تالار عروسی

پیدا کردن تالار مناسب برای برگزاری عروسی به یاد ماندنی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی می‌باشد. برای راحتی شما همراهان سوریتو این مراکز جمع آوری شده است و در ادامه این مطلب می‌توانید تالارهای موجود در منطقه پنج را بررسی کنید.

●       تالار پذیرایی احسان

آدرس: تهران- انتهای اشرفی اصفهانی- سه راه فرحزاد- سیمون بولیوار- خیابان سجاد – مجموعه احسان

نام مدیر : احسان حصارکی           ظرفیت: 250 نفر

تلفن مدیر:  09122137472         فکس: 44838369

تلفن تالار: 44838369

معرفی مجموعه احسان

تالار پذیرایی احسان از مجموعه تالار پذیرایی های حصارک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما، می‌باشد.

منطقه حصارک در شمال غرب تهران از مناطقی است که تالارها و باغ تالارهای زیادی در خود جای داده است. تالار پذیرایی باغ احسان از جمله تالارهای این منطقه به شمار می‌آید که از نظر دسترسی و زیبایی موقعیت خاصی دارد. از سیمون بلیوار که به سمت غرب در حرکت هستید باغ احسان را سمت راست خود میتوانید مشاهده نمایید. باغ تالار پذیرایی و عروسی احسان دارای ظرفیت حداکثر 300 نفر در شمال غرب تهران می‌باشد. تالار احسان دارای باغ اختصاصی عروس و داماد جهت تهیه عکس و فیلم هایی بسیار زیبا از مراسم عروسیتان می‌باشد.از ویژگی های خوب این تالار استفاده از گوشت گوسفندی، برنج ایرانی و با کیفیت، زعفران اصل و خالص، وای فای رایگان، آب میوه رایگان می‌باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیراییهای منطقهرا دارید می‌توانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت، هماهنگی و بازدید از مجموعه احسان می‌توانید با شماره تلفن 44838369 ,09122137472 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران- انتهای اشرفی اصفهانی- سه راه فرحزاد- سیمون بولیوار- خیابان سجاد- تالار پذیرایی احسان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید).

●       تالار پذیرایی بزرگ کردستان

آدرس: بزرگراه نیایش شرق، حد فاصل سئول و کردستان، شهرک فجر – مجموعه بزرگ کردستان

نام مدیر : رضوی

تلفن تالار:  88998050

ایمیل: [email protected]

ظرفیت: 1000 نفر

معرفی مجموعه بزرگ کردستان

تالار پذیرایی بزرگ کردستان از مجموعه تالار پذیرایی های شهرک والفجر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما می‌باشد.

تالار بزرگ کردستان با ظرفیت 1000 نفر در تقاطع بزرگراه نیایش و بزرگراه کردستان قرار دارد و با دارا بودن فضای مستقل پارکینگ برای یک هزار دستگاه اتومبیل تنها تالار بزرگ تهران با این خصایص می باشد. لابی ورودی حدود 500 متر با فضایی دلپذیر در درب  ورود میهمانان قرار دارد.غذای میهمان های شما توسط رستوران مجلل طریقت طبخ می‌گردد (شعبه رستوران طریقت در آشپزخانه این تالار فعال است)

نکته بسیار حائز اهمیت تالار بزرگ کردستان، دارا بودن امتیاز اعضای آکادمی هتل داری اوبرلینگن آلمان در ایران می‌باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیراییهای منطقهرا دارید می‌توانید این مجموعه را به عنوان گزینه‌ای مناسب در نظر داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بزرگ کردستان ، می‌توانید با شماره تلفن 88998050 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه نیایش شرق، حد فاصل سئول و کردستان، شهرک فجر- تالار پذیرایی بزرگ کردستان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید).

●       تالار پذیرایی مهتاب

آدرس: آیت الله کاشانی،روبروی خیابان بهنام – مجموعه مهتاب

نام مدیر: فقیریان         ظرفیت: 500 نفر

تلفن مدیر: 09123770409

تلفن تالار: 44072586

معرفی مجموعه مهتاب

تالار پذیرایی مهتاب از مجموعه تالار پذیراییهای بلوار فردوس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما، می‌باشد.

تالار پذیرایی مهتاب با نمایی زیبا در غرب تهران واقع شده است. این تالار دارای ظرفیت 500 نفر می‌باشد.

اتاق عقد مجزا با چیدمان و دکوراسیون زیبا به همراه سفره عقد طراحی شده به سبک کلاسیک در تالار پذیرایی مهتاب میزبان جشن عقد با شکوه می‌باشد.

تالار پذیرایی مهتاب با کادر پرسنلی مجرب با لباس رسمی شبی خاطره انگیز به جا خواهد گذاشت.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیراییهای منطقهرا دارید می‌توانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت‌، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهتاب، می‌توانید با شماره تلفن 44072586 ,09123770409 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” آیت الله کاشانی،روبروی خیابان بهنام- تالار پذیرایی مهتاب ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید).

●       تالار پذیرایی ارکیده

آدرس:  بلوار آیت الله کاشانی – بعد از مسجد نظام مافی – مجموعه ارکیده (آیت ا.. کاشانی)

نام مدیر: قهاوندی

تلفن تالار: 44073584

ظرفیت: 600 نفر

معرفی مجموعه ارکیده (آیت ا.. کاشانی)

تالار پذیرایی ارکیده (آیت ا.. کاشانیاز مجموعه تالار پذیراییهای سازمان برنامه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما، می‌باشد.

تالار پذیرایی ارکیده با ظرفیت 600 نفر در غرب تهران آماده پذیرایی از میهمانان شما عروس و دامادهای عزیز می‌باشد. اگر به دنبال یک تالار خوب در بلوار آیت الله کاشانی می‌گردید سری به تالار عروسی ارکیده بزنید.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیراییهای منطقهرا دارید می‌توانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت، هماهنگی و بازدید از مجموعه ارکیده (آیت ا.. کاشانی) ، می‌توانید با شماره تلفن 44073584 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بلوار آیت الله کاشانی – بعد از مسجد نظام مافی- تالار پذیرایی ارکیده (آیت ا.. کاشانی) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید).

●       تالار پذیرایی مینودر

آدرس : فلکه اول شهران،انتهای آبشناسان،تقاطع کوهسار،پلاک 122 – مجموعه مینودر

نام مدیر: حسینی

تلفن تالار: 44351680

معرفی مجموعه مینودر

تالار پذیرایی مینودر از مجموعه تالار پذیراییهای شهران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما، می‌باشد.

تالار مینودر در غرب تهران با دیزاین کلاسیک می‌باشد.

این مجموعه دارای 2 سالن سنتی و ایرانی با گنجایش 600نفر می‌باشد. تفاوت تالار پذیرایی مینودر نسبت به سایر مجموعه‌ها در طراحی ودیزاین های آن می‌باشد. دکوراسیون تالار کاملا ایرانی وسنتی هستند، سالن بانوان در قسمت زیرزمین و سالن آقایان در بالای آن قرار گرفته است. میزوصندلی ها روکش دارند و جایگاه عروس و داماد هم طراحی خوب و قابل قبولی دارد. سفره عقد سنتی در اتاقی مجزا با دیوارهای کاهگلی دارد. پارکینگ اختصاصی مجموعه پذیرایی مینودر ظرفیت  50 تا 60 اتومبیل دارا می‌باشد. در تالار عروسی مینو در شهران انواع غذاهای ایرانی وسنتی طبخ و توسط پرسنل با تجربه سرو می‌شود.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیراییهای منطقهرا دارید می‌توانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مینودر، می‌توانید با شماره تلفن 44351680 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” فلکه اول شهران،انتهای آبشناسان،تقاطع کوهسار،پلاک 122- تالار پذیرایی مینودر ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید).

در انتخاب تالار مورد نظرتان دقت کنید تا از مراسم خود لذت ببرید و خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن افراد باقی بگذارید.

فراموش نکنید که در قسمت نظرات منتظر شنیدن تجربیاتتان هستیم.

در انتخاب تالار مورد نظرتان دقت کنید تا از مراسم خود لذت ببرید و خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن افراد باقی بگذارید.

فراموش نکنید که در قسمت نظرات منتظر شنیدن تجربیاتتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *