دیدنگار
کارهای یک ماه مانده به عروسی داماد

کارهای یک ماه مانده به عروسی داماد

از آنجایی که مراسم عروسی به یادگار خواهد ماند دامادها هم باید به زیبایی خود و سرحال بودن خود توجه داشته باشند در این مطلب قصد داریم به 4 تا از کارهایی که دامادها باید در یک ماه مانده به مراسم عروسی برای درخشش خود در شب عروسی نیاز دارند بپردازیم:

پوست:

حواستان باشد که پوست شما بیشترین نما را در روز عروسیتان دارد بنابراین در صورتی که در فضای بیرون فعالیت دارید حتما مواظب پوست خود باشد و از کرم ضد آفتاب و محافظ های پوست استفاده نمایید تا پوست سوخته شده و قرمزی نداشته باشید.

پوست - از کارهای داماد

مو:

توجه آقایان به مو کما بیش وجود دارد ولی بهتر است در مورد مدل مویی که می خواهید در شب دامادی خود داشته باشید با سالن زیبایی خود مشورت کنید و اگر امکانش هست بار آخری که قبل از دامادی می خواهید آرایش کنید حتما همان مدل را انتخاب کنید و بر روی صورت خود ببینید که مدل موی دامادی می نشیند و یا خیر؟

مو- از کارهای داماد

باشگاه:

در صورتی که باشگاه می روید کمی برنامه را فشرده تر کنید تا ضربان قلب بالاتری پیدا کنید تا شاداب تر شوید و چربی های اضافه خود را به طور کامل از بین ببرید.

باشگاه

سفیدی دندان:

دندان های شما در عکس ها و فیلم عروسی که توسط آتلیه طرف قراردادتان ضبط می شود بسیار به چشم می آید چقدر زیباست که دندان های سفید و درخشنده ای داشته باشید تا خنده های زیبایتان به زیبایی هرچه بیشتر ثبت شود.

سفیدی دندون داماد

در صورتی که این مقاله را پسندید به باقی مقالات سوریتو نیز سر بزنید.