تاج عروس مناسب (بخش دوم)

تاج عروس مناسب (بخش دوم)

در مطلب تاج عروس مناسب ( بخش اول) چندین مورد از مواردی را که برای انتخاب تاج عروس باید در نظر داشت را بیان کردیم در این مطلب سعی شده تا مواردی دیگر را نیز جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

تناسب تاج عروس با استایل صورت

به نظر می رسد که این بخش از انتخاب مهمترین بخش در انتخاب تاج عروس می باشد که مستقیماْ در زیبایی شما تاثیر دارد . پس باید حتما در نظر داشته باشید که صورتتان چه مدلی دارد. کشیده است یا گرد و درشت در صورتی که کشیده است حتما به سراغ تاج های کوتاه بروید تا بیش از حد صورتی کشیده نداشته باشید و در صورتی که صورتی گرد داردید می توانید از تاج های بلند استفاده نمایید.

کاهش اختلاف قد عروس و داماد با تاج عروس

شایان ذکر است که اختلاف قد با همسرتان می تواند یکی از فاکتور های مهم باشد پس می توانید با انتخاب درست و متناسب با اختلاف قدتان این اختلاف را کمتر نموده و ترکیبی همسان داشته باشید.

هماهنگی سرویس عروس و تاج عروس

بیشتر قریب به اتفاق عروس خانم ها از سرویس جواهر خود در شب عروسی خود استفاده می کنند. تاج عروس با گردنبند و گوشواره عروس در یک قاب قرار می گیرد پس هماهنگی بین سرویس طلا عروس و تاج عروس نیز می تواند اهمیت خاص خود را داشته باشد. اگر سرویس جواهر سفید انتخاب کرده اید تاج عروس را نیز سفید انتخاب کنید و  در صورتی که سرویس طلای عروس طلایی رنگ است بهتر است تاج عروس نیز زرد باشد. اگر در سرویس عروسی از سنگ های رنگی خاص مانند زمرد و یاقوت که رنگ های سبز و آبی و قرمز دارند، استفاده شده، انتخاب تاجی که از این رنگ نگین ها هم در آن کار شده باشد زیبایی بصری بهتری ایجاد می کند.

زمان خرید تاج عروسی

بهتر است پس از انتخاب مدل لباس عروس، مدل موی عروس و چیزهایی از این قبیل تاج عروس انتخاب گردد.