دیدنگار
تاج عروس مناسب (بخش اول)

تاج عروس مناسب (بخش اول)

باید در نظر داشته باشید که این شب فوق العاده برای شما دیگر تکرار نمی شود و  شما دقیقاْ مانند نقشه اول یک فیلم سینمایی می باشید که تمامی توجه حضار حتماْ به شما جلب می شود و برای این موضوع هرچه بهتر آماده شده باشید قاعدتاْ اعتماد به نفس بهتری دارید و احتمالا پس  از مراسم و دیدن خودتان در فیلم های تحویل گرفته شده از آتلیه لذت زیبایی شب عروسیتان را فراموش نخواهید در این مطلب و مطلب تاج عروس مناسب (بخش دوم) قصد داریم که به یکی از بخش های مهم یعنی تاج عروس اشاره کنیم پس با سوریتو همراه باشید.

تاج عروس متناسب با مدل موی عروس

پس از اینکه مدل موی خودتان را با سالن زیبایی و آرایشگرتان هماهنگ کردین انتخاب کنید و به این نکته توجه داشته باشید که تاج عروس به عنوان تثبیت کننده و نگهدارنده موهایتان استفاده میشود پس بهتر است حتما با آرایشگرتان در این بخش مشورت کنید و مدل مو و نهایتاْ تاجتان را انتخاب نمایید.

هماهنگی لباس و تاج عروس

درنظر داشته باشید که تاج عروسی شما می تواند با لباس عروستان ست شود و جلوه زیباتری به هر دو ببخشد پس بهتر است که برای انتخاب تاج عروس به مدل لباس عروس خود نیز توجه کنید. به عنوان مثال لباس عروس پرنسسی و مجلل با تاج عروس بزرگ و فرحی زیباتر است. یا به عنوان مثال اگر بر روی لباس عروس انتخابیتان از مروارید استفاده کرده اید، استفاده از همان مدل مروارید بر روی تاج عروس میتواند زیبایی دو چندانی ببخشد. لباس عروس های ساده و لباس عروس اروپایی نیز با ریسه و تاج عروس ظریف هماهنگ هستند یا می توانند با تاج گل های زیبا نیز هماهنگ گردند.

تاج عروسی هماهنگ با تور عروسی

یکی از مهمترین بخش ها در انتخاب تاج عروس توجه به تور انتخابیتان می باشد در صورتی که تور شلوغی را برای خودتان انتخاب کرده اید بهتر است تاج ساده ای را انتخاب کنید و یا اینکه اصلا ترجیح بدهید که تاج عروس انتخاب نکنید.