دیدنگار
رنگ لباس عروس | تفاوت رنگ سفید و استخوانی

رنگ لباس عروس | تفاوت رنگ سفید و استخوانی

شما هم تفاوت رنگ های سفید را گاهاً در لباس عروس ها دیده اید جالب است بدانید متخصصین مد سه نوع رنگ سفید در طراحی لباس عروس اهمیت زیادی دارد که این سه رنگ سفید عبارتند از سفید براق، سفید معمولی و سفید استخوانی ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای انتخاب رنگ لباس عروسیتان بیان کنیم:

لباس عروس سفید براق

سفید براق  با پارچه های مصنوعی و اغلب با ساتن و پلی استر ایجاد می شوند ولی بعضی از عروس خانم ها علاقه ای به برق لباس ندارند اما جالب است بدانید که تحقیقات نشان داده که رنگ سفید براق محبوبیتش رو به افزایش می باشد و کارشناسان انتظار دارند که این رنگ هنوز به محبوبیتش ادامه دهد.

نکته حائز اهمیت که در انتخاب این مدل رنگ باید در نظر داشت انعکاس نور آبی در عکاسی از لباس عروس می باشد که منجر می شود که لباس در عکس ها گاهاً به رنگ آبی روشن درآید.

لباس عروس سفید

لباس عروس سفید استخوانی

این سفید با سفید معمولی تفاوت اندکی دارد به این صورت که در این رنگ مقدار خیلی کمی زردی وجود دارد که همین موضوع باعث ایجاد محبوبیت در بین بسیاری از افراد شده است و به این دلیل که همانند لباس عروس های سنتی نمی باشد مورد استقبال قرار گرفته است.

بعضی از طراحان لباس اعتقاد دارند که سفید های روشن تر برای کسانی که پوست تیره تر دارند مناسب است در حالی که برای کسانی که خودشان پوست روشن دارند باعث بی حالی در چهره شان می شود.

لباس عروس

لباس عروس سفید معمولی

این سفید نه به سفیدی، سفید براق است و نه خبری از آن تم زرد رنگ سفید استخوانی دارد تنها گرمای سفید استخوانی را دارد و برای طیف گسترده ای از رنگ پوست ها مناسب است. 

در انتها دو نکته را به یاد داشته باشید در صورتی که شما دقیقاً نمی دانید که پوستتان جز کدام دسته است حتما از کارشناسان مزون خود بابت رنگ پوستتان سوال کنید و ضمنا در نظر داشته باشید که بهترین راه برای انتخاب نهایی و صحیح لباس عروس امتحان کردن به صورت حضوری و در نور طبیعی می باشد.

رنگ لباس عروس

شما کدام رنگ لباس عروس را برای خودتان می پسندید؟ و آیا تا به حال به تفاوت این رنگها فکر کرده بودید؟ در کامنتها نظراتتان را برای سایر نوعروسان سوریتو به اشتراک بگذارید؟