دیدنگار

تشریفات عروسی ثمین

تهران، منطقه 2، شهرک غرب،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات تشریفات عروسی ثمین :
  • آدرس : سعادت آباد، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، مجتمع تجاری آریا، طبقه دوم واحد 45 - مجموعه عروسی ثمین
  • نام مدیر : بهمن قطبی
  • تلفن مدیر : 09194008075
  • تلفن تالار :021-88385343،021-88385344
  • وبسایت : http://tashrifatsamin.com
  • ایمیل: [email protected]
  • اینستاگرام: Instagram
  • تلگرام: Telegram
  • ظرفیت : بیش از 1000 نفر
  • سطح قیمت : $$ $$$ $$$$
  • منطقه : تهران ، منطقه 2 ، شهرک غرب ،
  • تعداد مشاهده امروز 1
  • تعداد مشاهده کل 1420
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه عروسی ثمین

    تشریفات عروسی ثمین از مجموعه تشریفات های شهرک غرب آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

    مدیریت تشریفات ثمین با ارایه ژورنال و منوهای مختلف با متد روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی مجالس را مدیریت و اجرا خواهد کرد.در این موسسه بواسطه تنوع خدمات و امکانات فراهم شده ، عروس و داماد حق انتخاب و گزینش دارند و تنوع موجود باعث می شود هر نوع سلیقه و علاقه ای در این موسسه تشریفاتی برانگیخته شود.خدمات مجالس ثمین تمامی خدمات مراسم و مجالس را با بهترین کیفیت تحت نظارت کارشناسان مجرب عهده دار خواهد شد.معرفی تالار و باغ تالار ـ منوهای متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی ـ انواع دسر ـ میوه آرایی ـ شمع آرایی ـ گل آرایی ـ سفره عقد ـ ماشین و دسته گل عروس ـ موزیک و دیجی ـ نورپردازی و جلوه های ویژه ـ دیزاین جایگاه مخصوص عروس و داماد و سایر خدمات مورد نیاز شما در این موسسه پیش بینی گردیده است.


    خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد: 
    - تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر 
    - مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
    - مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
    - مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
    - انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
    - خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
    - حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تشریفات های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عروسی ثمین ، میتوانید با شماره تلفن 021-88385343،021-88385344 ,09194008075 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت آباد، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، مجتمع تجاری آریا، طبقه دوم واحد 45- تشریفات عروسی ثمین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (0)

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    تشریفات های شهرک غرب


    آتلیه های شهرک غرب


    آرایشگاه های شهرک غرب


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده

    استعلام قیمت و درخواست رزرو



    Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366