زیباترین مدل موی عروسی با موهای بلند

مدل موی عروس با موهای بلند

فهرست مطالب

آرزوی هر دختری است که در شب عروسی خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شود و به مانند الماس بدرخشد. در کنار این درخشش داشتن موهای بلند، زیبایی کامل و تمام عیار را برای عروس خانم ایجاد می کند. در دنیای مد، آرایش و زیبایی، در زمینه آرایش موی عروس، مدل های مختلفی به چشم می خورد که عروس خانم ها با موهای بلند می توانند سبک های مختلفی از مدل را انتخاب کنند. خیلی از دختر خانم ها برای شب عروسی خود در انتخاب مدل مو و استایل خود زیادروی نمی کنند و ترجیح می دهند استایل ساده و شیکی داشته باشند. برخی دیگر از دختر خانم ها دوست دارند لباس ساده بپوشند و موهایشان مدل شلوغ باشد. در این میان برخی دختر خانم ها علاقه دارند در کنار استایل خود از زیور آلات و تاج های خاص در شب عروسی خود استفاده کنند. باید در نظر داشته باشید که همه این مدل ها و استایل ها، بستگی به سلیقه شخصی عروس دارد. بنابراین بهتر است در زمینه آرایش مو با موهای بلند و یا کوتاه خود با آرایشگر خود مشورت کنید تا انتخابی درست برای شب عروسی خود داشته باشد. در ادامه از مجله عروسی سوریتو با ما همراه باشید تا شما را با انواع مدلهای موی بلند عروس آشنا کنیم.

موی بلند عروسمدل موی بلند برای عروس

یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی صورت و چهره، مدل مو می باشد. مدل موی عروس نقش مهمی در چهره او ایفا می کند. عروس با داشتن موهای بلند و زیبا باعث می شود انتخاب راحت تری برای آراستن موهای خود داشته باشد. چرا که با موهای بلند می شود به راحتی هر فرم و شکلی به آن داد. همچنین نحوه کار و آراستن موها، توسط آرایشگر نیز حائز اهمیت است. چرا که آرایشگر باید بر اساس چهره فرد مدل موهای عروس  را درست کند و این امر مستلزم تخصص  آرایشگر می باشد.

امروزه مدل موهای باز و نیمه باز دراستایل عروس خانم ها خیلی به چشم می خورد و یکی از پرطرفدارترین مدل های روز دنیا به حساب می آید. موهای باز با موج های منظم و ترکیب آن با تاج درخشان یکی از پیشنهاد های جذاب برای موهای بلند عروس خانم ها است. علاوه بر مدل های باز، مدل شینیون های نیمه باز هم بسیار شیک و منحصر به فرد است. اما در کنار همه این پیشنهادات، باید گفت که انتخاب مدل موهای عروس کاملا بستگی به سلیقه، مدل لباس، مدل تاج و حتی رنگ موی عروس دارد.

بیشتر بخوانید: به روزترین و زیباترین تزئینات موی عروس

بهترین آرایشگاه اطراف من

انواع مدل موی بلند برای عروس خانم ها

همانطور که گفتیم عروس خانم هایی که موهایی بلند دارند، راحت تر می توانند مدل موهای خود را انتخاب کنند چرا که دست آنها در انتخاب مدل مو کاملا باز است و نیاز نیست آرایشگر برای آنها از موی اضافه یا اکستنشن مو استفاده کند. در ادامه شما را با برخی از به روزترین و پرطرفدارترین مدل های موی بلند عروس آشنا کنیم:

مدل رمانتیک

این مدل محبوبت زیادی بین همه خانم ها پیدا کرده است. مدل رمانتیک با آراستن موها به شکل تقریبا شلخه، کمی موج دار و بافت شل می باشد. امروزه مدل رمانتیک به محبوبترین مدل موی عروسی برای موهای بلند تبدیل شده است. در این مدل، سبک خاصی اجرا نمی شود و آراستن این مدل بستگی به سلیقه آرایشگر دارد. چرا که امروزه هر آرایشگر برای خود سبک و استایل خود را دارند.

مدل دم اسبی

یکی از رایج ترین مدل موها که هر خانمی می تواند آن را روی موهای خود اجرا کند، مدل موهای دم اسبی است. اما امروزه این سبک مدل موها، جزو بهترین مدل های موی بلند برای عروس خانم ها به حساب می آید. مدل دم اسبی در حین زیبایی بسیار ساده نیز می باشد.  اگر شما فکر می کنید که مدل موی دم اسبی تکراری و خسته کننده است، باید گفت که سخت در اشتباه هستید. چرا که این مدل با آراستن متفاوت و سبک خاصی که دارد، می تواند انتخابی درست و متفاوت برای عروس خانم هایی موهای بلند باشد. انواع مدل دم اسبی با موهای بلند عبارتند از مدل دم اسبی مجعد با چتری، مدل دم اسبی شل، مدل دم اسبی پیچیده، دم اسبی با ارتفاع بلند و صاف و دم اسبی پایین با چتری یک طرفه می باشد. کاربردی ترین مدل برای موی عروس، دم اسبی پایین با چتری یکطرفه است.

مدل موی بلند عروس

مدل موی باز

در بین مدل های شلوغ هالیوودی و فشن شاید این مدل مو برای شما به چشم نیاید. اما تصور کنید این مدل موی باز با موج های زیبا و ساده آن، همراه با تور بلند، یکی از زیباترین مدل موها برای عروس خانم ها می باشد. چرا که در حین سادگی، زیبایی طبیعی چهره شما را دوچندان می کند. سادگی موها چهره عروس را در مرکز دید قرار می دهد و صورت عروس را طبیعی تر نشان می دهد. در واقع این مدل موی باز مناسب افرادی است که دنبال استایل های خیلی شلوغ نیستند.

موی بلند عروس

مدل نیمه باز

در این مدل موهای فر یا بافت در کنار هم ترکیب می شوند. این مدل بسیارخیره کننده است و امروزه طرفداران بسیار زیادی میان دخترخانم های جوان و خوش سلیقه دارد. چرا که این استایل مو، یادآور داستان های افسانه ایی می باشد. مدل نیمه باز مناسب موهای بلند است و لازم است بدانید که این مدل با تمام سادگی جذابیت خاصی به چهره شما می دهد.

مدل مو مینیمالیستی

مدل مینیمال یا به تعبیری مینیمالیستی نوعی سبک ساده است. همانگونه که از اسم این مدل مشخص است به معنای حداقل ها و سادگی در سبک مدل مو است که بیشتر از هر چیزی سادگی آن، کانون توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. این مدل به دور از هرگونه تاج و تور اجرا می شود. هم اکنون سبک مینیمال به یکی از کاربردی ترین و محبوبترین سبک ها در طراحی و استایل جشن ها و عروسی ها می باشد.

مدل موی بلند عروس

سخن پایانی

در انتها باید گفت که مدل موی انتخابی شما برای شب عروسی باید بر اساس نوع لباس، فرم صورت، نوع تاج و حتی رنگ موهای شما بستگی دارد. چه بسا انتخاب درست این موارد می تواند کمک کند تا در شب عروسی ظاهری زیباتر و شیک تر داشته باشید و به مانند الماس در میان مهمانان بدرخشید. توصیه سوریتو این است که حتما با در نظر گرفتن این موارد، به دنبال سالن زیبایی معتبر و همچنین فروشگاههای معتبر برای خرید لباس عروسی و تاج بروید. چرا که کادر مجرب برای آرایش و میکاپ و انتخاب لباس مناسب کمک می کند که این شب به یاد ماندنی را به زیبایی بخاطر بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *