از عروس و دامادهای مهر چه می‌دانید

امروزه انواع طالع بینی به دلیل پیشرفت علم، جا نیفتاده است؛ اما هستند جوانانی که به طالع بینی علاقه دارند و همچنین برای انتخاب همسر خود، به طالع بینی ازدواج رجوع می‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند با طالع بینی به سرنوشت و آینده ازدواج با طرف مقابلشان پی می‌برند. در این مقاله به طالع بینی مهر ماه رجوع می‌کنیم و ویژگی افراد متولد شده در این ماه را بررسی می‌کنیم. اگر قصد ازدواج دارید و علاقه دارید تا درباره‌ی ماه تولد ماه همسرتان و یا حتی خودتان بدانید، با این مقاله از سوریتو بلاگ همراه باشید.

مشخصات کلی متولدین مهر بر اساس طالع بینی مهرماه

از مهم ترین ویژگی های مشترک میان متولدین مهر میهمان نوازی آنهاست و همچنین لازم است بدانید که مهر ماهی ها معمولا بسیار باسیاست هستند. طبیعت متولدین مهر مهربان و بخشنده است. بیش از هر چیز به آرامش و صلح علاقه مندند و از مشاجره، اغتشاش و پرخاش تنفر دارند. آن‌ها برای خودشان خانه راحتی می‌سازند و دلشان می خواهد هر چه در خانه هست مرتب و منظم باشد. در واقع تنفر آن‌ها از نامرتب بودن و ریخت و پاش به قدری محسوس است که تا آنجا که ممکن است باید با اشخاصی زندگی کنند به این سلیقه‌ی آن‌ها احترام بگذارند و آن را رعایت کنند.

متولدین ماه مهر، تا زمانی که خود را عادت ندهند که کمی صبور باشند و این را درک کنند که مسائلی که برایشان اینقدر مهم هستند ممکن است در نظر دیگران بی اهمیت تلقی شود در درون خودشان ناشاد و عصبانی خواهند بود. آن‌ها از نظر فکری و روحی بسیار حساس و غریزی هستند و به همین جهت آمادگی زیادی دارند که در مورد مسائلی که اکثرا باعث نگرانی و وحشت می‌شوند دریافت‌های قوی داشته باشند.

سمبل: ترازو

عنصر وجود: هوا

شعار: من متعادل می‌کنم

سنگ خوش یمن: کوارتز صورتی، اپال

سنگ ماه: تورمالین، کوارتز صورتی، فلورایت، مرجان قرمز، اپال، اکوآمالین، یشم، الماس

سیّاره: ونوس

فلز وجود: مس درخشان

شخصیّت: کاردینال، پرمدعا، مثبت نگر، متعادل

رنگ محبوب: بژ و قهوه‌ای

متولد ماه مهر، با عنصر وجود (هوا) متولد شده‌اند. آن‌ها تحت تاثیر سیاره زیبا و صلح آمیز ونوس می‌باشند.

چگونه با افراد متولدین مهر بهترین رفتار را داشته باشیم؟

با توجه به انواع طالع بینی، افراد متولد این ماه رفتارهای خاصی دارند که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم. برای اتخاذ هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید، متولدین مهرماه برای ارضای خواسته‌های خود به دنبال ابراز علاقه‌های آتشین و صمیمانه هستند و از محیط‌های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند.

با توجه به طالع بینی ماه مهر، اگر میخواهید راهی به قلب آنها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، در این صورت مورد تحسین آن‌ها خواهید گرفت. همیشه و در همه حال از آن‌ها تعریف و تمجید به عمل آورید و قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند.

آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا می‌کنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می‌اندازند از این رو، در تصمیم‌گیری ها تا حدی مغرور و متکبر می‌شوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید. آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند.

خصوصیات مرد متولد مهر

از ویژگی های مرد متولد مهر ماه با توجه به طالع بینی ماه مهر، می‌توان انصاف،‌ متعادل، خوش سلیقه و گاهی تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی را نام برد. با توجه به طالع بینی ماه مهر، اگر شوهر شما متولد مهر است،‌ می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاورین جهان را در جوار خود دارید، او مناسب‌ترین و منطقی‌ترین راه حل‌ها را برای مسائل شما پیدا می‌کند،‌ اما این حرف مفهومش این نیست که به خواسته‌های کودکانه شما نیز جواب مثبت بدهد، در یک چنین مواردی او راه چاره خوبی عرضه می‌دارد و تعدادی از این خواسته‌ها را با دلائل منطقی رد می‌کند و درباره تعدادی دیگر با شما به بحث و گفت و گو می‌نشیند.  مرد متولد مهر ممکن است دمدمی مزاج باشد و عادت او به استدلال و منطق چنان شدید و همیشگی است که گاهی واقعا آدم را دیوانه می‌کند، او حتی در امور عاشقانه نیز از منطق و دلیل پیروی می‌کند.

خصوصیات زن متولد مهر

زن متولد مهر در هر موقعیتی، چه جزئی و چه مهم،‌ هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد. البته، خیال نکنید که داشتن یک چنین همسر سنجیده و دقیقی حوصله شما را سر خواهد برد، درست برعکس، شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می‌شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف‌های او گوش می‌دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف‌ها و استدلال‌های او به راه حل‌های باور نکردنی رسیده‌اید. علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است، ‌لحظه‌ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی‌کند. همچنین، رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن همین لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می‌شود موفقیت‌های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

پیوند زناشویی متولدین ماه مهر با سایر ماه‌ها 

زن و مرد متولد اولین فصل پاییز، هر دو انسان های منصفی هستند. هر دوی آنها باهوش و دارای قدرت و استدلال بالایی می باشند. و برای همدیگر و اطرافیان مشاورهای خوبی به حساب می آیند. در ادامه به یک سری از نکات متولدین مهر با سایر ماه ها می پردازیم.

متولد ماه مهر با فروردین:

اگر متولد اولین ماه از فصل پاییز هستین و قراره کنار متولد اولین ماه از فصل بهار باشید، بهتر است بدانید که زندگی خوب و عادلانه ای در کنار یکدیگر خواهید داشت. علت این دیدگاه، مساوی بودن حقوق زن و مرد است که بین این دو ماه بر قرار می باشد. متولدین مهر بسیار عادل و با انصاف هستند بنابراین مشکلات خود را به خوبی مطرح می کنند و معمولا با متولدین فروردین به خوبی از پس مشکلات بر می آیند.

متولد ماه مهر با اردیبهشت:

مهر ماهی ها معمولا با آرامش خاصی کارهای خود را انجام می دهند و متولدین اردیبهشت نیز دقیقا خواستار چنین آرامشی در زندگی خود هستند بنابراین از این منظر به خوبی با یکدیگر تفاهم دارد. لازم است بدانید که هر دو رابطه خوبی با یکدیگر برقرار می کنند و سیاره هر دو متولدین “ونوس” می باشد.

متولد ماه مهر با خرداد:

به جرات می توان گفت متولدین این دوماه در کنارهم بهترین زوج هستند. هر دو خصوصیت های مشترک زیادی دارند از جمله: آدم‌هایی حسابگرو خونگرم هستند به همین دلیل تفاهم بسیاری با هم دارند.

متولد ماه مهر با تیر:

متولدین این دو ماه ویژگی های مشترک زیادی دارند به طور مثال، هر دو اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران هستند ولی متولدین تیر چندان اهل رفت و آمد و خوش گذرانی نیستند. هر دو پر از مهر و محبت هستند و به خوبی می توانند در کنار یکدیگر رابطه عاطفی خوبی را تجربه کنند.

متولد ماه مهر با مرداد:

با وجود اینکه متولدین ماه مهر بسیار پر جنب و جوش هستند و هیجان بالایی دارند، در میان همه این هیجانات در کنار زاده مرداد، آرامش خاصی را تجربه می کنند . هر دو آنها کینه توز نیستند و اگر مشکلی نیز باشد به خوبی با تامل و مشورت آن را رفع می کنند.

متولد ماه مهر با شهریور:

خواسته متولدین این دوماه از یکدیگر، آرامش است. رسیدن به آرامش و آسایش جایگاه ویژه ای در منطق هر دو دارد. این خصوصیت جذاب باعث می شود رابطه درست و صحیحی را با هم داشته باشند.

متولدین ماه مهر با مهر:

با توجه به ویژگی های مشترک در هر دو ماه باعث شده تفاهمی ریشه دار در بینشان بوجود آید. به طور مثال: هر دو اگر قرار باشد در زندگی ریسکی بکنند، قطعا با هم برنامه ریزی می کنند. رابطه ای این چنینی، سرشار از رضایت هر دو طرف است. درواقع با پیوند زناشویی بین متولدین مهر، ویژگی های خوب و بد هر یک تشدید می شود ولی به طور کلی می توانند زندگی خوب و آرامی را کنار یکدیگر تجربه کنند.

متولد ماه مهر با آبان:

با در نظر گرفتن بی نظمی در خصوصیت یک آبانی، رابطه بین این دو ماه تا حدودی خوب است. زیرا یه فرد مهر ماهی با وجود این که دوست دارد کارهای پر هیجان و غیر معمول انجام دهد، اما برای او در همه حال نظم حرف اول را می زند. از این لحاظ ممکن است نظرهای متفاوتی داشته باشند اما می توان گفت در نهایت با یکدیگر به سازش می رسند.

متولد ماه مهر با آذر:

ازدواج بین این دو ماه بسیار خوب است. زیرا هر دو به طور ذاتی مسئولیت پذیر هستند و همین امر باعث می شود نسبت به یکدیگر هم  مسئول پذیر باشند.  از سوی دیگرهر دو خواستار آرامش در دیگری هستند و بهترین رابطه را در کنار هم تجربه می کنند.

متولد ماه مهر با دی:

رابطه بین این دو ماه تا حدودی دشوار است . زیرا فرد دی ماهی خود رای است و معمولا به اندازه مهر ماهی ها اهل مشورت و رفت و آمد نیستند. این خصوصیت می تواند برای متولدین مهرماهی خوشایند نباشد ولی در کنار هم می توانند رابطه ای به نسبت خوب و در عین حال پر از چالش را داشته باشند.

متولد ماه مهر با بهمن:

رابطه بین این دو ماه معمولا خوب نیست. بهمن ماهی ها به دلیل تنوع طلبی ( به ویژه مردان متولد بهمن) ممکن است سازگار با متولدین مهر نباشند و بی تفاوتی در بین آنها به مرور زمان نمایان می شود. از طرفی سرکشی که آرام آرم بین آن ها به وجود می آید، تصویر خوبی از این رابطه به جا نمی گذارد. البته درنظر داشته باشید که لزوما تمام متولدین مهر و بهمن اینگونه نیستند و قطعا در میان آنها استثنا هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: از عروس و دامادهای بهمن ماهی چه می دانید؟

متولد ماه مهر با اسفند:

فرد مهر ماهی در کنار یک زاده اسفند ماهی زندگی بسیار خوبی را شروع می کند. احساس عاطفی درونی در هر دوبه صورت کامل شکل گرفته است. نکته مهم این است که از نظر عاطفی به شدت با هم سازگار و هماهنگ هستند. این امر باعث شده متولدین این دوماه با عشق زندگی را در کنار هم ادامه دهند.

کلام آخر

 برای ازدواج کردن و شناخت همسرتان و برای داشتن رابطه‌ای خوب با او، حتما از یک مشاور و یا مطالب موجود در مجله هایی مانند مجله عروسی کمک بگیرید. در جوامع متمدن، کمک گرفتن از مشاور و مجله عروس جایگاه ویژه‌ای دارد که نشان دهنده‌ی اهمیت این امر می‌باشد. توجه داشته باشید که شناختن طرف مقابلتان از اهمیت بسیاری برخوردار است و نقش به‌سزایی در احساس آرامش شما در زندگی مشترکتان دارد.

این مقاله برایتان مفید بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *