فهرست مطالب

ابروهای زیبا و پرپشت به مانند قابی برای چشمان شما می باشد و زیبای چشم ها را دوچندان می کند. اما همه خانم ها به طور طبیعی دارای ابروهای پر و جذابی نیستند. بعضی از افراد به طور ارثی و یا براثر بیماری ابروهای کم پشتی دارند. اما امروزه با پیشرفت در صنعت آرایش و زیبایی دیگر جای نگرانی نمی باشد. پرپشت نشان دادن ابروها یک روش آرایشی موثر در زیبایی وجلوه دادن ابروها است که با ابزارهای مختلفی قابل اجرا می باشد. هرکدام از این ابزارها ویژگی ها و قابلیت های خودش را دارد اگر به دنبال ابزار مناسب برای آرایش ابرو می گردید و دوست دارید با نحوه استفاده هریک از این ابزارها آشنا شوید، دراین مقاله از مجله عروسی سوریتو با ما همراه باشید تا به نکات مهم از انواع وسایل و لوازم ضروری برای آرایش ابرو بپردازیم.

بهترین آرایشگاه اطراف من

بهترین ابزار برای آرایش ابرو

بهترین و مناسب ترین ابزار برای آرایش ابروها، سایه ابرو است. این ابزار در میان ابزارهای دیگر آرایش ابرو، طرفداران بیشتری به خود اختصاص داده است. چرا که سایه ابرو، فرم طبیعی تر وزیباتری نسبت به ابزارهای آرایشی دیگری به چهره می دهد. سایه ابرو یک لایه رنگی ملایمی در زیرموهای ابرو بوجود می آورد و باعث ضخیم تر نشان دادن ابروها می شود. بهتر است که برای خرید پالت سایه ابرو از سایه های دو رنگ مخصوص ابرو استفاده کنید و سپس با برس زاویه دار کوچک به ابروهای خود فرم دهید.

مداد ابرو چگونه در آرایش ابروها استفاده می شود؟

مداد ابرو یک روش قدیمی برای پر کردن ابروها به شمار می آید وهمچنان این ابزار طرفداران خاص خودش را دارد. توصیه می کنیم از مداد چشم برای پر کردن ابروها استفاده نکنید زیرا باعث ریزش ابروها می شود. برای داشتن ابروها با خطوط ظریف نزدیک به تار موها، مداد ابرو را قبل از استفاده تیز کنید تا آرایش ابروهای شما طبیعی تر به نظر برسد. برای پر کردن ابروها می توانید به روی جاهای خالی از ابرو تمرکز کنید. در برخی از مدادها انتهای آن برس دارد که این وسیله برای محو کردن خطوط ابرو استفاده می شود.

آرایش ابرو با مداد ابرو

ماژیک ابرو چگونه در آرایش ابروها استفاده می شود؟

یکی دیگر از ابزارهای آرایش ابرو که چندان رایج نیست ماژیک ابرو می باشد. ماژیک ابرو برای خانم هایی که ابروهای روشن طبیعی دارند مناسب است. این ابزار رنگدانه خیلی قوی ندارد و میزان رنگ آن نسبت به مداد ابرو خیلی کمتر است. رنگ ماژیک ابرو را حتما همرنگ ابروهای خود انتخاب کنید و با خطوط کوتاه داخل ابرو را پر کنید. برای آرایش ابروها با ماژیک حتما باید سرعت عمل بالایی داشته باشید زیرا که به سرعت خشک می شود.

پماد یا واکس ابرو چیست و مناسب چه افرادی است؟

پماد ابرو یا واکس ابرو مناسب افرادی است که دوست دارند ابروهای پررنگ و تیره داشته باشند. واکس ابرو به شکل روغنی می باشد که بافتی لطیف و بسیار نرم دارد و دارای رنگدانه های غلیظی می باشد. واکس ابرو بیشتر برای آرایش مجلسی یا گریم مناسب می باشد. بهتراست برای انتخاب رنگ واکس ابرو، رنگی نزدیک به ابروهای خود را تهیه کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

