پرطرفدارترین مقاصد برای ماه عسل در ایران کدامند؟

 

ماه عسل، از به یاد ماندنی‌ترین دوران زندگی است. چرا که زن و شوهر برای برگزاری مراسم‌ عروسی خود تنش‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و ماه عسل فرصتی‌ست برای اینکه هردو خاطرات خوبی را بعد از عروسی بسازند. یکی از دغدغه‌هایی که زن و شوهر برای ماه عسل دارند، انتخاب مقصد است. در این مقاله قصد داریم پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در ایران را به شما معرفی کنیم. با سوریتو همراه باشید.

ماه عسل در ایران

سفر به شهرهای داخلی، هزینه‎‌ی کمتری را متحمل می‌شود؛ همچنین می‌توانید بعد از اولین سفر زندگی مشترک به ترتیب دایره مسافرت‌ها و سفرهای خود را افزایش دهید و از شهرهای کشور خود شروع کنید تا به کشورهای دیگر برسید. 

در ادامه به معرفی پرطرفدارترین شهرهای ایران برای ماه عسل می‌پردازیم.

سفر به شمال

ماه عسل در شمال ایران

یکی از مقاصد فوق العاده برای ماه عسل، سفر به شهرهای شمالی ایران است. شما می‌توانید با سفر به یکی از شهرهای ساحلی کشور مانند مازندران، گیلان و یا گلستان، یک ماه عسل فراموش نشدنی را تجربه کنید. اگر علاقه مند هستید تا سفر خود را لذت بخش‌تر و شگفت انگیزتر کنید، می‌توانید یک ویلای زیبا در کنار دریا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده و در این ویلا ساکن شوید. 

البته برای سفر به شمال فصلی که در آن هستید را هم در نظر بگیرید؛ چرا که در بعضی از اوقات سال، هوای شرجی شهرهای شمالی ممکن است آزاردهنده باشد.

مطمئنا سفر به شمال کشور برای ماه عسل یکی از تجربه‌های لذت بخش و فراموش نشدنی برای عروس‌ها و دامادها خواهد بود و چنین خاطره‌ای هیچ گاه از ذهن آن‌ها پاک نخواهد شد.

یکی از فعالیت‌های شگفت انگیز و عاشقانه‌ای که می‌توانید انجام دهید نیز تماشای طلوع و غروب خورشید در کنار ساحل است.

اصفهان، شهری رویایی برای ماه عسل

اصفهان مفصد ماه عسل

اصفهان یکی از پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل است. اگر به جاذبه‌های تاریخی علاقه دارید اصفهان یکی از مقاصد فوق العاده برای ماه عسل به حساب می‌آید، چرا که این شهر مملو از جاذبه‌های تاریخی مختلف است. علاوه بر این شما می‌توانید در طول ماه عسل خود به سراغ بازارهای سنتی این شهر رفته، آثار و صنایع دستی استان اصفهان را در این بازار مشاهده کنید.

اگر هتل و محل اقامت نیز برایتان مهم است، باید بدانید به دلیل حجم گسترده توریست‌های خارجی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند، این شهر دارای هتل‌های پنج ستاره و درجه یک بسیار زیادی است که شما می‌توانید در طول ماه عسل خود در این هتل‌ها اقامت داشته باشید.

توجه داشته باشید در سفر خود به اصفهان طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید از اکثر جاذبه‌های توریستی آن دیدن کنید.

سفر به شهر نارنج، شیراز!

سفر به شیراز

یکی دیگر از مقاصد رمانتیک برای ماه عسل در کشور ما سفر به شهر زیبای شیراز است. شهر شیراز در طول سال اکثرا هوای فوق ‌العاده و رمانتیکی دارد. البته باید بدانید که بهترین فصل برای سفر به شیراز، فصل بهار، به خصوص ماه فروردین یا اردیبهشت است. به خصوص ماه اردیبهشت که حتی خود شیرازی‌ها هم معتقدند که بهترین ماه سال در شیراز، این ماه است.

علاوه بر فضای فوق ‌العاده ای که در شهر شیراز وجود دارد، شما می توانید از جاذبه‌های گردشگری شگفت انگیز این شهر مثل مقبره حافظ(حافظیه) و سعدی(سعدیه)، تخت ‌جمشید، مزار کوروش، نقش رستم و… نیز دیدن کرده و سفر خود را هیجان انگیزتر کنید.

سفر به کردستان در فصل تابستان!

سفر به کردستان

کردستان از متفاوت‌ترین و شگفت‌انگیزترین مقاصد ماه عسل است؛ به خصوص اگر بخواهید در فصل تابستان مسافرت کنید.

 کردستان دارای قدمت بسیار زیادی است و جاذبه‌های دیدنی بسیاری هم دارد. همچنین این سرزمین کردنشین با رقص و آوازهای شاد و لباس‌های رنگارنگ مردمانش، و البته مهم‌تر از همه میهمان نوازی مردم کرد شهرت دارد. از جمله جاذبه‌هایی که انتخاب سفر به کردستان برای ماه عسل در اختیار شما خواهد بود باید به جاذبه‌های طبیعی کردستان مانند چشمه‌های آبگرم، کوه آبیدر و شهرهای جذابی مثل بانه و مریوان اشاره کنیم.

جزیره‌ی زیبای کیش

پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل

جزیره‌ی کیش از پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل در ایران است.    

اگر قصد سفر به شهری دارید که ساحلی باشد و جاذبه‌های حیرت آور و دوست داشتنی بسیاری داشته باشد، جزیره کیش بهترین انتخاب است.

کیش به جهت شرجی و گرمای بسیار، بهترین مقصد سفر برای فصل زمستان است.

ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره قرار دارد و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های کیش به شمار می رود.

با اقامت در هتل‌های لوکسی که در کیش واقع شده است، می‌توانید تجربه یک سفر لاکچری و رویایی را برای خودتان به همراه داشته باشید.

تفریحاتی همچون اسکوتر زیر دریایی، فلای بورد، پاراسل، بنانا کیش و تفریحات هیجان انگیز دریایی دیگر بهترین هیجانات را برای خود رقم بزنید.

کلام آخر

برای انتخاب مقصد خود، همه‌ی جوانب را بسنجید؛ از جمله میزان بودجه‌ی خود، آب و هوای شهر مقصد، هتل‌های شهر مقصد و….. . برای سفر خود برنامه ریزی کنید تا ماه عسلی به یاد ماندنی با همسرتان داشته باشید و تا سال‌های سال از به یاد آوری خاطرات آن لذت ببرید.

شما کدام مقصد را انتخاب می‌کنید؟ به نظرتان برای انتخاب مقصد چه چیزهایی را باید در نظر گرفت؟ با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *