آیا فیشال صورت بهترین روش پاکسازی پوست است؟

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین سوالاتی که امروز ذهن بسیاری از خانم های جوان را درگیر کرده است این است که آیا فیشال صورت روش خوبی برای پاکسازی پوست هست؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که روش های زیادی برای پاکسازی پوست وجود دارد که هر یک از آنها نتایج متفاوتی خواهند داشت. همچنین مراحل انجام هر یک از آنها نیز کاملا متفاوت است. درنظر داشته باشید که وقتی بحث آرایش و زیبایی باشد، پیش از هر چیز باید نوع پوست خود را به خوبی بشناسید و برای انتخاب بهترین روش پاکسازی پوست و روتین پوستی مناسب به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. در این مقاله همراه مجله عروسی سوریتو باشید تا شما را با فیشال صورت و مراحل آن بیشتر آشنا کنیم.

بهترین آرایشگاه اطراف من

فیشال صورت چیست و انجام آن چه مزایایی دارد؟

بدون شک فیشال صورت در پاکسازی و مراقبت پوست نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. همانطور که گفتیم، امروزه روش های متعدد و متنوعی وجود دارد که به پاکسازی پوست شما و شفافیت آن کمک می کند. بدون شک هر یک از آنها مراحل متفاوت و هزینه های گزافی دارند. فیشال صورت یکی از ساده ترین، کم هزینه ترین و در عین حال بهترین روش پاکسازی پوست است. جالب است بدانید که این روش، جنبه درمانی نیز دارد و بسیاری از خانم ها و آقایان که جوش های سرسیاه، آکنه های هورمونی و یا لکه های پوستی دارند از این طریق به رفع مشکلات پوستی خود کمک می کنند. جلسات فیشال صورت معمولا 1 ساعته می باشد و در همین مدت کوتاه نیز می توانید تاثیر آن را در صورت خود مشاهده کنید. اگر شما نیز به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و حس می کنید که در اثر آرایش های زیاد روزانه، پوست شما کدر و تیره شده است، توصیه می کنیم فیشال صورت را در برنامه خود در نظر بگیرید. با اینکار شادابی و طراوت را به پوست خود برمی گردانید. برخی از افراد به ویژه افرادی که علائم پیری زودرس را در چهره خود مشاهده می کنند، معتقدند که بعد از انجام فیشال صورت جوان تر به نظر می رسند. حال که با فیشال صورت و مزایای آن آشنا شدید، وقت آن است به مراحل آن بپردازیم.

فیشال پوست

مراحل فیشال صورت

فیشال در چندین مرحله مختلف انجام می شود. توجه کنید که تمامی این مراحل باید درست و اصولی انجام شوند. سوریتو به شما توصیه می کند که برای انجام فیشال و سایر کارهای زیبایی، حتما به کلینیک ها و یا سالن های زیبایی معتبر که زیر نظر پزشکان متخصص اینکار را انجام می دهند، مراجعه کنید. اهمیت حضور پزشک متخصص در جلسات فیشال شما این است که پزشک براساس نوع پوست شما تصمیم می گیرد که مراحل فیشال چگونه انجام شود.

پاکسازی پوست

مرحلیه اولیه فیشال صورت، پاکسازی پوست است. در این مرحله از پاک کننده های مخصوص  استفاده می شود که پزشک متخصص براساس نوع پوست شما انتخاب می کند. این پاکسازی به صورت کاملا سطحی انجام می شود و هدف از آنجام آن پاک کردن عرق ها، چربی ها و آلودگی های سطحی و کلیه موادی که باعث بسته شدن منافذ پوست شدند، می باشد. در این مرحله علاوه بر پاک کننده، از پد پنبه ای و یا اسفنج های مخصوص صورت و دستگاه شست و شو استفاده می شود. نکته حائز اهمیت این است که در این مرحله تمام مشکلات پوستی فرد اعم از آکنه، جوش های سرسیاه، آفتاب سوختگی و چروک های پیری به خوبی بررسی می شوند.

فیشال پوست

بخاردهی

در مرحله بخاردهی منافذ پوست به خوبی باز می شوند و پوست را برای ادامه مراحل فیشال ادامه می کنند. در واقع با بخار، پوست شما شل و مرطوب می شود و در این مرحله جوش های زیر پوستی و کومودون های سیاه نیز آماده تخلیه شدن می شوند.

لایه برداری

همانطور که از اسم این مرحله پیداست، در این مرحله یک لایه از صورت شما برداشته می شود و اینکار توسط دستگاه مخصوص و مواد ویژه انجام می شود. لایه ای که در این مرحله از پوست شما حذف می شود درواقع شامل سلول های مرده سطح پوست است و بعد از این انجام لایه برداری، پوست شما مخملی تر و لطیف تر خواهد شد.

استخراج

در این مرحله تمامی جوش های سرسیاه و زیر پوستی تخلیه می شوند. به همین دلیل است که اصطلاحا این مرحله به پاکسازی عمیق پوست معروف است. چرا که در این مرحله تمام آلودگی های نفوذ کرده در لایه های زیرین پوست شما، خارج می شود.

ماساژ صورت

ماساژ صورت، یکی از آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین مراحل فیشال است. اما این تنها مزیت ماساژ نیست. در این مرحله پوست شما کاملا پاکسازی شده و حال نیاز به افزایش خون رسانی و آبرسانی دارد. در چنین شرایطی ماساژ بهترین گزینه است. ماساژ صورت با انواع و اقسام کرم ها و روغن ها انجام می شود و به لیفت پوست نیز کمک شایانی می کند. از همه مهم تر در کاهش چین و چروک ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

ماسک صورت

بعد از ماساژ پوست، نوبت به قراردادن ماسک برروی صورت می رسد که هدف از انجام آن هیدارته کردن پوست و افزایش آبرسانی می باشد. از آنجایی که ماسک های صورت متنوعی برای انواع پوست در بازار موجود می باشد، پزشک متخصص باید براساس نوع پوست شما ماسک مناسبی را انتخاب کند. معمولا 15 الی 20 دقیقه از ماسک استفاده می شود و بعد مرحله بعد آغاز می شود.

استفاده از تونر و مرطوب کننده

استفاده از تونر در فیشال صورت بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که PH پوست را تنظیم می کند و پوست شما را عمیقا تمیز می کند. در آخر نیز از یک مرطوب کننده جهت آبرسانی به لایه های عمیق پوست استفاده می شود. در نهایت شما احساس وصف نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فیشال پوست

انجام فیشال صورت هر چند وقت یکبار توصیه می شود؟

پاسخ این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد و برای هر فرد با فرد دیگر کاملا متفاوت است. به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم برای پاسخ به این سوال به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید. اگر قصد شما از انجام فیشال، جنبه درمانی آن و از بین بردن جوش های زیر پوستی است، معمولا بهتر است هر ماه انجام دهید. در غیر این صورت با تغییر فصل نیز می توانید فیشال را انجام دهید.

هزینه فیشال صورت در کلینیک های زیبایی

هزینه فیشال صورت معمولا در کلینیک های مختلف، متفاوت است و نمی توان مبلغ دقیقی را از پیش تعیین کرد. چرا که همانطور که گفتیم به نوع پوست شما و تعداد جلسات مراجعه شما نیز بستگی دارد. درنظر داشته باشید که کلینیک های زیبایی معتبر و قابل اطمینان بدون شک از مواد اورجینال و مناسب استفاده می کنند. بنابراین هزینه فیشال صورت در چنین کلینیک هایی بالا خواهد بود. توصیه می کنیم هرگز در بحث آرایش و زیبایی، کیفیت را فدای قیمت نکنید و همواره به مراکزی مراجعه کنید که از کیفیت مواد استفاده شده در آن مطمئن هستید. چرا که پوست بسیار حساس است و نیازمند مراقبت ویژه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *