دیدنگار

تالار پذیرایی رسپینا

تهران، منطقه 2، شهرآرا،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات تالار پذیرایی رسپینا :
  • آدرس : خیابان جلال آل احمد بین پل گیشا و آزمایش،خیابان شهرآرا،بلوار غربی،پلاک ۵۵ - مجموعه رسپینا
  • نام مدیر : دهقانی
  • تلفن مدیر : 09125840116
  • تلفن تالار :02188485000
  • فکس :02188485000
  • ظرفیت : 300 نفر
  • سطح قیمت : $$ $$$
  • منطقه : تهران ، منطقه 2 ، شهرآرا ،
  • تعداد مشاهده امروز 2
  • تعداد مشاهده کل 1761
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه رسپینا

    تالار پذیرایی رسپینا از مجموعه تالار پذیرایی های شهرآرا آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    مجموعه تشریفاتی رسپینا در سال ۹۲ به عنوان یکی از مجلل ترین تالارهای پذیرایی ایران افتتاح گردید.تالار پذیرایی رسپینا به تازگی با مدیریت جدید و دیزاین دکور جدید بازگشایی شده است. هر یک سالن های تالار تشریفاتی رسپینا دکوراسیون و رنگ بندی منحصربفرد دارد. پارکینگ اختصاصی و روف گاردن از دیگر امکانات این تالار بشمار می آید. سالن های غذاخوری مجزا (بدین صورت که مهمانها تا آخرین لحظه قبل از شام پذیرایی خواهند شد) سوپرایز تالار پذیرایی رسپینا فضای سبز پشت بام (Roof Grden) هزینه زیاد برای ساخت و نگهداری این فضا، نشان از علاقه و تلاش مدیران و صاحبان تالار برای جلب رضایت، ایجاد تنوع و همچنین ابتکار و نوآوری در این نوع تجارت است. تهویه مطبوع عالی با استفاده از برترین نوع دستگاهها و امکانات، استفاده از آسانسورهای بزرگ با سرعت بالا برای انتقال میهمانان، پارکینگ اختصاصی و ... از دیگر امکانات تالار پذیرایی رسپینا به شمار می آيد. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد تالار رسپینا طراحی یک فضای بسیار زیبا و رویایی برای عروس و داماد بر روی بام تالار (Roof Garden) و با چشم اندازی غیر قابل وصف می باشد.

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رسپینا ، میتوانید با شماره تلفن 02188485000 ,09125840116 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان جلال آل احمد بین پل گیشا و آزمایش،خیابان شهرآرا،بلوار غربی،پلاک ۵۵- تالار پذیرایی رسپینا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (0)

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    تالار پذیرایی های شهرآرا


    آتلیه های شهرآرا


    آرایشگاه های شهرآرا


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده
    انتخاب ظرفیت
    انتخاب امکانات

    استعلام قیمت و درخواست رزرو



    Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 430. in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(136): yii\web\Response->send() #2 /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(288): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/didnegar/public_html/soorito_project/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366