دیدنگار
انتخاب کارت عروسی

انتخاب کارت عروسی

پس از برنامه ریزی های زیاد و گسترده عروس و داماد برای شروع زندگی مشترک و خاطره انگیزترین روز زندگیشان، نوبت به انتخاب کارت عروسی  برای شریک شدن و همراه شدن مهمان ها با عروس و داماد در شادی جشن عروسی میرسد.

کارت عروسی شما اولین نگاه به سبک یا مضمون جشن عروسی شما است. عروس و داماد ها با انتخاب درست کارت دعوت از مهمان ها مطمئن باشید که دعوتنامه عروسی شما بازتابی از شخصیت بی نظیر شما است و همچنین مهمان های خود را برای این روز بزرگ از زندگیتان هیجان زده می کنید.

برای انتخاب درست کارت دعوت مواردی مانند شکل ظاهری کارت، متن و به صرفه بودن قیمت باید در نظر گرفته شود، که تیم سوریتو در این مقاله قصد دارد به طور جامع و کامل راهنمای انتخاب کارت عروسی را به همراهان خود معرفی کند.

 

کارت عروسی

محتوای کارت عروسی چیست؟

متن کارت دعوت عروسی

شاید شما به این فکر کرده اید که چه متنی برای کارت مراسم خود استفاده کنید که هم زیبا باشد و هم مناسب با سبک جشن عروسی  باشد. اغلب فروشگاه ها متن هایی را به عروس و داماد ها برای درج در کارت عروسی پیشنهاد می دهند، که اگر زمان کافی برای انتخاب متن مورد نظر خود ندارید پیشنهاد های آنها می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر برای عروس و داماد ها متن دعوتنامه عروسی از اهمیت زیادی برخوردار است و اولویت آنها می باشد، بهتر است ابتدا متن مورد نظر خود را بیابند و سپس با نوع، سایز و اندازه کارت عروسی تطبیق دهند.

میتوانید در دعوتنامه خود از متون ادبی کوتاه، طنز، اشعار، متن های مذهبی، دل نوشته های خود و یا جملاتی که با آنها خاطره دارید و یاداور عشق شما است، استفاده کنید.

اطلاعات کارت دعوت عروسی

در کارت های عروسی معمولا اسم عروس قبل از اسم داماد می آید (ولی هیچ قانونی برای اینکار وجود ندارد و به شما بستگی دارد) که می توانید برای این منظور از اسم کامل یا حرف اول نامتان استفاده کنید. همچنین تاریخ، ساعت، مکان جشن عروسی باید در متن کارت درج شود.

کارت عروسی را از کجا بخریم ؟

مکان خرید کارت دعوت عروسی در تهران

اگر ساکن تهران هستید می توانید به بورس کارت دعوت واقع در انتهای خیابان جمهوری و میدان  بهارستان مراجعه فرمایید. در اینجا شما می توانید شاهد کارت های عروسی با سبک های گوناگون و تنوع زیاد (کارت عروسی لوکس، کارت عروسی چوبی، کارت عروسی حصیری، کارت عروسی چرم، کارت عروسی مقوایی و...) باشید و مطابق سلیقه و بودجه خود دعوتنامه مناسب را تهیه فرمایید.

مکان خرید کارت دعوت عروسی در سایر استان ها

اگر در سایر استان ها زندگی می کنید برای ما نام استانی که در آن زندگی می کنید را در کامنت ها یادداشت کنید تا مشاوران سوریتو محلی که می توانید از آنجا کارت عروسی با سبک و قیمت مناسب را خریداری کنید به شما اعلام کنند.

 

چه مقدار بودجه برای خرید کارت عروسی نیاز است ؟؟

کارت های عروسی بسته به نوع کارتی که انتخاب می کنید قیمت های متنوعی دارد. قطعا هرچه کارتی که انتخاب می کنید شکیل تر و لوکس تر باشد هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنید. کم هزینه ترین کارت ها، کارت های مقوایی ساده هستند هر چه به ضخامت مقوا اضافه شود هزینه افزایش می یابد. نرخ کارت عروسی از 900 تومان تا 60 هزارتومان متغیر است.

چه زمانی کارت عروسی را سفارش دهیم ؟

هرچه کارت دعوت منتخب شما از اجزای بیشتری تشکیل شده باشد زمان بیشتری صرف آماده سازی آن می شود زیرا اجزای آن را خودتان باید سرهم کنید (برای مثال: چسباندن پاپیون پارچه ای روی پاکت کارت). 

اگر تاریخ جشن شما در ایام مناسبتی مانندروز زن، روز دختر و... باشد به دلیل برگزاری زیاد جشن ها در این ایام و شلوغی فروشگاه ها شاید سفارش کارت دعوت دلخواه شما ممکن نباشد، پس پیشنهاد تیم سوریتو به شما این است که از زمانی که تاریخ و مکان عروسی را مشخص می کنید، می توانید برای سفارش کارت عروسی خود اقدام کنید تا کارت دعوت دلخواه خود را به بهترین نحو تحویل بگیرید.

چه زمانی برای ارسال کارت عروسی مناسب است ؟

باید توجه داشته باشید مهمان ها برای حضور در جشن عروسی شما نیاز به برنامه ریزی دارند. معمولا زمان مناسب برای ارسال کارت عروسی برای مهمان ها سه الی چهار هفته قبل از جشن عروسی است.

اگر قصد دعوت از مهمان ها در شهر های دیگر را دارید، باید به زمانی که صرف می شود تا دعوتنامه ها به شهرهای دیگر ارسال شود توجه داشته باشید.

حالا که از همه موارد آگاهی پیداد کردید، لطفا قلم و کاغذ بردارید و لیستی از مهمان ها تهیه کنید و مقدار بودجه ای که می خواهید به کارت عروسی خود اختصاص دهید در انتهای لیست بنویسید تا بهترین و زیبا ترین کارت عروسی که مطابق سلیقه شما باشد را به راحتی انتخاب کنید.

اگر قبلا کارت عروسی خود را تهیه کردید، با ما و نوعروسان سوریتو تجربه خود را ه اشتراک بگذارید.

تیم سوریتو در این مقاله سعی کرده است راهنمای کاملی از خرید کارت عروسی را در اختیار شما بگذارد، اگر سوالی داریدکه به آن پاسخ داده نشده است حتما آن را با ما درمیان بگذارید.