دیدنگار
سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس

خرید سرویس خواب یکی از لذت بخش ترین خریدهای جهیزیه است، زیرا محل چیدمان آن در اتاق خواب است و اتاق خواب محلی است که افراد به طور مداوم و روزانه از آن استفاده می کنند و بیشتر وقتشان نیز در اناق خواب صرف می شود و همچنین محلی است برای آرامش. چیدمان و سبک سرویس خواب می تواند جلوه بی نظیری به اتاق خواب شما دهد.

برای انتخاب مناسب سرویس خواب عروس مواردی باید در نظر گرفته شود که تیم سوریتو در این مقاله قصد دارد تا به عروس و داماد ها و همچنین همراهان خود کمک کند تا بهترین گزینه از سرویس خوابی را که مورد نظر است، انتخاب کنند.

 سرویس خواب عروس شامل چه اقلامی می شود؟

تخت خواب دو نفره

تخت خواب یکی از مهمترین اقلام سرویس خواب عروس است زیرا هر شخص بیش از 7 الی 8 ساعت از شبانه روز خود را بر روی آن می گذراند، و همچنین محلی است برای آرامش و استراحت.

کشو پاتختی

کشوهای پاتختی، کشو های کوچکی و بسیار پرکاربردی هستند که در یک طرف یا دو طرف تخت خواب قرار میگیرند. پاتختی فضای بسیار کمی از اتاق خواب را می گیرند، برای نگه داری وسایل مورد نیاز و ضروری بسیار مناسب است. معمولا محل روشنایی و قرار گرفتن چراغ خواب است.

میز آرایش (میز توالت)

میزآرایش یکی از اقلام جدا نشدنی از سرویس خواب است و معمولا عروس خانم ها در انتخاب آن بسیار دقت به خرج میدهند. میز آرایش می تواند شامل آینه، کشو، قفسه باشد. میزهای آرایش با سبک ها و متریال مختلف (شیشه، فلز، چوب و سنگ) مناسب هر سلیقه ای وجود دارد.

صندلی نشیمن

صندلی نشینمن یا پاف ها معوملا نیمکت یا صندلی بدون پشتی هستند که پاینن تخت خواب قرار میگیرند. میتواند پایه دار یا بدون پایه یا حتی به شکل صندوق برای نگهداری وسایل باشد.

دراور

دراور ها مسئول نظم بخشیدن به وسایل و از جمله لباس ها هستند که به شکل کشو در ردیف های افقی چیده شده اند و برای اشخاصی که لباس های زیادی دارند بسیار مناسب است.

کمد

یکی از اقلامی که می تواند همراه سرویس خواب عروس باشد کمد است. و برای عروس هایی که می خواهند ست خواب کاملی داشته باشند پیشنهاد می شود. همچنین برای اتاق خواب هایی که کمد دیواری ندارند یکی از اقلام ضروری و بسیار پرکاربرد است.

متریال سرویس خواب چیست؟

فلز

در سرویس خواب های فلزی از آهن درجه یک و مرغوب استفاده می شود. که می توان آنها را با چوب و ام دی اف (MDF) تلفیق کرد و شکل و ظاهری بسیار زیبا ساخت. این نوع از سرویس های خواب در هر سبکی مانند اسپرت، مدرن و سلطنتی می تواند ساخته شود. همچنین قیمت مناسب تری نسبت به دیگر متریال دارد.

فلز  

MDF

سرویس خواب MDF

سرویس خواب هایی که امروزه در بیشتر اتاق خواب ها به چشم می خورد و طرفداران زیادی دارد متریال ام دی اف (MDF) است. و می توان از روکش های وکیوم، چرم و پارچه برای زیباسازی آن استفاده کرد. این سبک از متریال معمولا مناسب مدل های اسپرت و مدرن و کلاسیک است.

چوب

سرویس خواب تمام چوب معمولا از جنس چوب راش اعلا یا گردو ساخته می شود، که از استحکام و زیبایی خاصی برخوردار است. این سبک از چوب ها مناسب سرویس خواب سلطنتی است که با منبت کاری به این چوب ها شکل های بی نظیری میبخشند. به عروس و داماد هایی که بودجه برای آنها ملاک نیست و می خواهند اتاق خوابی با دکوراسیون سلطنتی داشته باشند پیشنهاد می شود.

چه مقدار بودجه برای خرید سرویس خواب عروس نیاز است ؟

جنس سرویس خواب

جنس سرویس خواب یکی از مواردی است که روی نرخ آن اثر گذار است. که به ترتیب از ارزان تر به گران تر به این صورت است: سرویس خواب های فلزی، سرویس خواب های ام دی اف (MDF) با رو کش های مختلف و در نهایت سرویس خواب های سلطنتی.

طرح مورد نظر

هرچه طرح مورد نظر شکیل تر و از اجزای بیشتری تشکیل شده باشد نرخ سرویس خواب را افزایش می دهد مانند تخت خواب تاج دار و تخت خواب بدون تاج.

اقلام سرویس خواب

هرچه اقلام همراه سرویس خواب مانند کمد، پاف، پاتختی و... بیشترباشد، قیمت افزایش می یابد. البته باید توجه کرد که برخی از فروشگاه ها بعضی از این اقلام را به صورت اشانتیون در اختیار عروس و داماد ها قرار می دهند.

در کل نرخ سرویس خواب های عروس از 1400 هزار تومان به بالا شروع می شود.  بعضی از فروشگاه ها امکان خرید اقساط را برای عروس و داماد ها فراهم کردند.

سرویس خواب از کجا تهیه شود؟

تهران

اگر ساکن تهران هستید می توان به بورس سرویس خواب عروس واقع در یافت آباد و یا نعمت آباد (بزرگراه آیت الله سعیدی بازار مبل نعمت آباد اتوبان شهید کاظمی) مراجعه کرد در این دو بازار انواع و اقسام سرویس خواب عروس مطابق با هر سلیقه و سبک (سرویس خواب عروس اسپرت، سرویس خواب عروس فرفورژه، سرویس خواب عروس کلاسیک، سرویس خواب عروس مدرن و سرویس خواب عروس سلطنتی) برای عروس و داماد های خاص و مشکل پسند با بودجه مورد نظر وجود دارد.

 در بازار یافت آباد انواع و اقسام سرویس خواب شرکتی و برند دار یافت می شود. ولی در بازار نعمت آباد معمولا سرویس خواب کارگاهی با قیمت مناسب تر موجود است.

سایر استان ها

اگر در سایر استان ها زندگی می کنید برای ما نام استانی که در آن زندگی می کنید را در کامنت ها یادداشت کنید تا مشاوران سوریتو محلی که می توانید از آنجا سرویس خواب عروس با سبک و قیمت مناسب را خریداری کنید به شما اعلام کنند.

اگر قبلا سرویس خواب عروس را تهیه کردید، با ما و نوعروسان سوریتو تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

تیم سوریتو در این مقاله سعی کرده است راهنمای کاملی از سرویس خواب عروس را در اختیار شما بگذارد، اگر سوالی دارید که به آن پاسخ داده نشده است حتما آن را با ما درمیان بگذارید.