شوند و زود ازکوره در می روند. بنابراین در این مورد باید محتاط باشند تا زندگی آرامی را در کنار یکدیگر تجربه کنند. در نهایت با کمی درایت در مقاطع مختلف می توانند به آرامش دلپذیری در زندگی برسند.

طالع بینی ازدواج فروردین با اردیبهشت:

متولد فروردین و اردیبهشت هر دو کمی سلطه جو و انحصار طلب هستند. بنابراین ممکن است بین آن ها کدورت هایی بوجود آید. از طرفی اردیبهشتی ها آرام هستند و فروردینی ها خویشتن دار، پس در این موارد با هم به سازش می رسند. در هر صورت متولدین اردیبهشت افرادی رئوف و مهربان هستند و در کنار فروردینی پرشور، جفت خوبی برای پیوند ازدواج هستند.

طالع بینی ازدواج فروردین با خرداد:

پیوند زناشویی بین این دو ماه تا حدودی خوب است مگرآن که توجه ای به رفتارهای منفی یکدیگر نداشته باشند. زاده فروردین پر جنب و جوش و بی قرار است و در کنار فرد خردادی که کمابیش از این ویژگی گریزان است. بنابراین ممکن است دچار مشکلات جدی شوند. مگر آن که یکی از آنها از این خصلت دست بردارد. هردو از نظر عاطفی خوب هستند و آن ها می توانند در زندگی دوست و یار خوبی برای یکدیگر باشند. در صورت اختلاف، با نگاه روشن بینانه مشکلات زندگی خود را حل می کنند.

طالع بینی ازدواج فروردین با تیر:

زاده فروردین اهل آرامش و سکوت نیست. ولی متولد تیر آرام و بی صدا اهل شعر و هنراست. فروردینی ها خواستار یک زندگی خانوادگی آرام و بی هیاهو می باشند. بنابراین ممکن است با تیرماهی ها هماهنگ نباشند. متولد فروردین باید حواسش باشد و همیشه این خصلت تیر ماهی را در نظر بگیرد، چرا که یک تیر ماهی بسیار کینه توز و انتقامجواست. بدین ترتیب فقط کافی است که این دو ماه همدیگر را درک کنند و کمی نسبت به رفتارهای یکدیگر انعطاف نشان دهند تا در نهایت زندگی آرامی کنار هم تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج فروردین با مرداد:

یکی از خصوصیات فرد مردادی این است که دائم نیاز به تعریف و تمجید دارد و دوست دارد همیشه مورد توجه اطرافیان باشد. حتما زاده فروردین به این نکته باید توجه کند و در این امر کوتاهی نکند. ولی با تمام خصلت های متفاوتی که دارند، می توان گفت رابطه عاطفی مستحکم در بینشان برقرار است. زندگی این دو قرین سعادت و خوشبختی است.

طالع بینی ازدواج فروردین با شهریور:

متولدین شهریور افرادی راستگو، صادق، پاک سرشت و قدردان هستند. آنها درمقایسه با متولدین فروردین که تا حدودی جسور، بی پروا و خشن هستند، سازگاری چندانی ندارند. لازم است بدانید که هر دو دلسوز یکدیگر هستند. بنابراین در حالت کلی اگر به نیازهای اساسی همدیگر توجه داشته باشند، مشکلات زیادی در زندگی نخواهند داشت. آنها می توانند به بقای رابطه خود امیدوار باشند و زندگی پر از عشق و محبت را کنار هم تجربه کنند.

طالع بینی ازواج فروردین با مهر:

زندگی زناشویی بین زاده (قوچ) با زاده (ترازو) سراسر نیکبختی و سازگاری است. انسان های متولد مهر با انصاف و با عدالت هستند و آن ها به شدت معتقد به مساوی بودن حقوق زن و مرد هستند. همچنین قلب بسیار رئوفی دارند، بنابراین بیشتر مواقع می توانند به راحتی در کنار یک فروردینی مشکلات خود را به خوبی حل کنند. آنها از نظر جسمی نیز با هم هماهنگ هستند و به خوبی می توانند نیازهای یکدیگر را ارضا کنند. در نتیجه پیوند میان این دو ماه بسیار قرین خوشبختی و سعادت می باشد.

طالع بینی ازدواج متولد فروردین با آبان:

پیوند این دو ماه در کنار هم خالی از اختلاف نیست. زیرا متولدین فروردین با سلطه خود می خواهند اهرم قدرت را در خانواده به دست خود بگیرند و دائما حکم کنند. این مورد زیاد با روحیه آبان ماهی ها سازگار نیست، زیرا آنها خواستار آزادی هستند و از این لحاظ زیاد با هم هماهنگ نیستند. پس ممکن است بین آن ها کشمکش ایجاد شود. زاده آبان فردی درون گرا و بسیارآرام است و در مقابل زاده فروردین پرهیاهو و پر جنب و جوش می باشد. با تمام این اختلاف نظرها با کمی گذشت و خویشتنداری می توانند در کنار یکدیگر زندگی بی دردسری را داشته باشند.

طالع بینی ازدواج فروردین با آذر:

به دلیل اخلاق و روحیه مشترک و یکسان بین آن ها بهترین انتخاب فروردینی ها از میان متولدین آذر می باشد. آن دو کاملا در کنار هم سازگار هستند. زاده آذر خوشبین، جسور، دلیر، اهل سفر و ماجراجوست. به همین دلیل می توانند با روحیه لطیف و خونگرم زاده فروردین هماهنگ شوند. متولد آذر کمی آزادی خواه است، یک فروردینی باید سعی کند زیاد شرایط را برای آن سخت نکند و آزادی او را در تنگنا نگذارد. در بسیاری از موارد با هم تفاهم دارند آن ها در کنار هم زندگی خوب و با سعادتی را خواهند داشت.

طالع بینی ازدواج فروردین با دی:

متولدین دی ماه افرادی تودار، مرموز و کمی موزی هستند و شناخت درونی آن ها برای دیگران کمی سخت است. از طرفی متولد فروردین فردی برون گرا و خونگرم است و زیاد طالب مرموز بودن نیست. به همین دلیل پیوند زناشویی دربین این دو ماه چندان سازگار و با تفاهم نیست. این روحیات متفاوت در بین آن ها ممکن است اختلاف نظرهای زیادی به وجود آورد. بنابراین اگر قرار است پیوندی میان این دو ماه صورت بگیرد، حتما باید صبر و تحمل و شکیبایی طرفین زیاد باشد تا بتوانند کانون زندگی را گرم نگه دارند.

طالع بینی ازدواج فروردین با بهمن:

متولدین بهمن با متولدین فروردین هر دو روحیه سلطه طلب دارند. باید توجه داشته باشند که هیچ یک بر دیگری تسلط پیدا نکنند. بنابراین با در نظر گرفتن این خصلت مشترک، کمی خویشتندار باشند و پایه رفتاری آن ها براساس مساوات در زندگی باشد. زاده فرودین به مسائل دنیوی و مادی توجه دارد و نقطه مقابل آن یک بهمن ماهی است که آرمان طلب و بشردوست می باشد و رابطه معنوی بین آدم ها برای او اهمیت بیشتری دارد. ولی با تمام این تفاوت ها و اختلاف نظرها به یکدیگر احترام گذاشته و به خوبی همدیگر را درک می کنند. زیرا که هر دو ماه از یک احساس مشترک (مسئولیت) برخوردار هستند و این احساس مانع از دوری و بی توجه ای در طرفین می شود.

طالع بینی ازدواج فروردین با اسفند:

پیوند بین این دوماه پر از فراز و نشیب می باشد. تفاوت ها و تضاد های بسیاری به چشم می خورد. یکی از خصوصیات بارز متولدین اسفند ماهی ها استقلال طلبی آنهاست. بنابراین هرگز به راحتی در کنار یک فروردینی قرار نمی گیرند. زاده اسفند روحیه آزاد منش و رویا بافی دارد و این زیاد با روحیه متولدین فروردین سازگار نیست. درنهایت باید گفت که اگر انعطاف پذیر باشند و یکدیگر را درک کنند می توانند در کنار یکدیگر زندگی خوبی را تجربه کنند.

سخن پایانی

در این مقاله، به طالع بینی ازدواج فروردین ماه با سایر ماه ها پرداختیم. طالع بینی خارج از بحث سرگرمی، قادر به پیش بینی خیلی دقیق در رابطه ازدواج دو جوان از دو ماه متفاوت نیست. اما با در نظر گرفتن یک سری از ویژگی های بین افراد که وجود دارد، می توان به برخی از مشترکات کلی ماه تولد و یا ویژگی های آن ها اشاره کرد. همانگونه که می دانید برای شروع یک زندگی مشترک عالی، اولین قدم  در بین طرفین گذشت، حفظ حد و مرز، صداقت و احترام است. خیلی موارد دیگردر بین زوجین عامل خوشبختی  آن ها در زندگی می باشد که باید حتما درنظر گرفته شوند. درنظر داشته باشید که طالع بینی ازدواج، نباید باعث شود جوانان چشم خود را به روی بسیاری از مشخصات و ویژگی های فرد مورد نظر خود ببندند و همواره باید عاقلانه تصمیم بگیرند. بنابراین توصیه می کنیم در این مسیر از یک مشاور و یا مطالب موجود در سوریتو برای انتخاب بهترین ها کمک بگیرید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *