چهار باید در طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی

چهار باید در طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد بایدهای مهم در طراحی دکوراسیون های سالن زیبایی بیان کنیم.

در صنعت مو و زیبایی خیلی  ظاهر سالن زیبایی در داوری افراد ناگزیر تاثیر بسزایی دارد و از مهمترین فاکتورهای اولیه می باشد. لذا در این مطلب سعی شده که بایدهای طراحی دکوراسیون سالن زیبایی بیان گردد .

1- ابتدا به خواسته مشتری خود فکر کنید:

بسیار در طراحی دکور مهم می باشد که شما برای چه قشری از جامعه و با چه سطح زندگی و پسندی بیشترین تعامل را خواهید داشت جواب درست به این سوال باعث می شود که تصمیم درستی در مراحل بعدی داشته باشید.

2- انتخاب تم مناسب:

اگر مرحله قبل را درست انجام داده باشید در این مرحله باید در مورد تم خود و صندلی های خود به درستی بیندیشید و فضایی را برای ماندگاری در ذهن مخاطب ایجاد کنید

3- خلاقیت داشته باشید:

درست است که انتخاب مناسب از بین نمونه های زیبایی که از سالن های دیگری که دیده اید می تواند الهام بخش باشد ولی این را نیز به خاطر داشته باشد که شاید وجود چند خلاقیت جالب در دکور شما بعضی افراد را به این بهانه به سمت شما جلب نماید و شاید بهتر بتوان گفت که دلبسته شما شوند. پس حتما به خلاقیت در طراحی فکر کنید و چند مورد را در کارتان ایجاد کنید برای مثال شاید ایجاد لوستری با بدنه سشوارهای قدیمی و سوخته کارتان ایده جالبی باشد که منجر به معرفی شما به دیگران گردد.

4- به تمام فضا های سالن زیباییتان فکر کنید:

اینکه تمام نقاط سالن زیبایی شما می تواند در دید یکی از مشتریانتان باشد پس باید در نظر بگیرید که برای تمام نقاط ایده ای داشته باشید و تجربه ای انتقال دهید حتی به بیرون از ورودی سالن زیبایی هم فکر کنید فقط در نظر داشته باشید که تم خود را در همه حال حفظ نمایید