بهترین ابزار برای لیفت ابرو چیست؟

یکی دیگر از راه های آرایش ابرو، استفاده از ژل ابرو می باشد. به کشیدن موهای ابرو به سمت بالا و ثابت ماندن آن لیف ابرو می گویند. این ابزار از زیبایی آرایش ابرو مناسب افرادی است که تارهای موی ابرو آن ها ضخیم است و حالت دادن به آن فضای خالی ابرو را پر می کند. برای حالت دادن به ابروها با کمک ژل، ابتدا موها را به ژل ابرو آغشته کنید و سپس با کمک برس به سمت بالا و به شکل افقی به سمت دم ابرو بکشید و اجازه دهید تا ژل خشک شود. در نظر داشته باشید لیفت ابرو با کمک ژل به صورت دائمی نمی باشد و بعد از شستشو از بین می رود. مگر اینکه لیفت ابرو را در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی با استفاده از مواد شیمیایی انجام دهید تا برای چند ماه ابروهای شما به این فرم باقی بماند.

لوازم لیفت ابرو

بهترین لوازم آرایش برای ابرو را  از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

استفاده کردن از لوازم آرایش، اعتماد به نفس هر خانمی را بالا می برد و حس خوبی به آنها القا می کند. باید توجه داشته باشید در کنار این زیبایی، سلامت پوست شما نیز حائز اهمیت می باشد. بنابراین علاوه بر اهمیت دادن به انجام انواع خدمات پاکسازی پوست، انتخاب لوازم آرایش مناسب و با کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این میان با دنیای بزرگ محصولات و مارک های مختلفی روبرو هستیم که انتخاب را برای ما دشوار می کنند. در نظر داشته باشید بین برندهای مختلف که در دنیای لوازم آرایشی به چشم می خورد، محصولی را باید انتخاب کرد که حاوی مواد طبیعی و معدنی باشد تا سلامت پوست را به خطر نیاندازد. در ادامه از سوریتو با ما همراه باشید تا شما را با چند نوع محصولات ایرانی و محصولات خارجی آشنا کنیم تا به راحتی بتوانید محصولات با کیفیت را انتخاب کرده و در سبد کالای خود قرار دهید.

بهترین محصولات لوازم آرایش برندهای خارجی

بهترین برند که درتمام دنیا براساس هر منطقه ی جغرافیای محصولات آرایشی و پوستی خود را عرضه می کند، برند بی نظیره “کلینیک” می باشد. محصولات این برند کاملا برپایه مواد طبیعی بوده و هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند. برند کلینیک معروف به  ملکه لوازم آرایش است. از دیگر برندهای مطرح دنیا، برند محصولات مک است که توانسته رضایت تمامی سلیقه ها را، یک جا به خود جلب کند. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد. برندهای بی نظیر مایبیلین، اربان دی کی، اوریفلیم، استی لودر، الیزابت آردن از جمله برندهای هستند که کیفیت آنها بی نظیر بوده و در کل دنیا بسیار مطرح هستند.

بهترین محصولات لوازم آرایش برندهای ایرانی

اولین سوالی که ممکن است برای خانم های ایرانی پیش آید این است که کدام برند و تولید کننده ایرانی را می توان جزو سبد محصولات خود انتخاب کنند؟ یکی از پرفروش ترین برندهای لوازم آرایش در ایران و خاورمیانه، برند مای می باشد. برند ایرانی مای دارای انواع محصولات آرایشی بسیار باکیفیت می باشد. دومین محصول از بین ایرانی ها که بسیار پرطرفدار می باشد، برند سینره است. محصولات این شرکت بر پایه گیاهان دارویی و طبیعی بوده است واین محصول محبوبیت بسیاری بین پزشکان و متخصصان پوست دارد. از دیگر برندهای ایرانی، سی گل، این لی، شون، کنویس می توان نام برد.

سخن پایانی

امیدواریم با خواندن این مطالب توانسته باشیم به شما در انتخاب لوازم آرایش ابرو مورد نیازتان کمک کرده باشیم. شما به راحتی با کمک بانک اطلاعاتی معتبر و قابل اعتمادی مانند سوریتو، می توانید به فروشگاه های معتبر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی دسترسی داشته باشید. با بررسی این فروشگاه ها و مشخصات محصولاتی که در این سایت ها می باشد. می توانید بسته به نیاز و بودجه خود محصولات خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *