دیدنگار
در مورد آرایشگاه زنانه چه می دانید؟

در مورد آرایشگاه زنانه چه می دانید؟

در آرایشگاه زنانه همان‌طور که از نامش مشخص است خدمات گوناگونی از قبیل کوتاهی مو، رنگ، اصلاح ابرو، کاشت ناخن، کاشت مژه، هایلایت، مانیکور و پدیکور، و....خیلی از  کارهای دیگر را برای مشتری ها انجام می دهند. امروزه آرایشگری به یک حرفه پر درآمد تبدیل شده است و اشخاص زیادی به این شغل روی آورده اند. به همین دلیل تیم سوریتو تصمیم گرفته است مقاله ای را به این موضوع اختصاص بدهد:

خانم هایی که می خواهند آرایشگاه زنانه راه بیندازند باید از طریق فنی و حرفه ای اقدام نمایند و با گرفتن مدرک آرایشگری جواز کار دریافت کنند. اکثر آرایشگاه ها در تمامی بخش های آرایشی به مشتری های خود خدمت رسانی می کنند اما برخی فقط در یک زمینه مانند کاشت ناخن یا کاشت مژه تخصص دارند و اکثراً در این بخش کار می کنند. برای انجام دادن بعضی کارها از قبیل کاشت مژه یا ایربراش ناخن به تخصص خاص خود نیاز دارد و آرایشگر باید در این زمینه حتماً مدرک داشته باشد.

امروزه در اکثر آرایشگاه زنانه عمل تزریق لب، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، بوتاکس و لیزر را نیز انجام می دهند. بهتر است بدانید هیچ آرایشگاهی بدون داشتن مدرک تخصصی نمی تواند این عمل را انجام دهد چون امکان دارد به مشتری صدمه بزند و انجام این کار بدون تخصص غیر قانونی می باشد.

سالن زیبایی زنانه

راه اندازی آرایشگاه زنانه

برای راه اندازی آرایشگاه زنانه حتماً باید از سوی اتحادیه مجوز داشت و این امر الزامی است. مکانی را که برای آرایشگاه تعیین می کنید بایستی تجاری یا اداری باشد. پیرامون آرایشگاه باید پاکیزه و بهداشتی باشد بدان جهت که پوست و مو مستقیماً دست‌خوش محیط آنجا است تمیز و بهداشتی نبودن آن سبب ایجاد مشکلات بسیاری برای مشتری می شود و این موضوع وجه خوبی برای یک آرایشگاه نخواهد داشت. مدیر آرایشگاه زنانه باید خوش برخورد و با روی باز از مشتری استقبال نماید تا بتواند مشتری های ثابتی برای خود داشته باشد.فعالیت های مربوط به آرایشگاه زنانه امروزه در حال پیشرفت است و یک آرایشگر باید مطابق روز کلیه مهارت های لازم و جدید را بیاموزد تا بتواند بهترین خدمات را به مشتری عرضه کند.

خطر پاک کردن تاتو در آرایشگاه زنانه

آرایشگاه زنانه

سؤال اینجا است که آیا پاک کردن تاتو در آرایشگاه زنانه خطرناک است؟

حساسیت به رنگ های تاتو در لب و مخصوصاً چشم جز حساسیت های خطر آفرین است و دچار شدن به ایدز، هپاتیت و تب خال از عارضه های مربوط به این کار است. متخصصین پوست و مو از بین بردن تاتو در آرایشگاه زنانه را خطر آفرین می دانند و به اشخاصی که به هر علتی بر روی صورت یا بدن خود تاتو کرده اند اخطار داده اند تا برای از بین بردن آن به مراکز معتبر رجوع کنند. در آرایشگاه بدون هیچ گونه تخصصی، بدون علم و با استعمال رنگ های سفید و اسید، پوست را سفید و باعث نفوذ رنگ تیره تاتو به عمق پوست می شود.

امروزه انواع و اقسام تاتو در بین مردم رواج یافته و استفاده از رنگ های ناکارآمد و غیر بهداشتی باعث انواع حساسیت ها و عفونت های باکتریال می شود. بیشتر اشخاص بعد از انجام این عمل در محیط های غیر استریل بلافاصله به دنبال شیوه ای برای از بین بردن آن هستند که این خطا پرمخاطره تر از خطای اول آنان است زیرا که در محیط های غیر استریل رنگ تاتو را با اسید یا رنگ سفید پاک می کنند.

آشنایی با دکوراسیون آرایشگاه زنانه

 دکوراسیون آرایشگاه زنانه

دکوراسیون آرایشگاه زنانه معمولاً شامل دو قسمت است: بخش مدیریت که اصطلاحاً قسمت رزرو نوبت است و دومین بخش مکان اصلی انجام کلیه خدمات زیبایی و آرایشی می باشد که در این مبحث به وارسی و عرضه مدل های نوین می پردازیم. تمام کوشش مدیر آرایشگاه زنانه جذب مشتری می باشد پس کلیه هزینه هایی که برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه  صرف می کند صرفاً برای همین هدف است. در حال افتتاح سالن زیبایی جدید خود هستید؟ یا از کور داخلی آرایشگاه خسته شده اید؟ در هر دو مورد به یک نتیجه فکر می کنید.

مهم ترین بخش دکوراسیون آرایشگاه زنانه مربوط به خدمات اصلاح و میکاپ می باشد. این بخش از یک سری صندلی راحتی و آینه های قد و نیم قد تشکیل شده است و در واقعیت این ایده ها گوناگونی سبب تفاوت در تجهیزات را در آرایشگاه  زنانه مختلف ایجاد می کند‌.

این ها اطلاعات مختصری در مورد آرایشگاه های زنانه بود در صورتی که نکته جالبی در مورد آرایشگاه زنانه دوست دارید بدانید در کامنتها با ما به اشتراک بذارید تا تیم تحریریه سوریتو مطلب مورد نظر را تولید کند و یا بقیه همراهان ما در کامنتها کمکتان کنند.