نکات انتخاب آرایشگاه عروس

نکات انتخاب آرایشگاه عروس

فکرهای زیادی از جمله انتخاب تالار، آتلیه، مزون و لباس عروس قبل از عروسی وجود دارد ولی انتخاب آرایشکاه عروس یکی از مهمترین انتخاب های قبل از عروسی برای هر خانمی می باشد. چون چهره زیبایتان به آرایشگاه سپرده می شود و نگرانی زیادی بابت انتخاب مناسب آن وجود دارد.

معروف بودن بین افراد

معروف بودن آرایشگاه بین افراد اغلب مطمئن ترین راه برای تضمین یک آرایشگر ماهر می باشد. بسیاری از آرایشگرها می دانند که مشتریان جدیدشان اغلب توسط مشتریان گذشتهشان جذب شده اند و در صورتی که دوستانتان و یا آشناهایتان معرفی گردد جهت بررسی بسیار مفید باشد.

اینستاگرام دوستانتان را نگاه کنید تا نتیجه کارشان را دقیقاً ببینید.

انتخاب آرایشگاه

دید کلی داشته باشید

پس از انتخاب چندین آرایشگاه می توانید با مراجعه به سایت سوریتو و یا صفحات اینستاگرام آرایشگاه ها دید کلی از آنچه می خواهید برای شب عروسیتان داشته باشید پیدا کنید تا بتوانید راحت تر با آرایشگرتان صحبت کنید و مشورت بهتری بگیرید.

تاریخ عروسی خود را بدانید

قبل از اینکه بخواهید جلسه ای آزمایشی داشته باشید باید از خالی بودن زمان آرایشگاه برای روز عروسیتان مطمئن شوید. ضمنا در صورتی که همراه با خود دارید زمان برای آنها نیز رزرو نمایید.

آرایش طبیعی خودتان را نمایش دهید

آرایش عروس باید باعث شود که زیبایی طبیعی شما دوچندان شود و بسیاری از آرایشگرهای معتبر دنیا معتقدند باید شما ظاهری مشابه آنچه همیشه هستید در شب عروسی خود داشته باشید. ولی بسیاری از عروس خانم ها تمایل دارند چیزی فرای روزمره خود باشند در نظر داشته باشید که آرایشی که دارید در دوربین های فیلم برداری بسیار متفاوت تر از چیزی که با چشمانتان می بینید ضبط می گردد و زرق و برق بیشتری دارد لذا مراقب باشید که ابرو ها و مژه های شما خیلی غیر متعارف نباشد.

 آرایشگاه

ضمنا نوع آرایش همیشگی خودتان را به آرایشگرتان نشان دهید تا او آرایش همیشگی شما را بهبود ببخشد تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

شما در انتخاب آرایشگاه عروس به چه چیزهایی اهمیت می دهید؟ هر آنچه که به نظرتان برای کاربران سوریتو مهم هست را برایمان در کامنتها به اشتراک بگذارید.