فهرست مطالب

برگزاری جشن ازدواج یکی از مهمترین و زیباترین و در عین حال سخت ترین کارهای است که باید با برنامه ریزی درست انجام شود. همانگونه که می دانید آداب جشن عروسی در هر شهر و ملیتی متفاوت است و رسم و رسوم خودشان را دارند. این مراسم به گونه های مختلف برگزار می شود. در قدیم بیشتر مردم در خانه های خود مراسم را به شیوه سنتی برگزار می کردند. اما امروزه در دنیای مدرن، روش های عروسی هم عوض شده و مردم برای انجام این مراسم، تالار را ترجیح می دهند. در نظر داشته باشید که انتخاب تالار هم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که برای دعوت کردن میهمانان و مشخص کردن تعداد نفرات نیاز به تالاری است که ظرفیت مناسب برای میهمانان شما داشته باشد. یکی ازمهمترین نکات مهم برای برگزاری جشن در تالار، ظرفیت تالار عروسی است. چرا که ظرفیت تالارعروسی باید به گونه ای باشد که تعداد نفرات متفاوتی در خود جای دهد. در ادامه از مقاله سوریتو با ما همراه باشید تا نکات مهم درباره مناسب ترین تالار برای جشن عروسی کدام است.

ظرفیت تالار چه اهمیتی دارد؟

همانگونه که می دانید یکی از مهمترین کارهای عروسی، انتخاب تالار با ظرفیت مناسب است. برای این کار اول باید تعداد میهمانان شما باید مشخص شود، توجه داشته باشید که معمولا مدیرت تالار یا باغ تالارها، حداکثر ظرفیت را به شما اعلام می کنند. پس لازم است بدانید که تعداد مهمانان شما باید از گنجایش اعلام شده توسط مدیر تالار کمتر باشد تا بدرستی از میمهمانان شما در این جشن با کیفیت بهتری پذیرایی شود. همچنین بهتر است که برای تعداد میهمان 300 نفر هرگز تالاری با ظرفیت 700 نفر را انتخاب نکنید. چرا که خالی بودن فضای تالار در شب عروسی جلوی قشنگی ندارد بنابر این در انتخاب تالار با ظرفیت مناسب دقت کنید. اگر میهمانان شما زیاد است به دنبال تالار با ظرفیت تعداد میهمانان خود بگردید.

مهمترین ویژگی تالار با ظرفیت مناسب چیست؟

مهمترین ویژگی تالار، مدیریت آن است. شاید با این جمله کمی تعجب کنید و پیش خود بگویید که مدیر چه ربطی به ظرفیت تالار دارد! مدیر نقش بسیار مهمی در برگزاری جشن عروسی را دارد. چرا که با مدیریت درست و اصولی خود می تواند تمام هماهنگی های لازم را برای خاطره انگیزترین شب زندگی شما، اجرا و مدیریت کند. چرا که مدیرمجرب بر اساس تعداد میهمانان شما سالن تالار را طراحی می کند و همچنین تعداد صندلی ها را طوری چیدمان می کند که میهمانان به راحتی دور یک میز پذیرایی شوند. چرا که تعداد افراد زیاد به دور یک میز باعث می شود که  بدرستی پذیرایی نشوند. از طرفی احساس ناخوشایندی برای میهمانان ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:  ویژگی های روکش صندلی در تالار عروسی چیست؟

از دیگر ویژگی های مدیریت تالار این است که حتما آمار دقیقی از میهمانان داشته باشد و در این میان خواستار این باشد که میهمانان دعوت شده بر روی کارت مشخص باشد. به طور مثال روی کارت نوشته آقای محمدی با بانو، اما بعضی میهمانان یک یا دو بچه هم با خود می برند. اما اینجا هست که یک مدیر مجرب باید طوری برنامه ریزی کند که بر اساس تعداد نفرات اعلام شده صندلی را چیدمان کند و از طرفی آمادگی آن را برای میهمانان اضافی داشته باشد  به طوری که چیدمان تالار فرم اصلی خود را از دست ندهد و ظاهر نامرتبی نداشته باشد.

از دیگر ویژگی های تالار خوب، انتخاب باز(طرح و رنگ) بر اساس سلیقه عروس و داماد می باشد. از جمله روکش صندلی های تالار، تزئین میز شام و دسر، جایگاه عروس و در نهایت گل آرایی تالار است. همه این موارد با مشورت مدیر مجموعه محقق می شود و شب بیاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

سخن پایانی

توجه داشته باشید مراسم ازدواج و جشن عروسی شما قرار است یکی از باشکوه ترین جشن زندگی شما باشد و با تمام سختی کار باید خودتان را برای آن شب آماده کنید. با مواردی که در این مقاله از مجله عروسی سوریتو گفتیم، توجه کنید که برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشید تا بتوانید سر فرصت تالار یا باغ تالار خود را انتخاب کنید. چرا که این شب برای هر فردی فقط یکبار در زندگی اتفاق می افتد. پیشنهاد سوریتو این است که برای جشن عروسی خود با یک تیم و تشریفات تالارخوب که در وب سایت ما ثبت شده است، هماهنگ شوید تا از لحظه به لحظه جشن خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *