کارت دعوت دیجیتال و مزایای استفاده از آن

کارت دعوت دیجیتال و مزایای استفاده از آن

کارت دعوت برای مراسم مختلفی مانند عروسی، ترحیم و تولد استفاده می‌شود. امروزه به علت‌های مختلفی که در ادامه بررسی خواهیم کرد استفاده از کارت دعوت دیجیتال جایگزین نمونه‌های قدیمی آن شده است.

با سوریتو همراه باشید تا نمونه‌های مختلف کارت دعوت دیجیتال را مشاهده و بررسی کنیم.

کارت دعوت

استفاده از کارت دیجیتال چه مزایایی دارد؟

  • کارت دعوت دلخواه

با استفاده از سایت‌های پشتیبان کارت دعوت دیجیتال می‌توانید به راحتی کارت مورد نظرتان را برای موضوعات مختلف طراحی کنید. 

  • پیام تبریک

با استفاده از این نوع کارت دعوت می‌توانید هنگام ارسال کارت دعوت صفحه‌ای جداگانه برای دریافت پیام مهمانان و دوستانتان قرار دهید. مهمانان می‌توانند پیام‌های خود را به عنوان یادگاری برای میزبان ثبت کنند.

کارت دعوت
  • صفحه توضیحات بیشتر

برای کارت دعوت دیجیتال محدودیتی برای تعداد صفحات ندارد و می‌توانید اتفاقات بامزه، شعر، داستان و …. را به سلیقه خودتان به متن کارت دعوت اضافه کنید.

صفحات به تعداد دلخواه
  • آدرس محل برگزاری

پیدا کردن محل برگزاری مراسم، محل پارک و ترافیک از دغدغه‌های مهمان است. به همین علت شما می‌توانید لوکیشن محل برگزاری را برای مهمان‌ها از طریق کارت دعوت ارسال کنید تا مهمان‌ها برای پیدا کردن محل برگزاری دچار مشکل نشوند.

کارت دعوت
  • روز شمار مراسم

بسیاری از ما در به خاطر سپردن مراسم و تاریخ دقیق آن مشکل داریم. با کمک کارت دیجیتال می‌توانید روزشمار تاریخ مراسم را به مهمان‌ها یادآوری کنید تا به همراه هم مراسم خوبی را سپری کنید.

طرح آماده کارت دعوت عروسی
  • ارسال جواب دعوت

امکان حضور در مهمانی برای همه مهمان‌ها ممکن نیست و شاید بعضی از مهمان‌ها شرایط حضور در مراسم شما را نداشته باشند. شما می‌توانید با استفاده از کارت دعوت دیجیتال از مهمان‌ها پاسخ دریافت کنید و متوجه عدم حضورشان شوید.

پاسخ کارت دعوت
  • صرفه جویی در وقت

هنگام برگزاری مراسم میزبان درگیر تدارکات و جزئیات مراسم است. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به تهیه کارت و ارسال آن برای تمامی مهمان‌ها ندارید. همچنین با استفاده از کارت دعوت دیجیتال خیالتان از رسیدن کارت دعوت به مهمان‌ها راحت است.

  • تعداد مهمان‌ها

با ارسال کارت دعوت دیجیتال و دریافت پاسخ آن توسط مهمان‌ها به راحتی می‌توانید تعداد مهمان‌ها را محاسبه کنید. با محاسبه تعداد مهمان‌ها تدارک غذا، میوه، صندلی و…. راحت‌تر خواهد شد.

 

انواع کارت دعوت عروسی دیجیتال
  • صرفه جویی هزینه

هزینه چاپ کارت دعوت زیاد است و همچنین تهیه و ارسال آن زمان زیادی می‌خواهد. به کمک این سرویس هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کنید و هزینه اضافی را صرف بهبود کیفیت مراسم کنید.

 

  • حفظ محیط زیست

استفاده از کاغذ برای چاپ کارت دعوت به تعداد زیاد به محیط زیست آسیب جدی وارد می‌کند. استفاده از کارت دعوت دیجیتال این آسیب‌ها را کاهش می‌دهد. کارت دعوت کاغذی پس از استفاده دو انداخته خواهد شد پس بهتر است در صورت امکان استفاده از آن را کنار بگذاریم تا محیط زیست آسیب کمتری ببیند.

کارت دعوت دیجیتال
  • عکس

شما به کمک کارت دعوت‌های نوین می‌توانید عکس‌های دلخواهتان را انتخاب و سپس در کارت قرار دهید. برای تعداد عکس‌ها محدودیتی وجود ندارد.

کارت دعوت به جشن تولد
  • ویدیو کلیپ

در کارت دعوت معمولی امکان اضافه کردن فیلم‌های به یاد ماندنی وجود ندارد. یکی از مزایای کارت دعوت دیجیتال امکان اضافه کردن ویدیو کلیپ به کارت دعوت است. شما می‌توانید کارت دعوتتان را به گونه‌ای طراحی کنید که فیلم دلخواهتان در هر زمان پخش شود.

  • قالب و متن‌های زیبا

کارت دعوت دیجیتال در سایت‌های مختلف قابل سفارش است و شما ‌می‌توانید از قالب‌های از پیش طراحی شده نیز استفاده کنید. برای متن کارت دعوت نیز متن‌های داخل سایت قابل استفاده هستند.

کارت دعوت

سایت‌های طراحی کارت دعوت

  1. www.venngage.com
  2. www.crello.com

همانطور که مشاهده کردید استفاده از این نوع کارت دعوت باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما خواهد شد. همچنین امکانات بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

از طریق سایت‌های معرفی شده کارت دعوت خود را به راحتی و با کمک قالب‌های متنوع طراحی کنید و برای مهمان‌هایتان ارسال کنید.

استفاده از کدام یک از سایت‌های معرفی شده برای طراحی کارت دعوت برای شما راحت‎تر است؟

نظراتتان را با سوریتو به اشتراک بگذارید.

یک نظر در “کارت دعوت دیجیتال و مزایای استفاده از آن

  1. سمیه رضایی گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *