دیدنگار

تالار پذیرایی انصارالحسین

تهران، منطقه 14، آهنگ،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات تالار پذیرایی انصارالحسین :
  • آدرس : بزرگراه محلاتی - بعد از خیابان ري - مجموعه انصارالحسین
  • تلفن تالار :33507008
  • ظرفیت : 600 نفر
  • سطح قیمت : $ $$
  • منطقه : تهران ، منطقه 14 ، آهنگ ،
  • تعداد مشاهده امروز 2
  • تعداد مشاهده کل 2977
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه انصارالحسین

    تالار پذیرایی انصارالحسین از مجموعه تالار پذیرایی های آهنگ آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    تالار پذیرایی انصارالحسین با ظرفیت 650 میهمان در بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ) قرار دارد. تالار انصارالحسین با دکوراسیونتالار انصار اکنون در دو طبقه مجزا برای آقایان وخانمها آماده برگزاری مراسم ازدواج وولیمه های شما در مناسبتهای مختلف می باشد.این تالار ها هر یک ظرفیت پذیرایی از 650 نفررا دارد .استفاده از این تالارها بدون پرداخت ورودیه است.

    منوی متنوع پیش غذاها وغذاها ودسرهای تالار انصار این امکان را در اختیار میزبان قرار می دهد که شایسته ترین  پذیرایی را از میهمانان خود داشته باشد.ضمنا تالار انصار آماده برگزاری همایشها واجتماعات صنفی ، علمی  وآموزشی وغیره  در هر ساعت از شبانه روز می باشد

    مدیریت تالار سعی دارد ضمن ارائه کاملترین خدمات وبهترین غذا ، فضای دلنشی را برای برگزاری مراسم شادی وسرور میهمانان فراهم سازد . جدید, دو سالن مجزا, آسانسورهای بزرگ, قیمت مناسب و غذای با کیفیت, آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, تولد, ولیمه, افطاری, ترحیم و دیگر مراسم میباشد.

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه انصارالحسین ، میتوانید با شماره تلفن 33507008 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه محلاتی - بعد از خیابان ري- تالار پذیرایی انصارالحسین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (0)

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    تالار پذیرایی های آهنگ


    آتلیه های آهنگ


    آرایشگاه های آهنگ


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده
    انتخاب ظرفیت
    انتخاب امکانات

    استعلام قیمت و درخواست رزرو