تازه ازدواج کرده‌اید و به دنبال یک بازی جذاب هستید؟ آیا دوست دارید خاطره‌ای به یادماندنی برای خود و همسرتان رقم بزنید؟ با سوریتو همراه باشید تا به شما یک بازی جذاب به اسم couples shower game  معرفی کنیم.

couples shower

در این بازی، زوجین با هر ملیت و هویت و عقیده‌ای می‌توانند بازی کنند. آن‌ها باهم جشن می‌گیرند، کادوهارا باز می‌کنند و سپس شروع به بازی می‌کنند.

این بازی می‌تواند در دو نوع برگزار شود؛ گروهی و تکی. برای بازی گروهی، همه‌ی مهمانان باید شرکت کنند و به همه‌ی مهمانان برای بازی نیاز است.

در بازی تک نفره‌ی couples shower game، مهمانان در طول جشن شرکت می‌کنند و اغلب به سوالات بازی جواب می‌دهند. بازی تک نفره بهتر است، چرا که مهمانان وقت خود را صرف باز کردن هدایا و یا خوردن نمی‌کنند.

ایده‌های برگزاری بازی

ما کجا هستیم؟

اولین ایده برای برگزاری couple shower game، این است که 10 عدد از عکس‌های خود و همسرتان را انتخاب و آن‌ها را در 10 جای مختلف پنهان کنید. سپس از مهمانان بخواهید که جای آن‌هارا پیدا کند. مهمانی که بیشترین جا را حدس بزند و بیشترین عکس را پیدا کند، برنده است. به مهمان برنده، جایزه‌ی کوچکی بدهید.

می‌توانید به روش دیگری این بازی را انجام دهید. می‌توانید عکس خود را در تصویری بزرگتر پنهان کنید و از مهمانان بخواهید عکس شما را پیدا کنند!

ما کجا هستیم؟

مهمان را پیدا کنید!

این ایده نیز ایده‌ی بسیار جالبی برای بازی couples shower game است. با این بازی می‌توانید مهمانان خودرا به وجد بیاورید!

در این بازی، هر مهمان یه لیست دریافت می‌کند که در آن سوالاتی نوشته شده است که باید به آن پاسخ بدهند. سوالاتی از قبیل: چه کسی بیشتر از 10 سال است که ازدواج کرده؟ چه کسی می‌تواند به زبانی خارجی صحبت کند؟ چه کسی کفش آبی پوشیده است؟ و… بعد از پاسخ دادن به سوالات، باید چک کنند و ببیند با چه کسی بیشترین تعامل را دارند و با چه کسی می‌توانند دوست صمیمی شوند!

مهمان را پیدا کنید!

تعامل با موسیقی!

در ایده از بازی couples shower ، یک موسیقی پخش کنید و عکس‌های عمومی از خاله، دایی، عمو و عمه و همچنین نوه‌ها و خواهر و برادرها را نشان دهید. مهمانان باید حدس بزنند که تم هر آهنگ به کدام عکس می‌خورد. کسی که بهترین نظر را داشته باشد، برنده است.

عروس کاغذی!

مهمانان به گروه‌های سه یا چهار نفره تقسیم می‌شوند. یک نفر از هر گروه، مدل می‌شود و بقیه باید با استفاده از دستمال کاغذی، لباس عروسی را طراحی کنند. در آخر مدل‌ها بهترین لباس عروس را انتخاب می‌کنند. گروهی که برای بیشترین بار انتخاب شده باشد، برنده است.

خاطره‌ی چه کسی است؟

در این ایده از بازی couples shower ، مهمانان باید یکی از خاطرات خود را روی کاغذ بنویسند و آن‌را درسبدی بیندازند. سپس از داخل سبد، کاغذی را به تصادف خارج می‌کنند و خاطره‌ی نوشته شده روی آن را بلند می‌خوانند. مهمانان دیگر، باید حدس بزنند که این خاطره مال چه کسی است.

چرا این کار را انجام می‌دهیم؟

یکی از بازی‌هایی که در couple showerانجام می‌دهیم، گفتن دلایل انجام بعضی سنت‌هاست. خیلی از سنت‌ها هستند که ما آن‌هارا انجام می‌دهیم بدون آن‌که دلیلش را بدانیم. شما می‌توانید با مهمانان، در رابطه با بعضی از این سنت‌ها صحبت کنید و نظر خودتان در رابطه با دلایل انجام آن‌را بیان کنید! این بازی می‌تواند بسیار سرگرم کننده و جالب برای خود و مهمانانتان باشد.

پاهای یخ زده!

چند حلقه‌ی اسباب بازی را داخل سطلی از آب یخ بیندازید. از مهمانان بخواید تا پاهای خود را داخل سطل کنند و حلقه‌ها را بیرون بیاورند. کسی که در مدت 2 دقیقه بیشترین حلقه را بیرون بیاورد، برنده است. این بازی می‌تواند برای مهمانانتان بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم کننده باشد!

حلقه را بدزد! 

یکی دیگراز بازی‌هایی که در couples shower  انجام می‌دهیم، بازی “حلقه را بدزد” است. این بازی می‌تواند در تمام طول مهمانی برگزار شود. نحوه‌ی برگزاری بازی به این‌گونه است که مهمانان حلقه‌های پلاستیکی به دست می‌کنند؛ هربار که مهمانی کلمه‌ی عروس و یا عروسی را به زبان آورد، مهمانان اجازه پیدا می‌کنند حلقه‌های یکدیگر را بدزدند! در آخر مهمانی که بیشترین حلقه‌ی عروسی را داشته باشد برنده است.

سعی کنید ببینید کدام بازی به مذاق مهمانانتان خوش می‌‌آید. بازی couples shower game  انواع بسیاری دارد که می‎توانید با توجه به سلیقه‌ی خود و مهمانانتان هر کدام را انتخاب کنید. فراموش نکنید که به سلایق احترام بگذارید و خاطره‌ی خوبی را به جا بگذارید.

شما کدام ایده را پسندید؟ قبلا در این بازی شرکت کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *