15 مدل تزئین ماشین عروس/ ویژگی‌ها و تصاویر

جشن عروسی، یکی از به یادماندنی‌ترین اتفاقات زندگی هر فرد است که افراد معمولا سعی می‌کنند به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنند. یکی از مواردی که به آن توجه خاصی شده است، تزئین ماشین عروس است؛ چرا که آماده کردن ماشین عروس وتزئین آن تا رفتن به آرایشگاه، رفتن به تالار یا باغی که که در آن جشن عروسی برگزار می‌شود و همینطوردور زدن های آخر شب از جمله هیجان انگیز ترین و به یادماندنی ترین قسمت های هر مراسم عروسی به شمار می آید که کم و بیش همه آن را تجربه کرده اند.

شما با کمی تکنیک و سلیقه، می‌توانید ماشینتان را تزئین کنید و یک ماشین عادی را به ماشینی زیبا و فوق العاده تبدیل کنید! در این مقاله، قصد داریم به شما  15 مدل تزئین ماشین عروس را معرفی کنیم. با سوریتو همراه باشید.

تزیین ماشین عروس

اگرچه بسیاری از افراد برای ماشین عروس خود ماشین‌های لوکس و جدید را می‌پسندند، با این حال یکی از جذاب‌ترین ایده‌های ممکن رفتن به سراغ ماشین‌های قدیمی، کلاسیک و عتیقه است. گل زدن یک فولکس قدیمی یا یک شورولت قدیمی در فضای مدرن شهر و در میان ماشین‌های یک رنگ و یک شکل امروزی می‌تواند جلوه‌ای بسیار منحصربه‌فرد داشته و به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بخش‌های عروسی شما تبدیل شود که تا سالیان سال نیز در ذهن میهمانان و مردم باقی می‌ماند.

ماشین عروس کلاسیک

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنیم، رنگ ماشین است. بهترین رنگ برای ماشین عروس، رنگ سفید است؛ چراکه سفید نماد عشق و پاکی است و همینطور می‌تواند با رنگ لباس عروس ست شود.

اگر ماشینتان به رنگ سفید است، سعی کنید از گل‌های با رنگ متضاد و شاد استفاده کنید و از استفاده از رنگ‌های بسیار روشن و سفید بپرهیزید تا تزئیناتتان بیشتر به چشم بیاید. اما اگر رنگ خودرویتان مشکی یا تیره است، استفاده از رنگ‌های ملایم توصیه می‌شود؛ چراکه رنگ‌های ملایم به خودروی به رنگ تیره‌تان جلای خاصی می‌بخشد. همچنین، توصیه می‌شود از گل‌های درشت برای تزئین ماشین خود استفاده کنید تا جلوه‌ی بیشتری داشته باشد.

 

 

مدل‌های تزیین ماشین عروس

  1. تزئین ماشین با گل‌های رز قرمز:در این مدل، گل‌های رز از روی شیشه تا روی کاپوت ادامه دارد. شما می‌توانید پشت ماشین را هم به همین حالت گل بگذارید تا به حالت قرینه درآید.

ماشین عروس با گل رز

  1. قرار دادن گل‌ها روی یک خط:می توانید گل هارا دریک خط روی کاپوت قرار دهید و پشت ماشین را هم به همین حالت تزئین کنید.

ماشین عروس با گل روی یک خط

  1. قراردادن گل‌ها به صورت فشرده:در مدل بعدی، مطابق عکس می‌توانید گل‌ها را به صورت فشرده به شکلی خاص مانند قلب یا هرشکلی که مطابق سلیقه‌تان است بچینید. این درعین سادگی، بسیار زیبا وشیک است.

ماشین عروس با گل فشرده

  1. این مدل تقریبا شبیه مدل قبلی می‌باشد، با این تفاوت که گل‌های فشرده را می توانید با الگویی تکرار شونده روی خودروی خود قرار دهید.

 

  1. ماشین عروس با گل فشردهتزئین ماشین با صدف، روبان و غیره: اگر در فصل تابستان عروسی می‌کنید، توصیه می‌کنیم از گل برای تزئین ماشینتان استفاده نکنید؛ چرا که گل‌ها در این فصل زود پلاسیده می‌شوند و جلوه‌ی خود را از دست می‌دهند. به جای آن، می توانید از روبان‌ها، صدف و یا حتی تور برای تزئین استفاده کنید.

ماشین عروس با تزئین صدف

  1. تزیین ماشین عروس به سبک ایرانی: می‌توانید از تزئینات سنتی مانند پارچه‌های سنتی و….برای ماشینتان استفاده کنید و آن‌ را خاص تر کنید!

ماشین عروس به سبک ایرانی

  1. تزیین ماشین عروس با عروسک: شما می‌توانید در تزئین ماشین عروس از عروسک‌ها استفاده کنید و با کمی خلاقیت آن‌ها را به تزئینی زیبا تبدیل کنید.

ماشین عروس با عروسک

  1. تزئین با برچسب: این مدل تزئین بسیار شیک و زیبا است. شما می‌توانید برچسب‌های با شکل‌های مختلف مانند گل، قلب و…را انتخاب و آن‌را روی ماشین خود بچسبانید.ماشین عروس با تزئین برچسب
  2. تزئین ماشین عروس با تور: لازم نیست در تزئین ماشین خود از گل استفاده کنید. تورها نیز می‌توانند ماشینتان را بسیار زیبا و شیک کنند! برای نحوه‌ی چینش تورها، می‌توانید با متخصص دکوراسیون مشورت کنید.

ماشین عروس با تزئین تور

  1. تزئین با گل‌های قلبی شکل: می توانید گل‌ها را به شکل قلب درکنارهم در جلو و پشت ماشین بچینید و خودروی خود را به شکلی رمانتیک درآورید. می‌توانید داخل گل‌ها، از برچسب یا عکس خاصی استفاده کنید.ماشین عروس با تزئین گل‌های قلبی
  2. تزئین ماشین با پر: همانطور که قبلا اشاره شد، می توان از تزئینات دیگری غیر از گل استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توان از پراستفاده کرد. پر ها، جلوه‌ی زیبا و رویایی‌ای به ماشینتان می‌دهند. می توانید تمام یا بخشی از ماشینتان را پر بچسبانید.

ماشین عروس با تزئین پر

  1. تزئین ماشین با گل‌های ساده: مجبور نیستید از گل‌های گران قیمت استفاده کنید؛ گاهی اوقات سادگی بهترین نوع زیبایی است. اگر خود و همسرتان جزو کسانی هستید که سادگی را ترجیح می‌دهید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ماشین عروس با تزئین گل های ساده

  1. تزئین ماشین عروس با پاپیون همراه گل: می‌توانید پشت ماشینتان را همانند تصویر با پاپیون و گل تزئین کنید.تزئین ماشین عروس با پاپیون همراه گل
  2. تزئین ماشین عروس با توجه به فصل: شما می‌توانید با توجه به فصلی که درآن هستید، رنگ و نوع گل را مشخص کنید؛ به طور مثال اگر عروسی‌تان در فصل بهار است، رنگ‌هایی مثل صورتی روشن و یاسی مناسب است چرا که هارمونی مناسبی را با فصل بهار می‌سازند.تزئین ماشین عروس با توجه به فصل
  3. تزئین ماشین به کمک طرح‌های خاص گل: می‌توانید با گل، طرح‌ خاص مورد علاقه‌ی خود را درست کنید. به عنوان مثال می‌توانید با گل، شکلی مانند میوه هارا به وجود بیاورید.

تزئین ماشین به کمک طرح‌های خاص گل

بادکنک‌ آرایی ماشین عروس

از جمله ایده‌های ناب و کم هزینه‌ای که می‌توان برای تزئین ماشین عروس استفاده کرد، بادکنک‌ آرایی آن است. بدیهی است که تزیین ماشین عروس با استفاده از گل‌های طبیعی می‌تواند هزینه‌ بالایی به همراه داشته باشد و در بسیاری از موارد نیز شرایط آب و هوایی مانند گرما یا باد و باران می‌تواند این گل‌ها را پژمرده و پلاسیده کند. بر همین اساس می‌توان به سراغ ایده‌هایی رفت که نه تنها ماندگاری بیشتری تا انتهای شب داشته، بلکه نیاز به صرف هزینه‌ کمتری نیز دارند.

از جمله این روش‌ها استفاده از بادکنک برای تزئین ماشین عروس است. برای تزئین ماشین عروس می‌توان از بادکنک‌های در رنگ‌های مکمل و ترجیحا رنگ‌های متضاد با رنگ ماشین استفاده کرد که صندلی عقب ماشین را پر می‌کنند و در برخی موارد نیز به قسمت پشت ماشین آویزان می‌شوند. آزاد کردن بادکنک‌ها در انتهای شب نیز می‌توانند ایده به یاد ماندنی و خارق‌العاده‌ای باشد.

رنگ کردن ماشین عروس

از دیگر ایده‌های تزئین ماشین عروس که در چند سال اخیر بسیار باب شده است رنگ کردن ماشین عروس می‌باشد. برای تزئین ماشین عروس به این شیوه باید کل ماشین از جمله بدنه و شیشه‌های آن با یک رنگ موقت که عمدتا جزو رنگ‌های خنثی است رنگ شده و تنها بر روی شیشه‌ جلوی ماشین طرح‌های خاصی مانند قلب ایجاد می‌کنند تا دید عروس و داماد حفظ شود. از جمله رنگ‌هایی که برای این امر بسیار کاربردی است رنگ‌های خاکی و رنگ سفید می‌باشد. در ضمن همراه در کنار این ایده می‌توان گل‌آرایی یا بادکنک‌آرایی مختصری نیز بر روی ماشین انجام داد.

تزیین ماشین عروس تزیین ماشین عروس

استفاده از تابلوهای نوشته در ماشین عروس

برای تزیین ماشین عروس می‌توان از تابلوهای نوشته شده در قسمت پشت ماشین عروس استفاده کرد. تابلوهایی با محتوایی مانند نام عروس و داماد یا عبارت‌هایی مانند Just Married می‌تواند یک ایده‌ ساده و منحصر به ‎فرد اروپایی باشد که علی‌رغم سادگی جلوه‌ خاصی به ماشین عروس می‌بخشد. در چنین مواردی همراه با نوشته از گل‌آرایی ظریف یا روبان‌آرایی اندکی نیز استفاده می‌شود.

تزیین ماشین عروس تزیین ماشین عروس

توصیه می‌کنیم اگر بودجه‌ی کافی دارید، سعی کنید آن را به تشریفات مجالس بسپارید؛ چرا که هم تجربه‌ی کافی دارند و هم تخصص لازم را برای تزئین ماشینتان به کار می‌برند. انتخاب مدل مناسب سلیقه‌ی تان، بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین برای آن بسیار وقت بگذارید تا بعدها با دیدن فیلم عروسی خود و دیدن ماشین عروستان درآن، از تزئین آن لذت ببرید. شما کدام مدل را پسندیدید؟ ایده‌ی دیگری دارید که اضافه کنید؟ با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *