دیدنگار

تالار پذیرایی یاس سفید

تهران، منطقه 3، پاسداران،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات تالار پذیرایی یاس سفید :
  • آدرس : خیابان پاسداران،نرسیده به چهارراه دولت،جنب تعاونی 06 - مجموعه یاس سفید
  • نام مدیر : زمانی
  • تلفن تالار :22580288
  • فکس :22580288
  • ظرفیت : 500نفر
  • سطح قیمت : $$
  • منطقه : تهران ، منطقه 3 ، پاسداران ،
  • تعداد مشاهده امروز 6
  • تعداد مشاهده کل 6609
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه یاس سفید

    تالار پذیرایی یاس سفید از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    تالار عروسی یاس سفید پاسداران در شمال تهران واقع شده است. این تالار دارای سالن های بزرگ می باشد و به تازگی تغییراتی در دکوراسیون خود انجام داده است که باعث زیبا شدن تالار شده. این تالار دارای باغ بزرگ و سرسبزی می باشد و سرو میهمانان آقا در باغ این تالار انجام شود. باغ این تالار دارای فضای سنتی با محیطی آرام و دلچسب می باشد. ظرفیت این تالار ۵۰۰ نفر است ، تالار پذیرایی پاسداران آماده پذیرای از میهمانی ها و جشن های شما عزیزان می باشد تالار عروسی یاس سفید پاسدران وابسته به ارتش است. تخفیف ویژه برای خانواده شهدا و کارکنان نیروی مسلح قائل شده است. تالار پذیرایی نیروهای مسلح ، تالار وابسته به ارتش از القاب این تالار بشمار می آید.

    تخفیف ویژه تالار برای خانواده های معظم شهدا و کارکنان نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه یاس سفید ، میتوانید با شماره تلفن 22580288 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان پاسداران،نرسیده به چهارراه دولت،جنب تعاونی 06- تالار پذیرایی یاس سفید " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (1)

    • مهمان در تاریخ 1397/12/28
      متن نظر:

      بدون متن

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    تالار پذیرایی های پاسداران


    آتلیه های پاسداران


    آرایشگاه های پاسداران


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده
    انتخاب ظرفیت
    انتخاب امکانات

    استعلام قیمت و درخواست رزرو



    Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366