دیدنگار

تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرری

تهران، شهر ری،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرری :
  • آدرس : شهری، میدان بسیج، خیابان ابن بابویه، نبش خیابان شهید نبی پور - مجموعه تشریفاتی پردیس شهرری
  • تلفن مدیر : 09120885800
  • تلفن تالار :33386050
  • وبسایت : http://talarpardis.ir
  • ظرفیت : 700 نفر
  • سطح قیمت : $$
  • منطقه : تهران ، شهر ری ،
  • تعداد مشاهده امروز 8
  • تعداد مشاهده کل 4601
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه تشریفاتی پردیس شهرری

    تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرری از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    تالار تشریفاتی پردیس دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های ۴۵۰ و ۷۰۰ نفر و همچنین لابی مجلل با دکوراسیون منحصر به فرد می باشد.

    از ویژگی های منحصر به فرد این تالار می توان به دکوراسیون زیبا و مجلل، لابی بزرگ با دیزاین لاکچری، سالن های مبله و وسیع، روف گاردن (roof garden) در فضایی سبز با امکانات تشریفاتی مانند کالسکه، آلاچیق های زیبا، برکه، آبنما و شومینه، فضای زیبا جهت سرو شام عروس و داماد و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.

    پارکینگ اختصاصی تالار با متراژی بالغ بر 5000 متر مربع آسودگی خیال را برای شما و میهمانان محترمتان فراهم نموده است.تالار پردیس در منطقه شهر ری قرار دارد و دارای فضای سبز اختصاصی با آلاچیق, برکه, کالسکه میباشد.

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی پردیس شهرری ، میتوانید با شماره تلفن 33386050 ,09120885800 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهری، میدان بسیج، خیابان ابن بابویه، نبش خیابان شهید نبی پور- تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرری " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (0)

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    تالار پذیرایی های شهر ری


    آتلیه های شهر ری


    آرایشگاه های شهر ری


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده
    انتخاب ظرفیت
    انتخاب امکانات

    استعلام قیمت و درخواست رزرو



    Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366