دیدنگار

تالار پذیرایی الماس شهر

تهران، منطقه 5، حصارک،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات تالار پذیرایی الماس شهر :
  • آدرس : انتهای اشرفی اصفهانی،خیابان سیمون بولیوار،خیابان مرادآباد - مجموعه الماس شهر
  • نام مدیر : محمدی
  • تلفن تالار :44844718
  • ظرفیت : 800 نفر
  • سطح قیمت : $$
  • منطقه : تهران ، منطقه 5 ، حصارک ،
  • تعداد مشاهده امروز 1
  • تعداد مشاهده کل 3330
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه الماس شهر

    تالار پذیرایی الماس شهر از مجموعه تالار پذیرایی های حصارک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    تالار پذیرایی الماس شهر با دو سالن مجزا به ظرفیت 400 و 800 نفر در غرب تهران واقع گردیده است. تالار الماس شهر دارای فضای سبز به وسعت 36000 متر مربع،دو تالار مجزا ، سالن های همکف،آلاچیق،رستوران و سفره خانه سنتی،پارکینگ اختصاصی،مجموعه نوساز و بسیار شیک می باشد.

    تالار پذیرایی الماس شهر در منطقه حصارک تهران واقع شده است و از تالار های غرب تهران  بشمار می آید. تالارهای سیمون بلیوار به دلیل داشتن فضاهای باغ مانند محل مناسبی برای احداث تالار پذیرایی و باغ تالار می باشد. مجموعه پذیرایی الماس شهر نیز از این فرصت به خوبی استفاده نموده و تالار عروسیی خود را در این محل احداث نموده است. اگر مایل هستید که در این منطقه از تهران مراسم خود را برگزار نمایید از این باغ تالار دیدن نمایید.

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه الماس شهر ، میتوانید با شماره تلفن 44844718 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای اشرفی اصفهانی،خیابان سیمون بولیوار،خیابان مرادآباد- تالار پذیرایی الماس شهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (0)

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    تالار پذیرایی های حصارک


    آتلیه های حصارک


    آرایشگاه های حصارک


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده
    انتخاب ظرفیت
    انتخاب امکانات

    استعلام قیمت و درخواست رزرو



    Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366