دیدنگار
انتخاب بهترین دفتر ازدواج برای مراسم

انتخاب بهترین دفتر ازدواج برای مراسم

پس از اینکه عروس و داماد توافق با هم انجام می دهند یکی از مراحل ابتدایی انتخاب محضر برای ثبت این پیمان خود می باشد. و باید محلی را برای ثبت عقد خود انتخاب کنند در این مقاله قصد داریم نکاتی درمورد انتخاب محضر یا همان دفتر عقد را برایتان بیان کنیم

احتمالا شما هم برای انتخاب دفتر ازدواج شیک و زیبا مانند بقیه عوس و داماد ها معیار هایی را دارید و به آن ها اهمیت می دهید در ادامه نکاتی مهم در انتخاب بهترین محضر برای شما بیان می گردد.

بنابراین برای انتخاب دفتر ازدواج یا همان محضر مثل سایر انتخاب‌ها مانند انتخاب تالار، باغ تالار، سالن زیبایی، مزون، آتلیه و ... بایستی دقت لازم را داشته باشید.

نورپردازی دفتر ازدواج

اهمیت نورپردازی بر کسی پوشیده نیست و بسیار می تواند بر کیفیت عکس ها و حتی زیایی بصری موجود در محضر تاثیر گذار باشد پس هنگام انتخاب دفتر ازدواج به نورگیری و نحوه نورپردازی دفتر توجه کنید و از دفتر دار بخواهید که نور پردازی کامل ا به شما نمایش دهد.

زیبایی بصری دفتر ازدواج

شیک و زیبایی دفتر عقد برای شما بایستی بسیار مهم باشد زیرا تمامی عکس های شما در این دوره به یادگار می ماند و خاطه ای ماندگار را برای شما می سازد پس در هنگام انتخاب به سفره عقد و گل آرایی و بادکنک آرایی توجه کنید تا مطابق سلیقه شما باشد .

بهترین دفتر ازدواج

امکان پخش موسیقی در دفتر ازدواج

در صورتی که می خواهید موسیقی پخش کنید و جشن کوچکی را در دفتر برگزار نمایید به این بخش توجه ویژه ای داشته باشید و در صورت امکان تست کنید که ظرفیت صدا چگونه است تا بعدا پشیمان توجه نکردن به این بخش نشوید.

مقاله مرتبط: انتخاب دی جی

موقعیت دفتر عقد در شهر

علاوه بر اینکه باید به داشتن پارکینگ و آسانسور توجه ویژه ای داشته باشیم ( مهمانان ما اغلب در این مرحله مسن تر هستند) باید به نحوه دسترسی محله و شلوغی و ترافیک نیز فکر کنیم.

پذیرایی در دفتر ازدواج

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید مراسم عقدتان هزینه زیادی را به شما تحمیل کند می توانید مطمین شوید که آیا امکان پذیرایی مختصر در حد، شیرینی، چای، کیک، میان وعده‌های متنوع وجود دارد و در اینصورت هزینه های مربوطه به چه صورت است تا تصمیم درستی را بگیرید.

دفتر عقد

مدارک مورد نیاز جهت عقد محضری

اصل شناسنامه زوجین

کپی صفحه اول شناسنامه‌ زوجین (دو برگ ) و کپی از پشت و رو کارت ملی (یک برگ)

در صورت ازدواج مجدد یکی از طرفین مدارک طلاق و گواهی فوت و کپی صفحه دوم شناسنامه

دو عدد عکس پرسنلی زوجین

اصل شناسنامه پدر عروس و در صورت فوت پدر گواهی فوت

اجازه پدر و حضور وی در جلسه عقد برای امضا کردن دفتر و عقدنامه و در صورت عدم رضایت پدر رای دادگاه برای ازدوج بدون موافقت پدر

جواب آزمایشگاه از آزمایشگاه معتبر و دارای مجوز

پرداخت هزینه در دفتر ازدواج

گرفتن گواهی برای اجازه ازدواج برای سنین پایین

امیدواریم که زندگی بسیار خوبی را شروع نمایید و خوش بخت شوید در صورتی که این مطلب برایتان مفید بود سایر مطالب سوریتو را از دست ندهید.


Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366