دیدنگار
لوازم برقی ضروری جهیزیه

لوازم برقی ضروری جهیزیه

خرید جهیزیه ، یکی از مقدمات شروع یک زندگی مشترک است که ممکن است در نگاه اول پر از هیجان و شادی باشد اما کمی بعد حتما متوجه خواهید شد که تصمیم گیری در مورد خرید لوازم جهیزیه عروس چقدر پیچیده و سخت است، برای همین ما تصمیم گرفتیم این بار برای کمک به شما لیستی از لوازم برقی ضروری جهیزیه عروس تهیه کنیم تا کمی از سختی کار شما کم کنیم .

البته شما می توانید لیست کامل جهیزیه عروس را نیز در سایت سوریتو مشاهده کنید .

قبل از اینکه شروع به مطالعه لیستی که مشاوران سوریتو تهیه کردند بپردازید ، لازم است راجب موضوعی با یک دیگر صحبت کنیم . سبک و شیوه زندگی شما در تهیه لیست خرید جهیزیه بسیار تاثیر گذار است و واقعا به طور جدی قبل از تهیه لیست جهیزیه باید درباره این موضوع به طور کامل فکر کنید و نیازهایتان را به درستی مشخص کنید . اگر قبلا این کار را نکرده اید در همین لحظه کمی فکر کنید و در مورد سبک زندگی مشترکتان تصمیم گیری کنید و سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید .

این کار باعث می شود بتوانید ساده تر لیست جهیزیه مورد نیاز خودتان را تهیه کنید و از هزینه های اضافه ، خرید لوازم بیهوده و نا کارآمد و همچنین ساعت ها زمان ارزشمندی که قرار صرف خرید آن ها کنید ، جلو گیری کنید .

خب حالا که راجب سبک زندگی و نیازهایتان تصمیم جدی گرفتید ، بیایید نگاهی به لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه که توسط همراهان همیشگی و مشاوران سوریتو تهیه شده است ، نگاهی بیاندازیم .

لوازم برقی ضروری جهیزیه برای آشپزخانه :

لوام برقی

آشپزخانه بخشی از خانه است که بیشترین لوازم برقی را دارد برای همین تصمیم گرفته ایم در این مقاله سوریتو ، به طور ویژه ای به لوازم برقی جهیزیه آشپزخانه بپردازیم .

لوازم برقی ضروری جهیزیه با اولویت بالا :

یخچال و فریزر : هنگام خرید به ابعاد ، حجم ، میزان گنجایش هر یک توجه فرمایید .

اجاق گاز و فر : تجربه نشان داده است که برند های ایرانی نیز امروزه اجاق گاز ها و فرهای با کیفیتی تولید می کنند و برای همین نیازی نیست حتما به دنبال برند های خارجی بروید .

مایکروویو : ماکروویو امروزه از لوازم کاربردی و ضروری آشپزخانه است که سرعت پخت و پز را بالا می برد .

ماشین لباس شویی : انواع متفاوتی دارد که حتما  با توجه به نیازتان مدل آن را انتخاب کنید ولی هنگام خرید به میزان مصرف و ظرفیت آن دقت کنید .

چند کاره ( غذاساز ، خرد کن ، مخلوط کن ، آبمیوه گیری ، آسیاب ) : خرید چندکاره بودجه کمتری می خواهد و همچنین فضای کمتری از آشپزخانه شما را اشغال می کند .

مولتی کوکر : از جمله لوازم فوق العاده کاربردی آشپزخانه است که با توجه به کارآیی و مدل آن مانند زود پز ، آرام پز ، ماست ساز ، سوپ ساز ، کیک پز ، گرم نگهدارنده غذا و .... عمل می کند .

توستر یا آون توستر : توستر ها با آون توستر ها تفاوت دارند و لازم هنگام خرید به این نکته دقت کنید .

همزن برقی و گوشت کوب برقی : حتما هنگام خرید به ظرفیت دستگاه ، قدرت و توانشان و همچنین کیفیت دستگاه توجه کنید .

لوازم برقی ضروری جهیزیه با الویت کمتر :

ماشین ظرف شویی : اگر در آشپزخانه فضا داشته باشید می توانید آن را تهیه کنید ، البته اگر در آشپزخانه جایی برای آن وجود نداشت می توانید مدل رو میزی آن را خریداری کنید .

سرخ کن : حتما هنگام خرید سرخ کن به امکانات و ظرفیت و به ویژه میزان روغن مصرفی آن توجه کنید .

قهوه ساز : ممکن است با توجه به سلیقه شما این وسیله نیز جز لوازم برقی با الویت بالاتر قرار بگیرد .

چای ساز یا کتری برقی : خرید آن کاملا بستگی به سلیقه شما دارد و حتی این وسیله می توانند جز لوازم بری ضروری با الویت بالاتر قرار بگیرد .

چرخ گوشت و سبزی خرد کن : با توجه به اینکه گوشت چرخ کرده و سبزی خرد شده در فروشگاه ها موجود است خرید این وسیله اصلا ضروری نیست .

ساندویچ ساز : اگر عروس داماد به تنوع غذایی خود اهمیت بالایی بدهند ، این وسیله می تواند یکی از لوازم برقی ضروری آشپزخانه با الویت بالاتر باشد .

ترازوی آشپزخانه : دقت اندازه گیری و میزان ظرفیت دو نکته است که حتما باید هنگام خرید به آن دقت کنید .

تخم مرغ پز : خرید این وسیله واقعا واجب نیست و اکر فکر می کنید می توانید از این وسیله بهره خوبی ببرید آن را تهیه کنید .

سایر لوازم برق ضروری جهیزیه نو عروسان :

اتو بخار

پنکه

بخاری برقی یا گازی

تلویزیون

جارو برقی

سشوار

تلویزیون

تلفن

سینما خانگی

بخار شور

پیشنهاد سوریتو هنگام خرید لوازم برقی جهیزیه :

اصلا برای خرید این لوازم عجله نکنید و برای خرید هر یک جوانب مختلف را در نظر بگیرید .

حتما هنگام خرید به میزان مصرف انرژی ، کارآیی ، حجم کالا ، میزان فضای مورد نیاز محصول ، خدمات پس از فروش ، تناسب رنگ کالا با سایر وسایل و ... توجه کنید و تنها زیبایی ظاهری کالا را در نظر نگیرید .

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برقی را جدی بگیرید و به دلیل قیمت کمتر سراغ کالایی نروید که فاقد گارانتی یا خدمات پس از فروش است .بهتر است قبل از اینکه نسبت به خرید جهیزیه اقدام کنید ، لیست کامل جهیزیه را تهیه فرمایید تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید .

به سبک آشپزخانه قبل از خرید جهیزیه  توجه فرمایید تا از صرفا شلوغ کردن آن با وسایل نا کارآمد جلو گیری کنید .

به سبک و سلیقه عروس و داماد توجه کنید به طور مثال شاید عروس داماد اهل قهوه باشند و برای همین ممکن است خرید قهوه ساز برای آن ها باشد یا مثلا شاید عروس خانم به آشپزی با حوصله علاقه مند باشد و زمان کافی برای آشپزی داشته باشد ، برای همین خرید لوازمی چون مولتی کوکر برای وی از اولویت کمتری برخوردار باشد .

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد ، حالا نوبت شما است ، به نظر شما خرید کدام لوازم برقی برای جهیزیه نو عروسان ضروری است ؟ یا با توجه به سبک زندگی شما خرید کدام یک از لوازم برقی جهیزیه برای شما الویت بیشتری دارد ؟ حتما نظرات و تجربیاتتان را با ما و همراهان سوریتو در میان بگذارید .


Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366