از عروس و دامادهای بهمن چه میدانید؟

یکی از زیباترین چهار فصل خدا زمستان است. اگر زاده بهمن ماه هستید بدانید که وجودت و آرامش درونی، احساساتت به عشقت و زندگی، مانند برف سپید و پاک است. زاده بهمن عموما خوش رو، خوش قلب و خیر خواه هستند و علاقه بسیار زیاد به هنر دارند. از آنجایی که طالع بینی ازدواج در جوامع امروز محبوبیت زیادی دارد، در این مقاله قصد داریم با هم به مشخصات و خصوصیت افراد متولد بهمن ماه و طالع بینی بهمن بپردازیم و ببینیم عروس و دامادهای بهمنی چگونه زن و مردهایی هستند. تا با استفاده از مطالبی که در این بخش از مجله عروسی سوریتو ارائه شده است، پی به سرنوشت و آینده خود با این فرد ببرید.

  • سمبل: ظرف
  • عنصر وجود: هوا
  • سنگ خوش یمن: آمتیست یشم
  • سنگ ماه: یاقوت کبود، یشم، لاجورد، سفیر، فیروزه
  • سیاره: اورانوس
  • فلز وجود: اورانیوم
  • شخصیت: ثابت، بلند پرواز، متکی به نفس
  • رنگ: آبی آسمانی

خصوصیت کلی متولدین بهمن ماه

با توجه به طالع بینی ازدواج متولدین بهمن در زمان تولد بهمنی‌ها، خورشید در ماه بهمن و سیاره اورانوس، هادی کهکشان بوده است. ستاره شناسان،  ماه بهمن را یکی از بهترین ماه‌های سال و متولدین بهمن را از بهترین‌ها میدانند. بهمن ماهی‌ها دارای هوش درخشان و توانایی مافوق عادی برای اختراع و خلاقیت هستند و می‌توانند از بزرگترین و بهترین هنرمندان دنیا باشند. بسیاری از اوقات، شهرت به آسانی به سوی بهمنی‌ها می‌آید و آن عده از متولدین بهمن که استعدادهای خود را گسترش دادند، خیلی زود به اهدافشان در زندگی پی برده‌اند.

زاده ماه بهمن بسیار با سیاست رفتار می کند. مهربونی و دلسوز بودن از خصوصیت بارز در آن ها است. با وجود حساس و نکته بین بودنشان ولی همچنان خونسرد به امورات خود ادامه می دهند. این نکته از ویژگی های مثبت یک بهمن ماهی است.  از دیگر ویژگی های کلی آنها انسان هایی خوب ، دانا ، خونسرد، گاهی اوقات رک سخن می گوید، منطقی، استقلال کامل، عاشق انسانیت و بشریت،   و همچنین تا حدودی توانی خواندن ذهن اطرافیان را دارند.

 ثابت قدم، کمک رسان، دوستار آرامش، دوستار زندگی ساده، عاشق پرسه زدن است، حس ششم قوی دارد، ارتباط خوب با دوستانش دارد، آزادی خواه، بلند پرواز نیز می باشد. به راحتی هر حرفی را نمی پذیرد در واقع به سختی رام می شود.  دوستان زیادی دارد، تودار و رازدار می باشد، تا حدودی مغرور و خودخواه می باشد. اجتماعی است و از انتقاد خوشش نمی آید و از تعریف وتمجدید لذت می برد. راه و روش خود را مدام تغییر می دهد و منافعش را به خاطر افراد دیگر به خطر می اندازد.  همچنین انسانی سخاوتمند در دوستی است. یک بهمن ماهی بر پایه اصول و بر اساس عقل خود خرج می کند. مهربان، خوش قلب، کم حافظه و مشاور خوبی برای اطرافیان است. بی قرار و پر تحرک، علاقه زیادی به اصول سنتی ندارد و در انتها بسیار قدرشناس می باشد.

نشان بهمن ماه

مرد بهمن ماهی چگونه مردی است؟

مرد متولد بهمن دارای دوستان زیادی است، همچنین از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است و پر از هیاهو و هیجان است. طالع بینی بهمن می‌گوید، یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولدین بهمن این است که علیرغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارند، از برملا کردن راز دل خویش خود داری می کنند. دائما سعی می‌کنند آنچه را که در درونشان می‌گذرد، مخفی نگاه دارند. به نظر عده‌ای از روانشناسان و ستاره شناسان، مرد متولد بهمن از سردرگم کردن دیگران لذت می‌برد.

رفتار یک مرد بهمن ماهی با همسرش هیچگاه خشونت آمیز نیست او تنها سعی در پوشاندن نقطه ضعف‌های خود دارد. بعضی از مردان بهمنی دارای وسواس شدیدی هستند که شاید به این دلیل از میکروب و بیماری وحشت دارند. البته تاجایی که ممکن است، بیشتر سعی می کنند ترس خود را مخفی نگه دارند. اما با کمی توجه می‌توان این ترس را در حالت‌های غیرعادی او مشاهده کرد. برای همه فرزندان، پدرهایشان اسطوره‌ها و قهرمان‌هایی قوی و الگویی نمونه می باشد؛ اما فرزندان پدران بهمنی اعتقاد دارند که پدرشان مهربان‌ترین و حرف گوش‌کن ترین پدر دنیا است و تنها پدریست که وقتی فرزندش به مشکلی برمی‌خورد با روی گشاده و آغوشی باز از او استقبال می‌کند.

او با صبر و حوصله به مشکلات فرزندش گوش می‌کند و درست‌ ترین راه حل را برای رهایی از آن ارائه می‌کند. به عبارتی او حلال مشکلات بزرگ و کوچک خانواده‌اش است. عقیده یک مرد بهمنی برای انتخاب همسر کسی است که مانند خودش حامی و مونس و همدم باشد. کسی باشد که در همه مراحل سخت و آسان زندگی در کنارش باشد، نیازهای او را رفع کند و به او یاری برساند.

متولدین بهمن ماه

زن بهمن ماهی چگونه است و چه ویژگی هایی دارد؟

به طورمختصر در مورد یک بانوی متولد بهمن اینگونه می‌توان گفت که وی بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره، دارای حس ششم قوی، دارای حس پیشگویی بالا، کنجکاو، در عشق جدی و وفادار ولی قادر به ابراز آن نمی باشد. زن بهمن ماهی متعلق به همه جا همه کس می باشد ولی در عین حال نیز از آن هیچ فردی نیست همچنین آن ها زنانی خوش طبع و نیک سیرت و شوهر دوست می باشند و عاشق دوستی و صداقت هستند.

پدریک زن بهمن ماهی،  دخترش را بسیار دوست دارد و اغلب آن ها  ارتباط خوبی با پدرشان دارند.آن ها به مانند پر سفید و حساس می باشند. برخی از آن ها نیز رفتارهایی را از خود برور می دهند که گهگاه  این رفتارها آن ها را در نظر دیگران لوس جلوه می دهد. زن بهمن ماهی به راحتی مسلط به امورات زندگی است. زنان بهمن ماهی به چرب زبانی معروف هستند و با حسادت نیز میانه خوبی دارند و لذت می برند.

همسر بهمن ماهی

طالع بینی بهمن ماهی با سایر ماه ها

ازدواج یک فرد بهمن ماهی با سایر ماه ها به شرح زیر می باشد:

متولد بهمن با فروردین:

ازدواج بین زاده بهمن با فروردین بسیار با سعادت و با خوشبختی همراه است. اما مشروط بر آنکه هر کدام از آن ها سعی بر تسلط دیگری نداشته باشند. زیرا هر دو از روحیه سلطه طلبانه بهره می برند . جالب است که هر دو به طور مساوات روحیه استقلال طلبی دارند. از دیگر خصوصیت های بهمن ماهی در کنار فرد فرودین ماهی این است که با تمام تفاوت ها در نگرش آنها، اما خیلی سریع به تفاهم و درک با یکدیگر می رسند. این زوج رابطه گرم و صمیمانه ای را کنار هم به ارمغان می آورند.

بیشتر بخوانید: درباره طالع بینی ازدواج متولدین فروردین چه می دانید؟

متولد بهمن با اردیبهشت:

متولد بهمن ماه روحیه آزادی خواه و بشردوستانه دارد که این بر خلاف یک اردیبهشتی آرام و محافظه کار است بنابراین این امر باعث می شود با هم تفاهم نداشته باشند و سردی در بینشان به وجود آید. باید توجه داشت که متولد اردیبهشت با متولد بهمن در اکثر زمینه ها با هم اختلاف نظر دارند و اگر هریک از آن ها نقش آب را نداشته باشد ممکن است دائم با هم در جدال بسوزند. اما چنانچه از قانون آب و آتش ( با تمام اختلاف نظرها یکی از دونفر کوتاه بیاد، حکم او مانند آب ریختن بر آتش است) بهره ببرند. بدون شک همدیگر را کامل می کنند و در کنار هم به نیک بختی می رسند.

متولد بهمن با خرداد:

بهترین زوج در کنار هم زاده این دو ماه است. زیرا که یک خردادی با خونگرمی خود در کنار یک بهمن ماهی پر شور می توانند زندگی هیجان انگیزی با هم داشته باشند و به خوبی کنار هم رابطه ای گرم و صمیمی را به ثمر برسانند.

متولد بهمن با تیر:

زاده بهمن ماه با داشتن روحیه آزادی طلب و استقلال، کنار یک تیر ماهی که حس مالکیت و قدرت را دارد تا حدودی شاید سخت به نظر برسد. اما هر دو می توانند با از خود گذشتگی به تفاهم برسند. هر دو خواستار رابطه پر از عشق عاطفه هستند و این عمر باعث می شود در کنارهم با آرامش زندگی کنند.

متولد بهمن با مرداد:

متولد بهمن ماه زیاد نمی تواند ابراز عشق کند از طرفی با روحیه رومانتیک یه مردادی زیاد جور نمی شود. اما هر دو اهل معاشرت با خانواده و دوستان هستند. پیوند این دو ماه در کنار هم بسیار خوب است زیرا هر دو آرمان گرا و ایده لیست هستند. هر دو در برابر رفتارهای نامناسب از خود گذشتگی و خویشتن داری می کنند.

متواد بهمن با شهریور:

متولد بهمن ماه ذاتا فردی اجتماعی است. او بسیار خیال پرداز می باشد همین امر باعث می شود در کنار یک شهریوری کمی ناسازگار باشد. زیرا که یک شهریوری بسیار خاکی و دور از رویا پردازی می باشد. در کل هر دو نقطه نظرات مشابهی دارند و خوب می توانند همدیگر را درک کنند  و با گذشت و صبوری به راحتی زندگی دلپذیری را با هم تجربه می کنند.

متولد بهمن با مهر:

همانگونه که می دانید فرد بهمن ماهی با داشتن رویا پردازی و آرمان گرا بودن خود شاید نتواند در کنار یک مهر ماهی سازگار باشد. چرا که ممکن است یه مهر ماهی او را مورد انتقاد قرار دهد و این امر باعث رنجش می شود. ولی با تمام اختلاف نظر های ممکن در بین آن ها می توان گفت که متولدین مهر همسران خوبی برای بهمن ماهی ها هستند. زیرا رابطه بین هر دو بسیار قوی و پرشور و حرارت است.

متولد بهمن با آبان:

اگر کامل با خصوصیت یک بهمن ماهی آشنا هستید باید بدانید که او زیاد تمایل به ابراز احساسات ندارد. در مقابل او یک آبان ماهی که خواهان رابطه عاشقانه و سرشار از عشق و محبت است، ممکن است در این رابطه مشکل و اختلاف نظر پیدا کنند. متولدین آبان با اخلاق تندی که دارند زود از کوره در می روند و در رو به روی او یک بهمن ماهی که زبان تندی دارد، است. بنابراین همین امر باعث اذیت و آزار یکدیگر می شود. در کل رابطه خوبی در کنار هم نخواهند داشت.

متولد بهمن با آذر:

با تفاهم زیاد در بین این دو ماه هر دو یکی از موفق ترین زوج ها در کنار هم هستند. زیرا هر دو مثبت نگر، سرشار از هیجان، صداقت و یکرنگی هستند. تنها اختلاف بین آنها کمی خودرای بودن در بینشان است . این نیز با کمی درایت و خرد در بین آن ها حل می شود.

متولد بهمن با دی:

هر دو از نظر شخصیت تا حدودی با هم تفاوت دارند. و شاید در ظاهر شور و نشاط وجود نداشته باشد. اما در بین آن ها یک حسی مشترک است که باعث شده رابطه زناشویی در بین آنها به قوت خود باقی بماند. اینکه هر دو حس نوع دوستی خوبی دارند و در بیشتر مواقع کنار هم هستند و همدیگر را درک می کنند. همین امر باعث شده از یکدیگر فاصله نگیرند. و زندگی خوبی را کنار هم داشته باشند.

متولد بهمن با بهمن:

پیوند این دو زوج از یک ماه بسیار خوب است زیرا هر دو خصوصیت های مشترکی که دارند می توانند به کمک عقل و منطق خود عواطف و احساسات خویش را کنترل کنند و درک بهتری داشته باشند. آن ها در کنار هم به دنبال آرزو های خود رفته و به آزادی خود احترام می گذارند.

متولد بهمن با اسفند:

فرد متولد بهمن روشنفکر و با منطق است از طرفی متولد اسفند احساسی و عاطفی، از این نظر آن ها کنار هم یکدیگر را کامل می کنند. هر دو آرمان گرا، نوع دوست هم فکر هستند. درفراز ونشیب زندگی همدرد و یارخوبی کنار هم هستند و تکیه گاه خوبی برای یکدیگر می باشند. این پیوند با سعادت و خوشبختی ادامه دارد.

 

شما نیز فراموش نکنید که نظرات و تجربه‌های خود را در حیطه طالع بینی بهمن ماه و عروس و دامادهای بهمن ماهی برای سوریتو بنویسید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *