دیدنگار
ضدعفونی کردن حلقه دست

ضدعفونی کردن حلقه دست

از بعد از شیوع بیماری کرونا ، احتمالاً شما هم استفاده از ضدعفونی كننده دست و صابون های دیگر را افزایش داده اید. درست است که همه این مواد ضد عفونی کننده از شما در مقابل بیماری محافظت می کنند اما ممکن است به چیز دیگری آسیب برساند به نظر می رسد که استفاده زیاد از مواد شوینده می تواند به حلقه نامزدی شما آسیب برساند.

تماس با مواد تمیز کننده

تماس با مواد تمیز کننده مانند کلر ، سفید کننده ،  الکل ، صابون های ضد باکتری و ضدعفونی کننده های دست در طول زمان درخشش فلزات و سنگهای قیمتی را از بین می برد. و به احتمال زیاد سنگ شما  درخشش خود را از دست می دهد و دیگر به حالت قبل بر نخواهد گشت .

شل شدن سنگ

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید استفاده زیاد از ضدعفونی كننده های دست نیز می تواند نگهدارنده های  الماس را شل كند و باعث افتادن سنگ می شود.

حلقه نامزدی

حتما در نظر دارید که سلامتی شما مهمترین بخش زندگیتان هست و از هر تکه طلایی با ارزش تر است اما بهترین راه حل این است که هنگامی که می خواهید دست خود را ضد عفونی کنید حلقه خود را در آورده و پس از اینکه دستتان خشک شد حلقه را مجدد دستان کنید. به خاطر داشته باشید که احیانا حلقه خود را گم نکنید.

اگر نمی توانید حلقه خود از دستانتان خارج کنید ، توصیه می کنیم هنگام انجام هرگونه تمیز کردن منزل از دستکش استفاده کنید.

حلقه

ما همچنین پیشنهاد می کنیم حداقل یک بار در هفته حلقه های نامزدی و عروسی خود را با خیساندن جواهرات در آب گرم و مایع ظرفشویی تمیز کنید. یا همین دو کار ساده شما می توانید عادت های بهداشتی خوب خود را بدون قرار دادن انگشتر الماس خود در معرض خطر ادامه دهید. 

شما چطور از حلقه نامزدتیان مراقبت می کنید؟ با ما و دیگر همراهان سوریتو تجربتان را در کامنت ها به اشتراک بگذارید.