بدون ‌شک زیباترین لحظات برای عروس و داماد، زمانی است که داماد با یک ماشین تزئین‌شده، به دنبال عروس می‌رود. در حقیقت تزیین ماشین عروس و داماد، نشان می‌دهد که زوجین قرار است با وصلتشان، سوار بر خوشبختی شده و از تلخی‌های گذشته‌شان سبقت بگیرند و به سوی آینده‌ای زیبا پیش بروند.

در این مقاله قصد داریم طرح‌های جدید ماشین عروس را به شما معرفی کنیم. با سوریتو همراه باشید.

طرح‌های جدید ماشین عروس

ابتدا مدل ماشین خود را درنظر بگیرید

قبل از اینکه به نحوه‌ی تزئین ماشین عروسی فکر کنید، به انتخاب ماشین بپردازید؛ که آیا می‌خواهید خودروی خود را به عنوان ماشین عروس برگزینید یا قصد کرایه کردن آن را دارید.

در این مقاله در سوریتو توضیح دادیم که کدام تزئین‌ها مناسب کدام نوع ماشین هستند.

مهم‌ترین قسمت تزئین، قسمت خارجی خودرو

بخش خارجی خودرو، مهم‌ترین بخش برای تزیین ماشین عروس است. برای تزیین این بخش باید با همسر خود مشورت کنید و ببینید سلیقه‌تان چیست؟ آیا می‌خواهید صرفاً از گل رز در تزیین استفاده کنید یا دوست دارید از ابزارهای دیگری نیز برای تزئین ماشین بهره بگیرید.

بهتر است برا تزئین ماشین عروس به مراکزی که این‌کار را انجام می‌دهند مراجعه کنید، چرا که معمولا از دانش و تجربه‌ی کافی برخوردار هستند و می‌توانند به شما کمک کنند.

تزیین

در ادامه طرح‌های جدید ماشین عروس را معرفی می‌کنیم تا درصورت نیاز از آن‌ها ایده بگیرید.

تزئین ماشین با گل

این نوع تزئین، رایج‌ترین نوع تزئین ماشین عروس است. می توانید گل‌ها را به شکل قلب در کنار هم در جلو و پشت ماشین بچینید و خودروی خود را به شکلی رمانتیک درآورید. می‌توانید داخل گل‌ها، از برچسب یا عکس خاصی استفاده کنید.

همچنین  مجبور نیستید از گل‌های گران قیمت استفاده کنید؛ گاهی اوقات سادگی بهترین نوع زیبایی است. اگر خود و همسرتان جزو کسانی هستید که سادگی را ترجیح می‌دهید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تزیین ماشین

همین‌طورمی‌توانید با گل، طرح‌ خاص مورد علاقه‌ی خود را درست کنید. به عنوان مثال می‌توانید با گل، شکلی مانند میوه ها را روی ماشین به وجود بیاورید.

تزیین ماشین با پاپیون و تورهای سفید و رنگی

یکی از روش‌های بسیار ساده و درعین‌حال چشمگیر در تزیین ماشین عروس، استفاده از تورهای سفید و یا رنگی است.

البته با توجه به دردسرهای استفاده از تور برای تزیین ماشین عروس، پیشنهاد می‌کنیم از این سبک برای تکمیل زیبایی ماشینتان استفاده کنید و کل بار تزیین را روی آن نیندازید.

تزیین با تور

تزیین ماشین عروس با بادکنک

از دیگر روش‌های ساده و جالب برای تزیین ماشین عروس، بادکنک آرایی با  استفاده از بادکنک‌های رنگی است. اگر زیاد اهل بریزوبپاش نیستید ولی درعین‌حال دوست دارید با روشی خلاقانه و کم‌خرج، ماشین خود را تزیین کنید، بادکنک‌های رنگی و هلیومی گزینه‌ی مناسبی هستند.

تزیین با بادکنک

تزئین ماشین عروس به سبک سنتی

یکی از طرح‌های جالب و جدید تزیین ماشین عروس، تزئین آن به صورت سنتی-ایرانی است. شما می‌توانید با کمی خلاقیت سبکی سنتی به ماشین خود بدهید. می‌توانید از تزئینات سنتی مانند پارچه‌های سنتی و….برای ماشینتان استفاده کنید و آن‌ را خاص تر کنید!

ماشین عروس سنتی

تزئین ماشین با طرح‌های خاص

این نوع تزئین بسیار به خلاقیت بستگی دارد و بسیار زیبا و نوین است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، می‌توانید با استفاده از ربان، گل و تور طرح‌هایی خاص و زیبا روی ماشین به وجود بیاورید. مانند شکل زیر که تزئینات ماشین عروس خود را به شکل طاووس در آورده‌اند.

تزئین ماشین با طرح‌های خاص

می‌توانید گل‌ها را به شکل قلب در کنار هم در جلو و پشت ماشین بچینید و خودروی خود را به شکلی رمانتیک درآورید. می‌توانید داخل گل‌ها، از برچسب یا عکس خاصی استفاده کنید.

در مدل بعدی، مطابق عکس می‌توانید گل‌ها را به صورت فشرده به شکلی خاص مانند قلب یا هر شکلی که مطابق سلیقه‌تان است بچینید. این در عین سادگی، بسیار زیبا وشیک است.

تزئین ماشین با طرح‌های خاص

استفاده از طرح‌های شلوغ برای تزئین ماشین

شما می‌توانید با درنظرگرفتن بودجه‌ی خود، از طرح‌های شلوغ برای تزئین ماشین عروس خود استفاده کنید. به عنوان مثال از گل‌های زیادی استفاده کنید و مدل یک گل بزرگ را درست کنید.

ماشین عروس اکسترا

تزئین ساده‌ی ماشین عروس

شما می‌توانید همانطور که قبلا اشاره کردیم، از طرح‌های ساده اما زیبا برای تزئین ماشین عروس استفاده کنید.

این تزئین مانند تصویر زیر می‌تواند به همراه تور، گل و…باشد.

عکس ماشین عروس

این که از سبک مینیمال برای ماشین استفاده کنید یا از سبک پیچیده و شلوغ به سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد؛ اما آن‌چه که در این بین باید حتماً به آن توجه کنید این است که نباید تزئین خودرو به گونه‌ای باشد که جلوی دید راننده را بگیرد. به هر حال قرار است برای چند دقیقه‌ای هم که شده با خودرو در سطح خیابان‌ها گردش داشته باشید و باید خودرو طوری تزیین شود که جلوی دید راننده گرفته نشود.

تزیین خاص

در طرح‌هایی که معرفی شد سعی شد تا جای امکان به جدید بودن و تنوع طرح‌ها توجه شود و عکس‌هایی تهیه شده که بتوانند سلیقه‌های مختلف را راضی کنند. همانطور که دیدید در تصاویر هم تزیین‌های مینیمالیست وجود دارند، هم تزیین‌های شلوغ و پیچیده. بعضی تصاویر هم خلاقیت بالای تزئین کنندگان خود را به نمایش می گذارند. می توانید ایده‌های بیشتر را از این لینک ببیند.

به یاد داشته باشید همه چیز به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در رابطه با تزئین ماشین، سلیقه‌ی خود و همسرتان را در نظر بگیرید تا بعدها از دیدن ماشین خود در فیلم عروسی‌تان لذت ببرید.

شما کدام طرح را پسندیدید؟ ایده‌ی دیگری دارید؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *