از عروس و دامادهای مردادی چه می‌دانید؟

تابستان فصل رقصیدن با خورشید است. در حالی که لباسی از جنس گل های وحشی پوشیده ای، با گرمای درونت عاشقانه به دیدار معشوق می روی. زاده مرداد همیشه در تلاش است تا رابطه ی عاشقانه ی بی نقصی خلق کند. بدون شک تا به حال برای شما هم این سوال پیش آمده که متولیدن مرداد چه ویژگی های اخلاقی دارند؟ متولدین مرداد نیز مانند متولدین سایر ماه ها ویژگی های خاص خودشان را دارند. به همین دلیل است که معمولا دختر ها و پسرهای جوان پیش از ازدواج تمایل دارند با ویژگی های همسر آینده خود از طریق طالع بینی ازدواج بیشتر آشنا شوند. مجله عروسی سوریتو قصد دارد از باب سرگرمی به ویژگی های متولدین مرداد وهمچنین ازدواج آن ها با سایر ماه ها بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های مردادی‌ها در طالع بینی مرداد

  • سمبل: شیر 
  • عنصر وجود: آتش
  • سنگ ماه: الماس، عقیق، یاقوت زرد
  • سیاره: خورشید
  • فلز وجود: طلا
  • شخصیت: ثابت، بلند پرواز، متکی به نفس
  • رنگ: غروب خورشید

مشخصات کلی مرداد ماهی ها

براساس طالع بینی ازدواج، متولد مرداد با محبت، بیزار از دروغ، به معنای واقعی قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر زنده و شاد، خودخواه و جاه طلب، با اقتدار، بسیار مودب، پرتلاش، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، معنوی، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جسارت و شهامت، رهبر و فرمانروا، دهن بین، پر انرژی، بلند نظر، صادق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقمند به زندگی تجملاتی، لجباز، حساس، توقع بالا، بسیار با تحمل، دوست خوب، یک پدر نمونه، بی ریا، آرام ، دارای خشم به مثال طوفان، مدافع و حمایت کننده اطرافیان، علاقه بسیاربه موسیقی، تا حدودی حسود، پر کار و کار آفررین، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، کینه به دل نمی گیرد، ذات بد ندارد، خون گرم، ظرافت در کار، ، خوش سیما و شیک پوش، همیشه مرتب و تمیز، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم می باشد.

مرد مرداد ماهی چه ویژگی هایی دارد؟

مرد متولد مرداد همانگونه که گفته شد، یک عاشق پاکباز یک دوست واقعی و یک همسر و پدر عالی است. مرد مردادی بی عشق نمی‌تواند زندگی کند و دل او مانند آیینه پاک و روشن است، ولی خشم او نیز طوفانی و سهمگین است. مرد متولد مرداد یک پدر بسیار خونگرم اما مغرور است. پدری است که دوست دارد فرزندانی مستقل داشته باشد. تلاش می کند تا فرزندانی داشته باشد که رفتارهای آنها در زندگی و خانه و محیط اجتماعی درست باشد.

مردان متولد مرداد

بیشتر از آن چیزی که نشان می دهد گذشت دارد. در واقع بر خلاف آنچه که به زبان می آورد، گذشت بیشتری نسبت به حرکات و رفتارفرزندانش از خود نشان می دهد. او در اجرای دستوارتی که صادر می‌کند پافشاری می‌کند، اما همین که جمله “بله قربان، شما راست می‌گویید. حق با شماست.” را می‌شنود، از موضع خود پایین می‌آید. به این ترتیب در طالع بینی مرداد دیده می‌شود که: اگر شما زنی به طور استثنائی مغرور و خودخواه نیستید و از زنانی هستید که می‌خواهید زندگی خود را بر محورعشق به همسر خود بگردانید، بهترین گزینه یک مرد مردادی خواهد بود. 

زن مرداد ماهی چگونه همسری است؟

زن متولد مرداد باهوش، گرم، جذاب، شیک پوش، زندگی تجملاتی را دوست دارد، با شخصیت و کدبانو است. کمد لباس او مملو از لباس‌های شیک و مد روز است.  او تشنه زندگی اشرافانه و تجملاتی است. جذابیت او به حدی است که به راحتی در دل اطرافیان جا باز می‌کند و همیشه یک تاثیر اولیه به یاد ماندنی‌ از خود به جا می‌گذارد. زن مرداد ماهی مادری مهربان، دلسوز و صمیمی است؛ گرچه او تلاش می‌کند فرزندانی مستقل، با اعتماد به نفس و قوی تربیت کنند.

اغلب مادران مرداد ماهی با وجود اینکه خارج از خانه مشغول کارند، اما بچه‌هایش هرگز احساس کمبود محبت یا تنهایی نمی‌کنند. چرا که او زنی است که وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه‌ی خود نمی‌ کند و قابلیت این را دارد که هر دو را به طور مساوی در اولویت خود قرار دهد و همراه با هم به خوبی پیش ببرد.بسیاری از زنان متولد مرداد ماه ورزشکار هستند و به انواع ورزش‌ها علاقه زیادی دارند. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید او را جذب دوستی با خود کنید، او را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال یا استادیوم ورزش به یک تئاتر یا سینما یا نمایشگاهی هنری ببرید.

زن مرداد ماهی عاشق خرید کردن است، پس اگر می خواهید حالش را خوب کنید، بدان بردن او به یک فروشگاه جذاب کمک می کند تا حال درونش خوب شود. زاده مردادی حتی اگر در سال‌های اولیه زندگی خود از وجود مشکلات زیاد رنج ببرد، ولی به تدریج که جلو می‌رود، بیشتر آسایش و آرامش را درون خود پیدا می‌کند.مخصوصا زمانی که متاهل شود کنترل بسیار خوبی روی زندگی داشته و اکثرا می‌تواند، در رفاه خوبی به سر ببرد.

 

عشق و محبت بی‌نظیر نسبت به فرزندانش و بزرگواری و گذشت نسبت به مادر مردادی، باعث شده حتی اگر زمانی رفتاری اشتباه یا بر خلاف انتظار ببیند، سکوت کند و در زمان مناسب به گفت و گویی صمیمانه درباره آن موضوع با فرزندان خود می‌پردازد.  زن زاده مرداد همیشه در همه حال کنار پدر و مادر خود است و به آن ها احترام می گذارد. در آخر خوب است بگوییم که بهترین همسر برای مرداد ماهی‌ها، مردهای متولد فروردین (عاطفی)، مردهای آذری(حساس)، و متولدین مهر و بهمن‌ (دلسوز) هستند.

ازدواج یک مرداد ماهی با سایر ماه ها

متولد مرداد با فروردین:

متولد مرداد مانند یک شیر همیشه می خواهد مورد توجه دیگران باشد و چون یک فروردینی هم از این ویژگی دارد، پس ممکن است در بینشان کدورت بوجود آید. متولد مرداد دوستدار تعریف و ستایش است . یک فروردینی باید به این نکته توجه کند و در این امر کوتاهی نکند. علیرغم یه سری اختلافات باید گفت: رابطه بین آن ها خوب است و یک مرداد ماهی با گرمای خودش به خوبی می تواند یک رابطه عاشقانه را در زندگی با آرامش هدایت کند.

متولد مرداد با اردیبهشت:

هر دو ماه دوست واقعی، با محبت و وفادار هستند و در این زمینه همدیگر را حمایت می کنند. متولد مرداد و اردیبهشت هر دو کمی خودرای و یکدنده هستند، و توجه نکردن به حرف آن ها باعث ناراحتی می شود بنابراین ممکن است در زندگی زناشویی آن ها تاثیر بگذارد و دچار مشکل شوند. زاده مرداد به شدت از دروغ گفتن بیزار است پس یه فروردینی حتما باید به این نکته توجه کند. در کل ازدواج این دو ماه در کنار هم سازگار و هماهنگ است و کانون خانواده پایدار است.

متولد مرداد با خرداد:

بهترین و پایدارترین پیوند ازدواج میان این دو ماه برقرار است. زیرا هر دو خواستار همسری شاد، جذاب و پر انرژی، اجتماعی و شوخ طبع هستند. به خوبی پاسخگوی نیاز های یکدیگر هستند. متولد مرداد و خرداد هر دو عاشق تفریح و هیجان هستند و این اشتراک بین آن ها موجب تحکیم رابطه آن ها می شود. و در کنار هم سعادتمند خواهند شد.

متولد مرداد با تیر:

متولد مرداد با تیر تا حدودی با هم هماهنگ هستند. زاده تیر با تغییر خلق و خوی، زیاد باب میل مردادی نیست . از این رو یک تیر ماهی همیشه باید مراقب رفتار خود باشد. باری به هر تقدیر زندگی در میان این دو خالی از اختلاف نیست. اما با بردباری بین طرفین، زندگی آن ها سرشار از سعادتمندی است.

متولد مرداد با شهریور:

زاده شهریور به دلیل این که کمی ایراد گیر و انتقاد کننده هست ممکن است در برخی زمان ها از رفتار یک مرداد ماهی ایراد بگیرد. و مرداد ماهی را مورد تمجید قرار ندهد و باعث رنجش او شود. یک شهریورماهی با آوردن صفات خوب همچون، نظم و برنامه دقیق به زندگی مشترکشان و از سوی دیگر متولد مرداد هم با آوردن، شوروهیجان، عشق وعاشقی به زندگی مشترکشان، می توانند طراوت و شادابی را به زندگی زناشویی خود ببخشند.

متولد مرداد با مهر:

متولد مرداد و مهر هر دو کینه توز نیستند و قادر هستند به راحتی مشکلات خود را حل کنند. به همین دلیل کشمکش بین این دو کمتر است. متولد مهر با منطق و متولد مرداد با احساس، بنابراین هر دو در کنار هم می توانند زندگی خوبی را داشته باشند. زیرا یکی با منطق و دیگری با احساس درزندگی زناشویی، با اتحاد و تعادل کنارهم هستند.

متولد مرداد با آبان:

متولد مرداد و آبان هر دو انسان های خونگرم و با محبت و مهربان هستند. همین امر باعث شده جذب بیشتری به یکدیگر نشان دهند. زاده آبان در برابر تمایلات وسوسه آمیز مقاومت می کند. ولی متولد مرداد چون عاشق پیشه است نیاز به توجه دارد. به همین علت شاید این رفتار با مزاجشان خوش نیاید.

متولد مرداد با آذر:

زاده آذر سرشار از جنبش و هیجان و تحرک است و این نیز شاید به روحیه مردادی سازگار نباشد. متولد مرداد خواستار ریاست است. اما متولد آذر خواستار آزادی و استقلال، بنابر این در این مورد زاده مرداد باید از حس برتری خود بکاهد وتا حد ممکن کنترل کند. در کل رابطه بین زاده مرداد و آذر هماهنگ و سازگار است و با گذشت و صبوری زندگی خوبی کنار هم دارند.

بیشتر بخوانید: از عروس و دامادهای آذرماهی چه می دانید؟

متولد مرداد با دی:

آن ها هر دو به دنبال کسب قدرت و برتری بر یکدیگر هستند و هر کدام به روش خود به جلو پیش می رود، بدین ترتیب گاهی اوقات در بین آن ها کشمکش و حس رقابت بوجود می آید. متولد دی ماه افرادی آرام و کم حرف هستند و در برابر زاده مرداد که سراسر هیجان است، پاسخ گوی خوبی نمی باشد. مرداد ماهی سرشار از گرما و حرارت در مقابل آن دی ماهی که در عرصه عشق سرد می باشد. باید گفت که در حوزه رابطه عاشقی نیز، با مدارا و ملایمت با یگدیگر، می توانند کانون زندگی را متعادل و پرنشاط نگه دارند.

متولد مرداد با بهمن:

هر دو اجتماعی و اهل رفت و آمد هستند. هر دوی آن ها آرامان گرا و ایده آلیست هستند. بنابراین پیوند زناشویی میان آن دو مناسب و خوب است. باید متولد بهمن درنظر داشته باشد که با روحیه عاشق پیشه و رمانتیک یک مردادی جور باشد زیرا این نیز ممکن است باعث کدورت شود. در کل کنار یکدیگر به قرین سعادت خواهند رسید.

متولد مرداد با اسفند:

متولد اسفند هر ایرادی داشته باشد، اما در امورعاشقی بی نظیر است. عشق و احساس در درون آن زاده شده است. بنابر این از لحاظ عاطفی به خوبی می تواند نیاز های عاطفی یک مردادی را برآورده کند. به طور کل این دو ماه در کناریکدیگربه صورت غریزی با هم تفاهم دارند. و اگر متولد مرداد کمی روحیه سلطه جوی خود را کنترل و تغییر دهد، همان طورتحمل و بردباری در مقابل اسفند ماهی نشان دهد. زندگی این دو قرین سعادت و خوشبختی خواهد شد. به جرات می توان گفت که بهترین زوج ها در کنار هم زاده مرداد و اسفند می باشد.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *