دیدنگار

باغ تالار کوروش کبیر

تهران، احمد آباد مستوفی،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات باغ تالار کوروش کبیر :
  • آدرس : احمدآباد مستوفی، بلوار ابوالقاسم، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، روبروی سازمان پژوهش، پلاک ۴۶ - مجموعه تالار کوروش کبیر
  • نام مدیر :آقای پرهام وفاراد
  • تلفن مدیر : 09122951690
  • تلفن تالار :02156276567 - 02156276148 - 09124117069
  • اینستاگرام: Instagram
  • ظرفیت : 800 نفر
  • سطح قیمت : $$
  • منطقه : تهران ، احمد آباد مستوفی ،
  • تعداد مشاهده امروز 2
  • تعداد مشاهده کل 5425
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه تالار کوروش کبیر

    باغ تالار کوروش کبیر از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    باغ عروسی کوروش کبیر در یکی از بهترین مناطق احمد آباد مستوفی واقع شده است. مدیران خوب و موفق این باغ تالار مجلل  آقای دلفانی و آقای پورزرندی می باشند.باغ کوروش کبیر دارای پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

    سالن پذیرایی و باغ تالار کوروش کبیر دارای امکانات زیادی می باشد و تنها هدف باغ تالار کوروش کبیر جلب رضایت عروس دامادهای عزیز می باشد.

    این باغ تالار مجلل دارای فضای سبز و بسیار زیبا در محوطه باغ می باشد که باعث زیباتر شدن فضای سبز این باغ عروسی شده است. از فضای سبز و محوطه باغ تالار پذیرایی کوروش کبیر که بگذریم سالن های این مجموعه با جدیدترین و لوکس ترین معماری طراحی و به اجرا در آمده است و دارای ظرفیت تا ۸۰۰ نفر میهمان را پذیرا می باشد. سالن های این تالار پذیرایی با دکوراسیون شیک طراحی شده است.

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار کوروش کبیر ، میتوانید با شماره تلفن 02156276567 - 02156276148 - 09124117069 ,09122951690 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " احمدآباد مستوفی، بلوار ابوالقاسم، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، روبروی سازمان پژوهش، پلاک ۴۶- باغ تالار کوروش کبیر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (1)

    • مهمان در تاریخ 1402/7/26
      متن نظر:

      افتضاحترین مکان و عروسی که تا حالا رفته بودیم.
      معایب :
      توهین به شخصیت تمام مهمانها یکی از عادیترین چیزهایی بود که اونجا دیده می شد.ازجمله
      1- ما کمی زودتر رسیدیم بعد می گن راشون بدیم (بدترین دیالوگ برای مهمانی که دعوت شده)
      2- می گن بفرمایید برای عقد توی محوطه باغ وقتی می خواستیم وارد محوطه بشیم به مهمونا مثل امامزاده شال می دادن سرشون کنن (یعنی توی عروسی طالبان هم چنین چیزی دیده نمی شه )
      3- مثل حراست اماکن دولتی پرسنلشون به زور آقایون فامیل را که برای احوالپرسی آمده بودن به طور توهین آمیز از محوطه بیرون می کردن و میله کشیده بودن و محوطه خانمها وا آقایون را جدا کرده بودن . بعد پرسنل مرد خودشون یک سره توی سالن خانمها رژه می رفتن .
      4- شیرینی و میوه را تا نزدیک زمان شام روی میز نیاوردن و فقط بانوشیدنی پذیرایی می کردن در صورتیکه میزبان آن همه هزینه کرده و به وفور میوه و شیرینی سفارش داده تا از مهمانها پذیرایی شود ولی پرسنلشون از آوردن برای مهمانها دریغ می کردن و حتی بقیه میوه و شیرینیها را به میزبان پس ندادند.
      5- هزینه گیفتهایی که عروس و داماد به مهمانان می دهند از میزبان دریافت شده بود و روی میز به تعداد چیده شده بود تا مهمانان بردارند ولی پرسنل با وقاحت تمام بعد از شام گیفتها را از مهمانان گرفتند و گفتند اینها برای تالاره و ما گیفت جداگانه براتون تهیه کردیم و مهمانها را مجبور کردن گیفتها را از توی کیفشان در بیاورند ( گیفتها شامل یه جعبه کوچولو که توش سه تا نقل و دوتا شکلات بود )و از گیفتی هم که به مهمانها قولشو داده بودن خبری نشد و چیزی به مهمانها ندادند . آبروی میزبانو بردن . وقتی به میزبان گفتیم گیفت ندادن تعجب کرد و گفت روی میزها برای مهمونها چیده شده بود و پولش را هم گرفته بودند.
      6- اینچنین آبروریزی و انرژی منفی از سوی پرسنل تالار با توجه به هزینه بالایی که از میزبان دریافت کرده بودن هیچ جایی ندیده بودیم.
      7- پرسنل خودشون حدود 30 نفر مثل مهمانها اومده بودن و برای خودشون سر میز غذا می کشیدن .
      8- عکاسها هم مثل کنه از اول عروسی به مهمانها چسبیده بودن و به اسم عکس رایگان می بردنشون تو لوکشن و از هر کدام سه چهار میلیون پول گرفتند و انقدر مزاحم بودن که نمی زاشتن از عروسی چیزی بفهمیم
      مزایا:
      1-غذا بسیار خوشمزه و دارای تنوع بسیار زیاد بود
      2- گل آرایی خیلی زیبایی داشت
      3- نزدیک بودن به جاده اصلی

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    باغ های احمد آباد مستوفی


    آتلیه های احمد آباد مستوفی


    آرایشگاه های احمد آباد مستوفی


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده

    استعلام قیمت و درخواست رزرو